Edit: Iedereen voor hem stemmen, maar hij laat niet eens zijn gezicht zien... Hij promoot zichzelf wel flink.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Zou ik ook doen. Zo maar doen alsof ze mid is. Shame on her!Sylleke schreef:Oranje, pffff, wannebee-mid.
Hmmm, ik zal nog eens met iemand gaan bowlen
Shadow0 schreef:Pfoeh, er ook nog een wolkje bijshoppen gaat mij niet lukken hoor
MC: hij verkleurt wel weer over een tijdje, net als seringenbloesem
Apple schreef:Of welke modjes juist léven voor Bokt.Shadow, ik vind dat beestje van jou ook een beetje eng inderdaad, zo in het roze.
Ik ga verder mee met je analyse dat je aan de uitslag van de stemming waarschijnlijk alleen kunt aflezen welke moddies geen leven hebben naast Bokt
Urielle schreef:Oscar schreef:Oliebol, ik heb de start van de campagne gemist.
Dat gaat stemmen kosten
er is al stevig voor je gestemd las ik in het begin van het topic
Oscar schreef:Oeh, dat had ik nog niet gelezen
Eerst campagne voeren, dan lezen en luisteren.
Zo doen ze dat in het eggie ook
MoonChloe schreef:Aah typfout in je onderschrift, Liannes.
Oscar, met stemmen voor jou komt wel goed hoor
MoonChloe schreef:Ik bedacht me opeens, als dit hele grap echt is, hoe wouden jullie alle gebruikers gaan delen (er zijn genoeg gebruikers met geen berichten)
Harvest_Moon schreef:De goede keuze weet je wel, dat is Fairie en Urielle![]()
![]()
Urielle schreef:MoonChloe schreef:Ik bedacht me opeens, als dit hele grap echt is, hoe wouden jullie alle gebruikers gaan delen (er zijn genoeg gebruikers met geen berichten)
Gewoon alles wat nog niet verdeeld is verdelen?
Technisch weet ik het ook niet, dat is voor het beheer.
Harvest_Moon schreef:Iedereen weet de goede keuze wel, dat is Fairie en Urielle![]()
![]()
Anoniem schreef:Ik geloof dr niks van, maar heb toch maar gestemt voor de zekerheid
potterlover schreef:Komt er nou nog een lijstje van alle mods?
Dat lijkt me wel zo eerlijk eigenlijk...
Plien91 schreef:Harvest_Moon schreef:Iedereen weet de goede keuze wel, dat is Fairie en Urielle![]()
![]()
Oja?
Harvest_Moon schreef:Plien91 schreef:[