Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaantsje

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:17

Ik ben het wel met Lovely eens, zo komt het bij mij zo langzamerhand ook over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:18

Chiqa schreef:
Ik denk dat je namens jezelf moet praten Lovely ;) (Lijkt een beetje op een mening die jij heb namelijk)

Ik praat altijd namens mezelf, maar bedankt voor de tip :?.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:19

Over tot de orde van de dag, helaas is die dag gisteren en niet morgen, jammer imo een gemiste kans

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:39

jaantsje schreef:
Ik ben het wel met Lovely eens, zo komt het bij mij zo langzamerhand ook over.

:j hier precies zo....

Ik heb dat nooit zo goed begrepen dat modderen op iets wat iemand meent te lezen in een stukje tekst.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:43

Chiqa schreef:
Ik denk dat je namens jezelf moet praten Lovely ;) (Lijkt een beetje op een mening die jij heb namelijk)

Als ik tussen de regels door ga lezen, dan lees ik hier een flinke steek onder water, zelfs meerdere....
De eerste: Dat Lovely min of meer ziek in haar hoofd is omdat ze de symptomen van die (geestes? ) ziektes niet herkend, en het blijft ontkennen.

En dat ze nooit een eigen mening heeft.

letterlijk lezend:
geen idee waar het je over hebt? leg eens uit, want ik begrijp je niet.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:31

Alane schreef:
Als ik tussen de regels door ga lezen.......
Bijt je hier dan eens in vast.
MariekeB schreef:
Je kan ook te achterdochtig zijn... Liever een keer opgelicht dan hufterig gedrag vertonen
slokkie schreef:
Die kan op me graf prijken: Wie dacht dat ie een hufter was moet nogmaals in de spiegel kijken.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:44

Chiqa schreef:
Zoals ik al eerder zei hebben ze mede door dit topic een veel langere adem gehad, dat moet iedereen meegekregen hebben en is men minder streng geweest.

Vind je echt dat iedereen meegekregen moet hebben???
Je valt Lovely aan dat ze alleen voor zichzelf moet praten, maar wat doe je nu zelf? :?
Onder iedereen zou ik dan ook vallem maar deel je mening absoluut niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:19

Moest even slikken hoor Alane, wat een nare opmerking cq. invulling zulke insinuaties voegen niets toe aan deze discussie.
Maar omdat jou reactie las donderslag bij heldere hemel voorbij kwam heb mijn reactie op Lovely even teruggelezen en het lijkt net of dr een stuk tekst mist. ik denk dat ik dit in de gauwigheid van het plaatsen niet helemaal duidelijk ben geweest, je opmerking is dus zeer ongepast naar mijn inziens, je had ook verduidelijking aan mij kunnen vragen, dat is geen probleem.

Lovely schreef:
Het is een beetje jammer, maar nu blijkt dat bokt.nl de symptomen van zijn eigen ziekte niet herkent en bij man en macht probeert om dat vooral zo te houden.

Wat ik probeerde duidelijk te maken was dat dit geen feit is maar een mening, en zo komt dit bericht wel op mij over (Met name door het woordje 'blijkt') en dat viel mij op. Ik deel namelijk een totaal andere mening, en dat is geen feit.

De reactie had mij niet opgevallen als er iets had gestaan als ;

"Ik vind het een beetje jammer, maar nu lijkt het net alsof dat bokt.nl de symptomen van zijn eigen ziekte niet herkent en ik het idee heb dat bokt dit bij man en macht probeert zo vol te houden."

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:06

Chiqa schreef:
Zoals ik al eerder zei hebben ze mede door dit topic een veel langere adem gehad, dat moet iedereen meegekregen hebben en is men minder streng geweest.

