nynke55 schreef:Wat bedoel je precies, Shellyke? Je klinkt in je post nogal aanvallend en we hebben het hier al een paar keer over gehad dat je niet op de persoon zou moeten spelen, maar op de bal.
Ik zie toch een duidelijk verschil in: "opmerkingen die op het randje zijn" en "ik sta op het randje". Als papagroom dit niet bedoelt, kan hij zelf uitleg geven, als hij dat wil. Ik zie hier ook geen gesodemieter.
Jij hebt het over de politie en een onterechte bon, in vergelijking met een mod en een onterechte waarschuwing of ban. Dit zet je neer als voorbeeld. Ik antwoord daarop met een voorbeeld "met een grote bek". Ik bedoel daar mee te zeggen, dat men reageert op een PB of waarschuwing, alsof men iets verschrikkelijks word aangedaan en dat men daartegen moet protesteren, terwijl je het ook gewoon voor kennisgeving kan aannemen en de volgende keer wat beter op zijn woorden letten. (of zoals in het voorbeeld, zijn snelheid.)
Nynke55, jij maakt ervan dat Papagroom vaak op het randje reageert, waarom ziet iemand anders dit niet zo? Ik kan slechts hier iedereen aanspreken terwijl jij diegene bent die het schrijft Nynke55, als dat op de bal spelen is dan zij het zo. En voor jou heeft Bokt misschien niet zoveel waarde als voor een ander maar als je een OW krijgt blijft deze 2 jaar boven je bol hangen met het gevolg dat mensen minder plezier krijgen om nog maar wat op Bokt te schrijven. Het verliest zijn hele spontaniteit op deze manier, lijkt mij niet dat dit de bedoeling is. Een waarschuwing van een agent blijft een waarschuwing, niet meer en niet minder.
Als ik naar de reacties kijk die na jou post zijn gekomen dan spreekt het toch weer voor zich waar het de mensen om gaat. Op deze manier gaat Bokt naar de eeuwige jachtvelden!