PascalB schreef:Lovely schreef:Hoezo opdracht? Opdracht om het werk van arabesk te bellen of opdracht om namens het beheer van de website op te treden op de site zelf en daarbuiten? Het lijkt mij lastig voor het beheer van bokt.nl om de verantwoordelijkheid af te schuiven als deze actie volledig in bokt-context is gedaan, namelijk het vergaren van informatie over arabesk voor bokt.nl.
In eerste instantie ga ik er ook vanuit dat bokt verantwoordelijk is.
Het zelfde dat als ik onder de baas zijn tijd schade veroorzaak die werk gerelateerd is. De uitzondering zit geloof ik erin als ik zelf willens en wetens de regels heb genegeerd en zelf (extreem) onzorgvuldig heb gehandeld
Dan is je baas nog steeds verantwoordelijk, maar die kan op zijn beurt ook de werknemer ontslaan of de schade verhalen. In dit geval is de schade echter voor arabesk en die is er zeker niet verantwoordelijk voor.
DDW, ik zie de noodzaak niet zo om de schuld te spreiden waar dat niet hoeft. Het is helemaal niet erg om het beheer van bokt verantwoordelijk te houden voor de fouten die ze heeft gemaakt. Daar zijn ze andersom een stuk minder zuinig mee met die eeuwige ow's, sturende pb's en bans.