Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Ja tuurlijk, maar ik las ook ergens anders dat iemand helemaal geen reactie kreeg, opnieuw posten vind ik ook zo wat, maar je bent toch neem ik aan wel enthousiast over je eigen ontwerp en als er dan helemaal niet op gereageerd wordt voel je je wel sneu
MysticTinker schreef:smurffie schreef:Valt er niet gewoon een simpelere versie van het huidige logo te maken? voor op shirtjes? zodat logo zelfde blijft op internet
Leuk verhaal, de mede-ontwerpers onder ons kunnen het zich vast ook nog wel herinneren.. Is zelfs in het nieuws geweest.
Een groot bedrijf (welke weet ik niet meer.. een of ander logo met de nederlandse leeuw?? voor een overheidsinstelling ofzo?) hield een wedstrijd voor hun logo. Veel grote ontwerpbureaus deden er aan mee.
Allemaal super professionele ontwerpen. Een bureau stuurde het oude ontwerp in, met een paar miniscule veranderingen. En 3x raden.. dat oude logo won! De andere ontwerpbureaus waren woedend, vandaar dat het ook in het nieuws kwam.
De moraal.. soms wordt het oude logo toch het beste gevondenDoe je niks aan!
Dus misschien geen slecht idee als ik deze ga inzenden![]()
http://img.photobucket.com/albums/v684/ ... /bokt7.jpg
JulienSVU schreef:
Frozenstar schreef:Ja tuurlijk, maar ik las ook ergens anders dat iemand helemaal geen reactie kreeg, opnieuw posten vind ik ook zo wat, maar je bent toch neem ik aan wel enthousiast over je eigen ontwerp en als er dan helemaal niet op gereageerd wordt voel je je wel sneu
JulienSVU schreef:
Dekloktikt schreef:Frozenstar schreef:Ja tuurlijk, maar ik las ook ergens anders dat iemand helemaal geen reactie kreeg, opnieuw posten vind ik ook zo wat, maar je bent toch neem ik aan wel enthousiast over je eigen ontwerp en als er dan helemaal niet op gereageerd wordt voel je je wel sneu
was dat toevallig de mijne? Njaa ik heb hem dus alweer van internet gegooid
Sjimmy schreef:Ik ben ook wel erg benieuwd hoe dat logo eruit zou zien met 'meer paard', JulienSVULeuk Julien! Ik volg alleen de lijn van het paard in de O niet. En waarom loopt het paard opeens niet door in de b
/knip/
Misschien zelfs nog wel het hele paard gebruiken, en het hoofd er ook nog weer achter vandaan te voorschijn laten komen?
Ik weet niet of het wat is he, gewoon een ideetje.
Blingh schreef:van mijn vriendje