Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Vind het mega onhandig. Voor koper, maar als verkoper ben je de draad snel kwijt.
Geen verbetering! Wanneer wordt dit geëvalueerd?
Oscar schreef:Fozy80, Bart is de man van de statistieken, ik zal daar even een balletje opgooien.
Cavaletti, je impliceert hiermee dat Bart niet de waarheid verteld heeft over de statistieken die hiervoor geplaatst zijn. Dat is nogal een bewering hoor, ik zou dat zelf nooit zo durven te beweren want het is nogal een beschuldiging.
Mocht je twijfels hebben dan kun je altijd handmatig natellen of het klopt. Het aantal advertenties kun je natellen en het aantal views ook.
foxy80 schreef:Oscar, ik ben zeker dat Cavaletti het als sarcasme heeft bedoeld. Je zou eens moeten weten wat de regel in de praktijk voor echte commerciële gebruikers betekent, ik heb nu al 3 bokkers gehad die me WEKEN aan het lijntje houden, adres hebben gegeven etc, maar betalen HO MAAR.
Wat als ik de bestelling reeds verzonden had??? Leuk modwerk voor jullie dan, want ik dien wel zeker klacht in.
En dan zwijg ik nog over de mensen die pb sturen met: ik wil artikel x graag hebben, je stuurt dan pb met alle gegevens en vervolgens hoor je niks. Ondertussen zijn de artikelen wel voor hen gereserveerd geweest en dat weten ze, en vervolgens wordt er niet gereageerd op herinneringen via pb terwijl ze wel gelezen worden en de desbetreffende personen online zijn. Dan heb ik nog liever een poedersuiker dan helemaal geen antwoord!!!
Het is echt om te janken, dit heb ik vroeger nooit gehad, als ik pb kreeg op een topic dan werd het artikel gekocht, punt uit.
MP ben ik nu ook mee bezig, dat loopt heel traag maar daar zitten minder lolbroeken dan hier tussen.