Maar Chiqa, jij doet hier precies hetzelfde. Jij verpakt jouw mening hier ook als een feit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:11

Ik heb de moderators meerdere malen zien beweren dat zij een langere adem hadden de afgelopen weken, en minder streng zijn geweest....Dus die opmerking was niet gebaseerd op mijn eigen mening maar puur wat ik zelf gelezen heb.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:13

Zo komt Chiqa haar mening ook bij mij over vandaar mijn reactie.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:14

Je meldt het, dus ik neem aan dat je die mening deelde?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:06

Chiqa schreef:
Moest even slikken hoor Alane, wat een nare opmerking cq. invulling zulke insinuaties voegen niets toe aan deze discussie.
Maar omdat jou reactie las donderslag bij heldere hemel voorbij kwam heb mijn reactie op Lovely even teruggelezen en het lijkt net of dr een stuk tekst mist. ik denk dat ik dit in de gauwigheid van het plaatsen niet helemaal duidelijk ben geweest, je opmerking is dus zeer ongepast naar mijn inziens, je had ook verduidelijking aan mij kunnen vragen, dat is geen probleem.

Lovely schreef:
Het is een beetje jammer, maar nu blijkt dat bokt.nl de symptomen van zijn eigen ziekte niet herkent en bij man en macht probeert om dat vooral zo te houden.

Wat ik probeerde duidelijk te maken was dat dit geen feit is maar een mening, en zo komt dit bericht wel op mij over (Met name door het woordje 'blijkt') en dat viel mij op. Ik deel namelijk een totaal andere mening, en dat is geen feit.

De reactie had mij niet opgevallen als er iets had gestaan als ;

"Ik vind het een beetje jammer, maar nu lijkt het net alsof dat bokt.nl de symptomen van zijn eigen ziekte niet herkent en ik het idee heb dat bokt dit bij man en macht probeert zo vol te houden."

En juist hierom ben ik altijd zo blij dat ik zo goed voor mezelf kan spreken en zaken neerzet zoals ik ze bedoel :?.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:33

Chiqa schreef:

Heb ik?
En als je mij niet begrijpt of mijn opmerking niet snapt, vraag dan .....
Alane schreef:
Chiqa schreef:

Als ik tussen de regels door ga lezen, dan lees ik hier een flinke steek onder water, zelfs meerdere....
De eerste: Dat Lovely min of meer ziek in haar hoofd is omdat ze de symptomen van die (geestes? ) ziektes niet herkend, en het blijft ontkennen.

En dat ze nooit een eigen mening heeft.

letterlijk lezend:
geen idee waar het je over hebt? leg eens uit, want ik begrijp je niet.

Ik lees niet tussen de regels door, en daarom:
geen idee waar het je over hebt? leg eens uit, want ik begrijp je niet

en dan is het handig dat je je eigen teksten verduidelijkt en niet de tekst van iemand anders aan gaat passen aan je eigen mening.

Want daar gaat het dus helemaal mis op bokt... menen te lezen en niet lezen wat er staat....
Zoeken naar een stok om een hond te slaan als er getemd wordt op aannames ipv feiten... of omdat iemand meent dat ie zich aangesproken moet voelen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:38

Chiqa schreef:
Ik heb de moderators meerdere malen zien beweren dat zij een langere adem hadden de afgelopen weken, en minder streng zijn geweest....Dus die opmerking was niet gebaseerd op mijn eigen mening maar puur wat ik zelf gelezen heb.

Er al aangedacht dat ze te streng zijn geweest? Zich hebben laten meeslepen, bijvoorbeeld, door andere bokkers en zo eerder geneigd waren om een OW uit te delen? topics op slot te zetten?
En ze juist de afgelopen weken 'normaal' hebben gemodereerd?
Is dit topic uit de hand gelopen? Gaan we niet respectvol met elkaar om?

Kijk eens naar het goudvis topic, werd even heftig maar heeft zich opgelost, terwijl enkele weken geleden er al lang een slot op was gezet...

en weet je, ik zie hier nu maar 1 die persoonlijk wordt, en dat ben jij Chiqa, misschien niet zo bedoelt, maar zo komt het wel over. En dat is mijn mening en geen feit.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:44

Ze hadden inderdaad even een langere adem en waren minder streng. Om een of andere reden is dat weer veranderd, wordt er weer gemod op elk zinnetjes en op elk onzinnig topic. Meerdere posts van mij zijn al weer verdwenen. Gewoon hetzelfde als het altijd was.

