Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Ik denk dat je namens jezelf moet praten Lovely(Lijkt een beetje op een mening die jij heb namelijk)
Alane schreef:Bijt je hier dan eens in vast.Als ik tussen de regels door ga lezen.......
MariekeB schreef:Je kan ook te achterdochtig zijn... Liever een keer opgelicht dan hufterig gedrag vertonen
slokkie schreef:Die kan op me graf prijken: Wie dacht dat ie een hufter was moet nogmaals in de spiegel kijken.
Chiqa schreef:Zoals ik al eerder zei hebben ze mede door dit topic een veel langere adem gehad, dat moet iedereen meegekregen hebben en is men minder streng geweest.
Lovely schreef:Het is een beetje jammer, maar nu blijkt dat bokt.nl de symptomen van zijn eigen ziekte niet herkent en bij man en macht probeert om dat vooral zo te houden.
Chiqa schreef:Moest even slikken hoor Alane, wat een nare opmerking cq. invulling zulke insinuaties voegen niets toe aan deze discussie.
Maar omdat jou reactie las donderslag bij heldere hemel voorbij kwam heb mijn reactie op Lovely even teruggelezen en het lijkt net of dr een stuk tekst mist. ik denk dat ik dit in de gauwigheid van het plaatsen niet helemaal duidelijk ben geweest, je opmerking is dus zeer ongepast naar mijn inziens, je had ook verduidelijking aan mij kunnen vragen, dat is geen probleem.Lovely schreef:Het is een beetje jammer, maar nu blijkt dat bokt.nl de symptomen van zijn eigen ziekte niet herkent en bij man en macht probeert om dat vooral zo te houden.
Wat ik probeerde duidelijk te maken was dat dit geen feit is maar een mening, en zo komt dit bericht wel op mij over (Met name door het woordje 'blijkt') en dat viel mij op. Ik deel namelijk een totaal andere mening, en dat is geen feit.
De reactie had mij niet opgevallen als er iets had gestaan als ;
"Ik vind het een beetje jammer, maar nu lijkt het net alsof dat bokt.nl de symptomen van zijn eigen ziekte niet herkent en ik het idee heb dat bokt dit bij man en macht probeert zo vol te houden."
Chiqa schreef:Moest even slikken hoor Alane, wat een nare opmerking cq. invulling zulke insinuaties voegen niets toe aan deze discussie.
Maar omdat jou reactie las donderslag bij heldere hemel voorbij kwam heb mijn reactie op Lovely even teruggelezen en het lijkt net of dr een stuk tekst mist. ik denk dat ik dit in de gauwigheid van het plaatsen niet helemaal duidelijk ben geweest, je opmerking is dus zeer ongepast naar mijn inziens, je had ook verduidelijking aan mij kunnen vragen, dat is geen probleem.
Alane schreef:Chiqa schreef:Ik denk dat je namens jezelf moet praten Lovely(Lijkt een beetje op een mening die jij heb namelijk)
Als ik tussen de regels door ga lezen, dan lees ik hier een flinke steek onder water, zelfs meerdere....
De eerste: Dat Lovely min of meer ziek in haar hoofd is omdat ze de symptomen van die (geestes? ) ziektes niet herkend, en het blijft ontkennen.
En dat ze nooit een eigen mening heeft.
letterlijk lezend:
geen idee waar het je over hebt? leg eens uit, want ik begrijp je niet.
Chiqa schreef:Ik heb de moderators meerdere malen zien beweren dat zij een langere adem hadden de afgelopen weken, en minder streng zijn geweest....Dus die opmerking was niet gebaseerd op mijn eigen mening maar puur wat ik zelf gelezen heb.
Waves schreef:Ze hadden inderdaad even een langere adem en waren minder streng. Om een of andere reden is dat weer veranderd, wordt er weer gemod op elk zinnetjes en op elk onzinnig topic. Meerdere posts van mij zijn al weer verdwenen. Gewoon hetzelfde als het altijd was.
stef schreef:Waar ik nog niet echt een beeld bij heb: Het streven is om binnen een jaar het nieuwe EA te lanceren. Worden er tot die tijd eenvoudige aanpassingen in het huidige EA gedaan om het gebruiksvriendelijker te krijgen of niet?
Frantic schreef:ea opdelen in paarden/ pony's.... spring en dressuur en je hebt een noodoplossing die al veel beter werkt dan deze mesthoop waar alles maar op gegooid wordt!