Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Faas schreef:Ik vraag me toch serieus af of jullie zelf nu niet zoiets hadden van 'dit kan niet'. En als jullie wel zoiets hadden van 'leuke grap' dan vind ik het helemaal triest. Ik snap nu wel waarom er zoveel mensen naar Fokt??? zijn overgelopen.
Ach ieder voordeel heb zijn nadeel, er is wel het een en ander over enkele mods duidelijk geworden, Bart weet weer waarom hij het doet, en ik geloof geen r**t van dat grap verhaal.
turbotinker schreef:23 september
de dag dat bart de bokkers niet meer van zich af kon sláán
en de dag dat er nog nooit iemand zoveel paniek heeft gevoelt voor een studentje
Pipo schreef:Bart tilt zijn buro op met zijn plassertje op het moment, dat kan niet missen...............
Faas schreef:turbotinker schreef:23 september
en de dag dat er nog nooit iemand zoveel paniek heeft gevoelt voor een studentje
Hij hangt dit topic boven zijn bed denk ik
TheSam schreef:Hahahahahaahah!!! Nou, ik ben blij dat dit een grap is en dat Bart er ook nog gewoon is![]()
Faas schreef:turbotinker schreef:23 september
Hij hangt dit topic boven zijn bed denk ik
Levy schreef:En..............hoe voelt Sjoert zich nu???
Mietje schreef:
Waarom kom jij eigenlijk nog op bokt en waarom ga je niet lekker bij fokt ouwehoeren
Sundancer schreef:En volgende keer als Bart wel word afgezet, lachen we er allemaal om
En als het blijkt dat het dan wel waar is......bye bye vertrouwen