Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:claudiaM33 schreef:Heb ik eindelijk een uitgelicht waardige foto is het ermee gestopt.....![]()
![]()
Nou.. dan zet je hier toch een linkje naar het topic ( als dat al bestaat) kunnen we er allemaal van meegenieten
Jannepauli schreef:claudiaM33 schreef:Heb ik eindelijk een uitgelicht waardige foto is het ermee gestopt.....![]()
![]()
Nou.. dan zet je hier toch een linkje naar het topic ( als dat al bestaat) kunnen we er allemaal van meegenieten
NathalietjeB schreef:zal ik dan maar een uitgelicht waardig topic plaatsen[EV-ITP] prachtige koppies tijdens de korte baan draverij in egmond..
NathalietjeB schreef:zal ik dan maar een uitgelicht waardig topic plaatsen[EV-ITP] prachtige koppies tijdens de korte baan draverij in egmond..
karuna schreef:Als het proffesionele fotos zijn waarvoor betaald is gaan de rechten van de foto dan niet over naar de persoon die de fotos heeft betaald?
Shadow0 schreef:karuna schreef:Als het proffesionele fotos zijn waarvoor betaald is gaan de rechten van de foto dan niet over naar de persoon die de fotos heeft betaald?
Niet automatisch. Dus dat hangt af van de afspraken die je hebt met de fotograaf. Het is wel iets om op te letten: wat wil je en wat wordt daarover afgesproken?