welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:22

Ik zie dat Paloma ook genoemd wordt, mooi dat ze nog niet vergeten is. Ik heb haar nu 7,5 jaar. Was een wereldpaard, helaas door een bijrijder tijdens mijn zwangerschap zijn we in een dip terecht gekomen en zijn we er nog niet uit en weet ik ook niet of we eruit gaan komen helaas. Ze is teruggevallen in haar vorige gedrag en ik krijg haar er dit keer niet uit ben ik bang. Ik heb geen haast, door de band die we hadden wil ik er alles aan doen om die weer te herstellen. Zo vreemd hoe dit in enkele maanden zo totaal kan veranderen, door verkeerd handelen van een bijrijder.

Veel herinneringen met het doorlezen en de genoemde topics, de overleden bokkers, en wat zijn het er veel! Afschuwelijk. Herinner me elk topic nog. Ook al ken ik ze niet persoonlijk, door het lezen en volgen van hun topics voelt het wel zo

En de leugens en verzonnen verhalen, wat bezield mensen om andere zo voor de gek te houden. Helaa,s jaren geleden, op een ander forum ook zo voor de gek gehouden door iemand. Bleek achteraf ook alles verzonnen ze hebben. Ik begrijp echt niet hoe mensen zoiets kunnen verzinnen om anderen bewust voor de gek te houden.

De gewonde paarden en het hondje, wat toen gegrepen was ( de schimmel met opengescheurde buik, merrie met gat in de nek, pagella en de operatie, mijn eigen Nikita met de slagderlijke bloeding, ik vind het interessant om te lezen en de genezing te volgens, Helaas soms een minder goede afloop maar ben vaak verbaast over de snelle genezing bij veel wonden.

En bokt heeft in mijn geval voor een mooi groepje vrienden gezorgd, helaas zijn wij door meelezers ed niet meer actief op bokt in het hk, maar die vriendschap gaat niet zomaar weg. Ook ik lees wel nog bij reageer minder door veel drukte, werk, paarden kinderen en helaas ook veel negatieve topics op bokt, verzonnen verhalen en reltopics waarin mensen bewust proberen anderen af te breken ipv te helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 12:08

Cayenne schreef:
Was dat niet Joolien? :+

Ja dat slimme moment kwam ook in me op , klopt dus :P

Jolien87

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 13:19

Vandaar dat je eerst dacht dat ik het was. ;)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:35

Jolien87 schreef:
Vandaar dat je eerst dacht dat ik het was. ;)

:j scheelde niks

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:48

Een verhaal dat me altijd gaat bijblijven is nog niet openbaar maar heeft me ontzettend geraakt en verdrietig gemaakt, zodra het op bokt staat zal ik het aanhalen. Het is nog maar pasgeleden gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:51

Wacht dan topic af en maak Takkie niet nieuwsgierig :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:54

Ja ik denk er elke dag aan en noem het zodat ik bij blijf in dit topic, denk dat een deel van de bokkers wel weet wat ik bedoel. Snap dat het mensen nieuwsgierig maakt, sorry.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:39

>;) *Warboel is ook nieuwsgierig*

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:50

Ik ook nieuwsgierig,. Je meld het hier dan ook toch set-elkol?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:59

Beetje flauw om ergens op te zinspelen maar verder niets te zeggen... had dan gewoon alleen een stipje gezet en de link naar het topic geplaatst als het er eenmaal was :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:01

Ik vind het ook een beetje flauw om op deze manier aandacht te vragen. Zeg dan niets :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:03

nafnaf schreef:

Dit is inderdaad een heel leuke! Wel een vrolijke noot tussen alle tragische verhalen. Ik heb veel van de genoemde topics gelezen en sommige met tranen in mijn ogen.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:27

@Set-Elko: een heel deel bokkers weet waarover het gaat maar het staat niet op Bokt? Het is nog maar pas gebeurd maar je denkt er elke dag aan? Ikke niet volgen kunnen....

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:38

miezelke schreef:
@Set-Elko: een heel deel bokkers weet waarover het gaat maar het staat niet op Bokt? Het is nog maar pas gebeurd maar je denkt er elke dag aan? Ikke niet volgen kunnen....

Hier hetzelfde. Kan je ook niet volgen Set-Elko. Had dan gewoon een stipje neergezet

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:49

Het is een beetje lastig mensen. Ik weet ook waar Set het over heeft, maar het is echt iets wat de persoon in kwestie zelf op bokt moet gaan melden. Het is banketstaaf als Set, of ik, of wie dan ook het eerder meldt dan de persoon zelf. Ik snap dat het misschien ietwat onhandig is om het zo neer te zetten, maar dat is inmiddels gebeurd.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:07

Maar waarom kom je het dan hier melden op die manier? Het gaat om verhalen op Bokt, het aanhalen van verhalen uit het verleden, niet iets dat er (nog) niet op heeft gestaan.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:20

Omdat het mij heel erg heeft geraakt en de pb's die ik krijg te zien niet alleen mij. Ik wilde het gewoon van mijn hart hebben dat dat het verhaal is dat mij altijd bij zal blijven, sorry dat ik slapende honden heb gewekt.
Sorry oke, het komt er nog wel op. Niet handig van me, ook niet terug te draaien.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:39

xSogno schreef:
Maar waarom kom je het dan hier melden op die manier? Het gaat om verhalen op Bokt, het aanhalen van verhalen uit het verleden, niet iets dat er (nog) niet op heeft gestaan.

Inmiddels worden er ook zat links geplaatst van topics die momenteel afspelen en dus nog geen verleden tijd zijn.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:08

Jolien87 schreef:
xSogno schreef:

Inmiddels worden er ook zat links geplaatst van topics die momenteel afspelen en dus nog geen verleden tijd zijn.

Daarom daarvoor, verhalen op bokt en dan komma, verhalen ophalen uit het verleden. Dat sluit huidige topics niet uit.
Heden en verleden is nog die iedereen kan lezen of lezen is nog steeds iets anders dan verhalen aan halen die een groot deel van bokt niet kan weten wat gewoon een beetje flauw is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:11

Oh dan had ik jouw berichtje verkeerd opgevat. In dat geval heb ik niks gezegd. :)

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:13

Geen probleem :).

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 10:59

Het is een beetje jammer, maar nu niet meer te veranderen. Ik neem aan dat set_elkol ons direct laat weten als het verhaal op bokt staat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:00

Kan iemand zich het verslag nog herinneren van iemand die naar Amerika was gegaan om haar penvriend bij te staan tijdens het uitvoeren van zijn doodstraf?
Heel heftig!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:01

Isegrim was dat toch? Ontzettend indrukwekkend inderdaad en vond het ook heel knap dat iemand zo open minded met een ter dood veroordeelde om kon gaan :j