"Vergeten" Bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:04

slimmerik schreef:
Wat sul betreft: ik herkende toch duidelijk haar stijl in sjeik zijn posten. Dat betekent dat òf sjeik heeft er niet op toegezien dat zijn ega zijn account gebruikte (case à la Bas/Marreke) òf sjeik was gewoon een ordinaire SA van Sul. Dat laatste beweren de mods en zo zal het dan wel zijn. ;)

Verder moet je bokt zien als een soort huis waar je te gast bent en bepaalt de gastheer (lees: team) wie wel en niet welkom is. In dit geval stellen zij de regels op. Staan die je niet aan, dan kun je beter een deurtje verder gaan.

Ik moet zeggen dat dit mij ook opviel. Of dat er 2 op 1 account zitten of de ene keer anders probeert te schrijven...

Moet zeggen dat het mij voor de rest ook niets uitmaakt.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:05

Jolliegirl schreef:
je kan ook een IP ban krijgen :)

Daarom ook "in de praktijk wel" ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:05

Heino schreef:
Mja maar dat vind ik niet logisch, wel heel praktisch :) Ik begrijp dat het lastig is om te controleren maar als ik me enorm misdraag mag mijn lieve schattige zusje bij wijze van niet meer Bokken en dat vind ik wel een beetje jammer.

Gewoon zorgen dat je jezelf niet misdraagt, dat is dan een extra verantwoordelijkheid als iemand anders ook via hetzelfde IP op bokt zit.
En zo moeilijk is het nu ook weer niet om geen permanente ban te krijgen. :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:06

ThePast03 schreef:
Lovely schreef:
ThePast03, een naamban kan ook hoor, dat hoeft niet per se een ip ban te zijn. Maar zie wel een ongelijkheid, ik heb geen kinderen en dan mag ik dus ook geen extra user?? Vaag.

Als je een partner hebt mag die wel een account aanmaken (moet je geloof ik wel even melden).
Maar dan loop je dus een risico als een van de twee een permanente ban krijgt. Dan kunnen jullie allebei niet bokken.
Naamban heeft natuurlijk geen enkele zin. Dan bok ik vrolijk verder onder het account van mijn man. ;)

maar waarom staat dit niet in de regels vermeld? :D
zou er wel eens bij mogen komen te staan :j

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:07

Jolliegirl schreef:

Omdat iedereen die een klein beetje logisch nadenkt dat zelf ook wel kan bedenken?
Je snapt toch zelf ook wel dat er niet meer te controleren valt wie er achter de pc zit en een ban helemaal niets inhoudt als je geen IP ban geeft.

Dat is op elk (groter) forum zo geregeld.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:08

ThePast03 schreef:
Gewoon zorgen dat je jezelf niet misdraagt, dat is dan een extra verantwoordelijkheid als iemand anders ook via hetzelfde IP op bokt zit.
En zo moeilijk is het nu ook weer niet om geen permanente ban te krijgen. :D

Ik gedraag me (over het algemeen ;)) prima én heb geen lief schattig zusje dus voor mij gaat het sowieso niet op :D Maar ik bedoelde het ook meer hypothetisch, je kan als lief schattig forummertje de dupe worden van je vervelende stiefzus bij wijze van en dat vind ik niet helemaal eerlijk. Maar of het in de praktijk anders op te lossen is betwijfel ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:08

ThePast03 schreef:
Lovely schreef:
ThePast03, een naamban kan ook hoor, dat hoeft niet per se een ip ban te zijn. Maar zie wel een ongelijkheid, ik heb geen kinderen en dan mag ik dus ook geen extra user?? Vaag.

Als je een partner hebt mag die wel een account aanmaken (moet je geloof ik wel even melden).
Maar dan loop je dus een risico als een van de twee een permanente ban krijgt. Dan kunnen jullie allebei niet bokken.

Naamban heeft natuurlijk geen enkele zin. Dan bok ik vrolijk verder onder het account van mijn man. ;)

Aha, als ik dus een fantasie-vriendje zou hebben, mag die ook zijn eigen account hebben???

Mambobeach, ik weet niet hoor, maar als je al heel lang bij elkaar bent, dan krijg je wel eens de neiging om je op dezelfde manier uit te drukken en dan klink je al gauw hetzelfde als je partner. In dit geval is het dus allemaal nogal dunnetjes. Zolang we nog niet met een irisscan of vingerafdruk in te hoeven loggen, is dit allemaal erg lastig na te gaan.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:09

Dus als Sul hier op bezoek is, een post op mijn Com doet en daardoor geband wordt dan mag ik ook niet meer bokken?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:09

ThePast03 schreef:
Jolliegirl schreef:

Omdat iedereen die een klein beetje logisch nadenkt dat zelf ook wel kan bedenken?
Je snapt toch zelf ook wel dat er niet meer te controleren valt wie er achter de pc zit en een ban helemaal niets inhoudt als je geen IP ban geeft.

