Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

matasja

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:47

inderdaad, als je zo nodig het hele topic wil quoten zet dan de vraag BOVENAAN, we zijn toch geen chinezen die onderaan beginnen te lezen.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:51

Naja als ik iemand quote zet ik het er ook niet boven neer hoor :Y)
Ben gewoon van mening dat er op EA geen quotes meer in de pb moeten komen :j Of ze nou bovenaan hun vraag stellen of onderaan

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 00:28

Ik vind het soms wel fijn als mensen de advertentie quoten, weet ik gelijk over welk product ze het hebben, en hoef ik niet weer de advertentie op te zoeken, helemaal als de advertentie al wat ouder is.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 00:43

Pffff, waardeloos al die pb's zeg. :') Je krijgt er ook meteen tig...

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 22:39

matasja schreef:
inderdaad, als je zo nodig het hele topic wil quoten zet dan de vraag BOVENAAN, we zijn toch geen chinezen die onderaan beginnen te lezen.

Ehhh het pb knopje zit onderaan :Y)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 07:43

Ze bedoelt boven de quote de vraag stellen snugerre :')

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:13

Vind het mega onhandig. Voor koper, maar als verkoper ben je de draad snel kwijt.
Geen verbetering! Wanneer wordt dit geëvalueerd?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:21

Ik heb eigenlijk alleen nog maar de hoop dat deze actie de 1 april bokt actie van dit jaar is, en dat alles na 1 april weer gewoon naar het oude teruggaat.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 00:49

Cavaletti, ik hoop met je mee :')

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 10:34

CoronaLime schreef:
Cavaletti, ik hoop met je mee :')

:j inderdaad :P

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 12:45

Ik denk dat ik mijn topic maar dichtgooi en de boel op Marktplaats zet ofzo, want dit schiet echt totaal niet op, wat een gedoe.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 13:47

Ik zie dat je weer kunt reageren op EA? Of ben ik nou gek?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 13:51

Waar zie je dat dan?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 13:54

Sorry, ben toch gek :')

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:34

paars schreef:
Vind het mega onhandig. Voor koper, maar als verkoper ben je de draad snel kwijt.
Geen verbetering! Wanneer wordt dit geëvalueerd?

Helemaal mee eens, wanneer wordt dit geëvalueerd? Vind dit echt verschrikkelijk, had wat advertenties geplaatst en kreeg veel pb 's, tijd ingestoken om ze te beantwoorden maar vervolgens amper wat verkocht. Ik vind het nieuwe systeem zowel als koper en verkoper onhandig, om alle redenen die hier al genoemd zijn.

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:44

Ik vind het in 1 woord: Waardeloos!!
" vroegah" kon je zien wat er geboden was en als je een vraag had kon je zien of die al gesteld was. Nu moet je maar gaan raden of PBen.. Nee, voor mij geen EA meer. :n

vlooike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:17

Ik vind het ook niet prettig.
Je moet dus per PB bieden en vervolgens hoor je van de verkoper helemaal niets meer.
Ook staat het topic waarin de spullen te koop worden aangeboden niet bij je eigen berichten dus moet je die opnieuw zoeken. Ik vind het niet handig op deze manier.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:20

We zijn bijna eind maart, Oscar kom maar op met die statistieken!
Kan het cijfer trouwens uitgesplitst worden voor de verschillende EA onderdelen?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:27

Het is echt de 1 april grap, ik weet het zeker, dat moet wel want Bart houdt stug vol dat de statistieken onveranderd zijn en dat de kijkers op EA commercieel hetzelfde zijn, en dat is dus pertinent NIET WAAR. Maar wel een erg kostbare 1 april grap voor ons.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:36

Ik snap ook niet waarom er niet meer reacties komen. Het aantal advertenties loopt ook drastisch terug. Ik heb inmiddels maar alles op mp gezet en daar verkoopt het nog redelijk. Ik zou zeggen, alles terugdraaien of gewoon heel EA afschaffen, want ik zie hier niet echt de meerwaarde van ivt marktplaats. Zeker gezien het feit dat genoeg oplossingen aangedragen zijn.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 13:31

Fozy80, Bart is de man van de statistieken, ik zal daar even een balletje opgooien.

Cavaletti, je impliceert hiermee dat Bart niet de waarheid verteld heeft over de statistieken die hiervoor geplaatst zijn. Dat is nogal een bewering hoor, ik zou dat zelf nooit zo durven te beweren want het is nogal een beschuldiging.
Mocht je twijfels hebben dan kun je altijd handmatig natellen of het klopt. Het aantal advertenties kun je natellen en het aantal views ook.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:37

Oscar schreef:
Fozy80, Bart is de man van de statistieken, ik zal daar even een balletje opgooien.

Cavaletti, je impliceert hiermee dat Bart niet de waarheid verteld heeft over de statistieken die hiervoor geplaatst zijn. Dat is nogal een bewering hoor, ik zou dat zelf nooit zo durven te beweren want het is nogal een beschuldiging.
Mocht je twijfels hebben dan kun je altijd handmatig natellen of het klopt. Het aantal advertenties kun je natellen en het aantal views ook.

