stef schreef:Dan is Bart zn aantal berichten kwijt en is hij niet meer of minder interessant voor diverse adverteerders
Waarbij je je dan af kunt vragen waar het belang van Bokt ligt; bij de Bokkers en het Forum an sich of bij de adverteerders.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus pardonnee moi als het al gevraagd is, maar... hoe zit het met die posts waarin je gequote bent (met naam) hoe worden die verwijderd als je dat zou willen ??
DubbelDun schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus pardonnee moi als het al gevraagd is, maar... hoe zit het met die posts waarin je gequote bent (met naam) hoe worden die verwijderd als je dat zou willen ??
Abiola schreef:Er zijn van mij wel post verwijderd, maar die staan nog steeds wel in quotes. Ik weet niet of dat een oversight is...
Abiola schreef:DubbelDun schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus pardonnee moi als het al gevraagd is, maar... hoe zit het met die posts waarin je gequote bent (met naam) hoe worden die verwijderd als je dat zou willen ??
Er zijn van mij wel post verwijderd, maar die staan nog steeds wel in quotes. Ik weet niet of dat een oversight is...
BartVB BartVB @ [FZ] Vraag over topics op FZ schreef:Berichten die een account direct koppelen aan b.v. een persoonsnaam worden sowieso verwijderd als daarom gevraagd wordt.