Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:[HK] waarom ons kleine meisje,waarom?????????????
Dit was het originele topic, ik zie dat ze uiteindelijk een permanente ban heeft gekregen, ik ben erg benieuwd of iemand haar IRL kent en weet hoe het met ze gaat nu.
Suzanne F. schreef:Charaz schreef:[HK] waarom ons kleine meisje,waarom?????????????
Dit was het originele topic, ik zie dat ze uiteindelijk een permanente ban heeft gekregen, ik ben erg benieuwd of iemand haar IRL kent en weet hoe het met ze gaat nu.
Oh ja dit verhaal ken ik nog wel. Wat heftig was dat. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met ze nu.
DuoPenotti schreef:Suzanne F. schreef:
Oh ja dit verhaal ken ik nog wel. Wat heftig was dat. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met ze nu.
Had je deze gezien?
https://archive.is/Kub8m
Charaz schreef:[HK] waarom ons kleine meisje,waarom?????????????
Charaz schreef:Was dat een Bokker? Ik ken het verhaal denk ik wel, maar volgens mij niet via Bokt
rien10 schreef:hahahatsjoe schreef:En toch heeft Bokt echt meerwaarde, gezien alle informatie die erop staat. En er zijn genoeg leuke topics om te lezen. Ik zit er dan nog maar 12 jaar op, maar de sfeer zoals die nu is (na corona) is een prettige.
Na corona. Daar zeg je zo wat. Corona heeft mij anders doen kijken naar sommige Bokkers.
hahahatsjoe schreef:Nou inderdaad, er was vaak geen ruimte voor een ander geluid, een paar mensen bepaalden wat waar was en wat niet en wat je ook aangaf, jij had het mis. Vond het echt een vreselijke tijd.