Tja zo kun je het ook zien. Ik denk dat het een 1 april grap is, en als dat zo is is de bewering van Bart niet waar omdat dat nu juist de grap is. Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat ik hoop of denk dat het een 1 april grap is. Daarbij blijft hij vaag doen over de echte cijfers/statistieken en verteld alleen maar dat ze gelijk zijn, maar laat geen bewijzen zien. Het zou toch zomaar kunnen dat dit de 1 april grap is? Bijna de meeste bokkers vertellen jullie uit ervaring dat er niemand meer kijkt, niemand meer reageert en niemand meer koopt. Liegen wij dan allemaal of zijn we allemaal niet goed wijs want Bart blijft maar volhouden dat het niet zo is.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:41

Oscar, ik ben zeker dat Cavaletti het als sarcasme heeft bedoeld. Je zou eens moeten weten wat de regel in de praktijk voor echte commerciële gebruikers betekent, ik heb nu al 3 bokkers gehad die me WEKEN aan het lijntje houden, adres hebben gegeven etc, maar betalen HO MAAR.
Wat als ik de bestelling reeds verzonden had??? Leuk modwerk voor jullie dan, want ik dien wel zeker klacht in.

En dan zwijg ik nog over de mensen die pb sturen met: ik wil artikel x graag hebben, je stuurt dan pb met alle gegevens en vervolgens hoor je niks. Ondertussen zijn de artikelen wel voor hen gereserveerd geweest en dat weten ze, en vervolgens wordt er niet gereageerd op herinneringen via pb terwijl ze wel gelezen worden en de desbetreffende personen online zijn. Dan heb ik nog liever een poedersuiker dan helemaal geen antwoord!!!
Het is echt om te janken, dit heb ik vroeger nooit gehad, als ik pb kreeg op een topic dan werd het artikel gekocht, punt uit.

MP ben ik nu ook mee bezig, dat loopt heel traag maar daar zitten minder lolbroeken dan hier tussen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:00

foxy80 schreef:
Oscar, ik ben zeker dat Cavaletti het als sarcasme heeft bedoeld. Je zou eens moeten weten wat de regel in de praktijk voor echte commerciële gebruikers betekent, ik heb nu al 3 bokkers gehad die me WEKEN aan het lijntje houden, adres hebben gegeven etc, maar betalen HO MAAR.
Wat als ik de bestelling reeds verzonden had??? Leuk modwerk voor jullie dan, want ik dien wel zeker klacht in.

En dan zwijg ik nog over de mensen die pb sturen met: ik wil artikel x graag hebben, je stuurt dan pb met alle gegevens en vervolgens hoor je niks. Ondertussen zijn de artikelen wel voor hen gereserveerd geweest en dat weten ze, en vervolgens wordt er niet gereageerd op herinneringen via pb terwijl ze wel gelezen worden en de desbetreffende personen online zijn. Dan heb ik nog liever een poedersuiker dan helemaal geen antwoord!!!
Het is echt om te janken, dit heb ik vroeger nooit gehad, als ik pb kreeg op een topic dan werd het artikel gekocht, punt uit.

MP ben ik nu ook mee bezig, dat loopt heel traag maar daar zitten minder lolbroeken dan hier tussen.

Zelfde ervaring. Alleen maar PB's gehad van mensen die iets willen hebben en dan als het op betalen aankomt niet meer reageren. Vervolgens zakt je advertentie vrij snel weg en krijg je helemaal geen reacties meer. Dus moet je de oude maar weer weghalen en nieuwe plaatsen met al het werk van dien. Schiet echt niet op. Ben dus ook maar gaan adverteren op marktplaats. Met iedereen dezelfde soort ervaringen kan ik mij dus best voorstellen dat het aantal geplaatste ad's niet terugloopt. Nee, want je gaat ze dus weer opnieuw plaatsen vandaar. Maar je verkoopt dus helaas nix meer.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 14:02

Oke, dan is het goed :)
Ik had het anders gelezen, maar gelukkig is het zo niet bedoeld. Het zou trouwens best zo kunnen zijn dat er nu wel veranderingen te zien zijn. Een tijdje geleden was dat nog niet zo en ik ga er echt vanuit dat die statistieken oprecht zijn, maar toen waren de nieuwe regels ook pas net van kracht en het zou best kunnen dat de gevolgen pas later zichtbaar zijn.

Foxy en Babootje, wat is volgens jullie het directe verband tussen gebruikers die wel iets bestellen en vervolgens niet betalen en het nieuwe EA-systeem? Naar mijn idee is daar eigenlijk weinig veranderd. Vroeger gingen bestellingen en het uitwisselen van gegevens ook via PB en nooit direct via het topic.
Op je vraag over wat als je de bestelling reeds verzonden had: da's net als voorheen eigen verantwoording. De mods werken niet achteraf als een soort incassobureau. Daarin is niets veranderd.