Dat is op elk (groter) forum zo geregeld.

Tsja, stukje vertrouwen dan denk ik :)
Mijn vriend wilt ook een account aanvragen, ik heb bart netjes een pb gestuurt en wacht nu op antwoord :)
want ja dan zal eht gaan voorkomen dat hij hier zit en ik daar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:10

Caira schreef:
Dus als Sul hier op bezoek is, een post op mijn Com doet en daardoor geband wordt dan mag ik ook niet meer bokken?

Ai, dat is zout in oude wonden van het beheer.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:11

Lovely schreef:
Aha, als ik dus een fantasie-vriendje zou hebben, mag die ook zijn eigen account hebben???

Mambobeach, ik weet niet hoor, maar als je al heel lang bij elkaar bent, dan krijg je wel eens de neiging om je op dezelfde manier uit te drukken en dan klink je al gauw hetzelfde als je partner. In dit geval is het dus allemaal nogal dunnetjes. Zolang we nog niet met een irisscan of vingerafdruk in te hoeven loggen, is dit allemaal erg lastig na te gaan.

Denk niet dat ze thuis komen controleren.

Mijn man en ik zijn nu toch al heel lang samen maar hebben een totaal verschillende manier van schrijven en ook een totaal andere manier waarop we onzelf uitdrukken.
En wij zijn 24 uur per dag samen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:11

Lovely schreef:
ThePast03 schreef:

Gewoon gelijk iedereen bannen, zijn ze overal vanaf en is bokt weer HEERLIJK rustig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:12

nou, Bart is wel eens bij mij thuis geweest en ik snap nu ineens waarom :D.

Maar ik ken Sul en Sjeik allebei en die klinken wel vaak hetzelfde. Sjeik is wat meer van de kortste klap en Sul wat meer van de uitleg, dat wel.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:13

te rustig.

maar vind het een goeie...

Ben benieuwd naar een antwoord van het beheer :D

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:13

Lovely schreef:

Maar ik ken Sul en Sjeik allebei en die klinken wel vaak hetzelfde. Sjeik is wat meer van de kortste klap en Sul wat meer van de uitleg, dat wel.

He maar hoe moet dat dan als je schizofreen bent? Mag iedere alter dan een eigen account hebben?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:14

Lovely, over hoe jij het stelt betwijfel ik. Je bent toch allemaal een individu? Schrijfwijze zegt ook een hele hoop.

RelarDevi

Caira schreef:
Lovely schreef:

He maar hoe moet dat dan als je schizofreen bent? Mag iedere alter dan een eigen account hebben?

Of als je meerdere persoonlijkheden stoornis hebt? (zal wat worden als je 30 verschillende persoonlijkheden hebt)

Anoniem

Nee, schizofrenen mogen zichzelf gewoon tegenspreken onder hetzelfde account, daar is jaren op geoefend. Bij wijze van spreken dan he, is grapje.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:15

Is het niet handiger om een apart topic te maken over meerdere personen op een IP en wat er gebeurd bij een permanente ban?

Dit topic gaat nu inmiddels alleen nog maar over personen waarbij we niet eens de kans krijgen om ze te vergeten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:15

MamboBeach schreef:
Lovely, over hoe jij het stelt betwijfel ik. Je bent toch allemaal een individu? Schrijfwijze zegt ook een hele hoop.

Ik zag wel duidelijk verschil in schrijfwijze, maar misschien ligt dat aan mij.

Caira

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:16

En wat nu als ik iets typ dat Sul mij op msn toefluistert, geldt dat dan ook als SA?

Iris82

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:17

Lijkt mij meer een ervaring uit de eerste hand Caira. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:18

Caira schreef:
En wat nu als ik iets typ dat Sul mij op msn toefluistert, geldt dat dan ook als SA?

Nee, want je mag prive communicatie niet openbaar maaakuuuuuh.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:18

Caira schreef:

Hmm.. Hier heb je een punt !

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:19

Lovely schreef:
MamboBeach schreef:

Ik zag wel duidelijk verschil in schrijfwijze, maar misschien ligt dat aan mij.

Ik ook, in Sjeik zag ik 2 stijlen. ;)

Maar zoals ThePast03 al aangeeft, we zijn niet echt ontopic...