Nog even een bijdrage voor verbetering dan:

zorg dat de topics niet eindeloos doorlopen maar na bijvoorbeeld 25 pagina's automatisch op slot gaan (met uitzondering van de huiskamer). Dan voorkom je eindeloos geherhaal en gejammer en geneuzel. Iedereen stelt zich er op een gegeven moment op in en zal automatisch minder off topic gaan. Gebeurd het toch dan is het na 25 pagina's vanzelf klaar. Hoef je niet meer steeds te laat en met slotjes te modden.
Alleen hele interessante reeksen kan je dan toestaan een tweede, derde deel te openen. Dan hoef je dus alleen maar te modden op het nut van nieuwe delen. :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:21

Wat ik al zie gebeuren als je topics na 25 pag. automatisch op slot gooit, is dat er voor ieder maf zijstraatje een nieuw topic wordt geopend. Ik denk dat je dat ook niet wilt...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 08:06

Waves schreef:
Ze hadden inderdaad even een langere adem en waren minder streng. Om een of andere reden is dat weer veranderd, wordt er weer gemod op elk zinnetjes en op elk onzinnig topic. Meerdere posts van mij zijn al weer verdwenen. Gewoon hetzelfde als het altijd was.

Ik begrijp serieus niet dat er mensen waren die écht dachten dat dat zou veranderen. Vanaf het begin zeg ik al dat het gewoon verder gaat zoals het was en ik krijg gelijk.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:13

Geduld is een schone zaak.... Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:18

We zijn ondertussen toch wel een dikke maand verder. Okee de kerstdagen zaten er tussen en oud en nieuw. Er zou nu toch wel iets bekent moeten zijn, mijn mening. :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:23

Bekend zijn is een ding, er is ook nog meer te doen, intussen wordt er ook maar doorgezeurd om 'zo snel mogelijk het nieuwe EA' erdoor te drukken, 'want het oude is zo slecht', er zijn heel veel juridische toestanden geweest de laatste paar weken.
Verder bedoelde ik vooral de manier van toepassen van de regels; oude gewoontes kosten tijd om te slijten.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 14:25

Waar ik nog niet echt een beeld bij heb: Het streven is om binnen een jaar het nieuwe EA te lanceren. Worden er tot die tijd eenvoudige aanpassingen in het huidige EA gedaan om het gebruiksvriendelijker te krijgen of niet?

Hoe zit het met het "modden om het modden"?
Voorbeeld: Bericht voldoet niet aan de regels, maar staat ook niemand in de weg (bijv een vraag over de afstamming van een paard op HAW?)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:10

stef schreef:
Waar ik nog niet echt een beeld bij heb: Het streven is om binnen een jaar het nieuwe EA te lanceren. Worden er tot die tijd eenvoudige aanpassingen in het huidige EA gedaan om het gebruiksvriendelijker te krijgen of niet?

Bijv. de slotjes onderaan de page weg te halen zodat de lijsten op EA overzichtelijk en 'recent' blijven?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:49

ea opdelen in paarden/ pony's.... spring en dressuur en je hebt een noodoplossing die al veel beter werkt dan deze mesthoop waar alles maar op gegooid wordt!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:54

Frantic schreef:
ea opdelen in paarden/ pony's.... spring en dressuur en je hebt een noodoplossing die al veel beter werkt dan deze mesthoop waar alles maar op gegooid wordt!

En nog meer rotzooi omdat er een hoop mensen niet zullen lezen en dan hun paard of pony gewoon ergens "dumpen" op een of ander gedeelte, waarop de mods weer kunnen gaan schuiven en sleuren...

Wat is er mis met duidelijke titels?