Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:48

Wrm kan dat dan niet in zo een groene balk ? Vind dat wij dat ook gwn moeten kunnen zien daar zou al een heleboel duidelijkheid uitkomen!

Bv een reactie als Wanneer een topic geopend wordt kun je ook reacties verwachten die minder leuk zijn Reageer hier vriendelijk op de meesten bedoelen het goed met de adviezen Als je hier niet tegen kan dan gelieve geen topic meer te openen Weet ik het zoiets

Dat zou imo een heleboel vervelende reacties kunnen schelen weet iedereen waar die aan toe is

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:52

Maar als de ts steeds opnieuw uitlokkendetopics post en dit is al n aantal x besproken achter de schermen...

Is het dan niet een x klaar?
Roeu zelf maar n x met je lekke boot? Inplaats dat anderen je boot steeds plakken?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:54

Topics (ik praat niet over het desbetreffende topic maar in het algemeen want ik wil niemand door het slijk halen ;) ) waarvan je op voorhand al weet dat ze mislopen, vallen bij mij gewoon onder reltopics.
Bespreken is goed maar als gebruiker zijnde krijg ik bij de uitspraak 'bespreken' niet echt het idee dat er ook op geanticipeerd wordt...dat er daadwerkelijk werk van gemaakt wordt.

Nogmaals, ik wil niemands werk afkeuren, niemand door het slijk halen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:59

Ik vind de topics zelf eerlijk gezegd niet uitlokkend hoor, maar als je veel en vaak topics aanmaakt , dan kan je er op wachten dat als men geen verbeteringen bij de dieren zien, er commentaar op komt.

En als het bij ieder ander uit de hand mag en kan lopen, waarom dan in hemelsnaam juist niet eens een keer bij dat soort TS-ers, dan leren zij er wellicht ook ooit nog eens wat van...

dresjoepie

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:01

Ligt het aan mij of komt dit topic niet omhoog bij de actieve onderwerpen? Zie hem er niet tussen staan iig Alleen bij eigen berichten komt het omhoog

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:03

Hij staat gewoon bij actieve onderwerpen. Wellicht heb je alleen paardgerelateerde topics aangevinkt. :)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:24

Het aanspreken van een individuele gebruiker doen wij niet in een groene balk. Een groene balk is bedoeld voor meerdere gebruikers. En daarnaast gaan er daarna nog berichten naar die gebruikers uit.

Het is natuurlijk niet zo dat je tig topic achter elkaar kunt maken die uit de hand lopen en daar niet op aangesproken wordt.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:50

Nayomie schreef:
Hij staat gewoon bij actieve onderwerpen. Wellicht heb je alleen paardgerelateerde topics aangevinkt. :)

Hihi oke dank je dat is het idd :o

Wrm juist de Ts niet openbaar aanspreken Ik weet zeker dat dit een hoop gezeur en irritatie zou schelen Waardoor de topics duidelijker zullen worden Ik blijf van mening dat als je niet tegen kritiek kan dat je geen topic moet openen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:00

Fijn dat het opgelost is. :D

Wat betreft 1 gebruiker aanspreken in een break, vind ik ook niet zo zeer verstandig. Daar is een mooie PB functie voor :j

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:03

Die zijn "wij" alleen niet waardoor het overkomt dat Ts (en) heel erg beschermd worden Maar goed misschien een idee voor de volgende vergadering :)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:14

Ik ben ook niet voor de "individuele groene balk" maar kan mij herinneren dat in eerdere topics posters maar óók TS wel eens werden aangesproken op de manier van reageren.
Als in: als je niet openstaat voor feedback en alles "afweert" dan gewoon geen topics openen.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 15:34

Edit:
En nu zie ik dat bijna nooit meer, terwijl sommige TS zich wel wat meer mogen beseffen "als ik iets post komen er reacties en dat zullen niet altijd reacties zijn waar ik op zit te wachten".