Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juffertje schreef:runningkawa schreef:Nee dat niet, maar je weet ook hoe de sfeer daaom op sommige stallen ook is.
De sfeer zou beter zijn met een scheidsrechter bedoel je?
Dat kun je niet menen toch?
Juffertje schreef:Topics bij de rechter? Dat geloof ik dus niet....
Alleen al onze namen, de rechter ziet ons aan komen zeg!
Liezel1 schreef:En dan is Bokt helemaal weg en heeft er niemand meer iets te klagen...
Jullie willen niet weten wat voor een rompslomp daaraan vooraf gaat....
paardenvolk is moeilijk volk... dat is een dnig dat zeker is...
Liezel1 schreef:Juffertje schreef:Topics bij de rechter? Dat geloof ik dus niet....
Alleen al onze namen, de rechter ziet ons aan komen zeg!
tja, dan geloof je het niet...
ik weet uit eigen ervaring dat er wel degelijk materiaal uit bepaalde topics als bewijs worden opgevoerd en dat sommige topics door de mods worden verplaatst naar de mesthoop omdat er vervelende juridische gevolgen aan vast kunnen zitten...
Liezel1 schreef:tja, dan geloof je het niet...
ik weet uit eigen ervaring dat er wel degelijk materiaal uit bepaalde topics als bewijs worden opgevoerd en dat sommige topics door de mods worden verplaatst naar de mesthoop omdat er vervelende juridische gevolgen aan vast kunnen zitten...
mariekie schreef:Dus je kan bokt of gebruikers ervan aanklagen
Juffertje schreef:Liezel1 schreef:tja, dan geloof je het niet...
Liezel1 jij bent gebruiker, waarom / hoe weet jij dit allemaal dan?
Juffertje schreef:Liezel1 schreef:tja, dan geloof je het niet...
Liezel1 jij bent gebruiker, waarom / hoe weet jij dit allemaal dan?
runningkawa schreef:Misschien rijst bij die vraag wel vaker dan bij ons![]()
Liezel1 schreef:als je al jaren op Bokt zit, dan kennen sommige mensen je op den duur....
als mensen dan een paard kopen, en ze openen er vol vreugde een topic over, dan kan de hele wereld dat lezen...
vervolgens post er iemand in datzelfde topic dat zij dat paardje kennen, hij is van een bokker geweest....
na 2 weken krijgt het paard problemen en de DA stelt "iets ernstigs" vast.. (we laten even achterwege wat)
koper belt verkoper over het verborgen gebrek en verkoper zegt daar noooooit last van te hebben gehad en wist er niets van...
koper krijgt argwaan en besluit in de berichten van verkoper op Bokt te gaan zoeken...
en tadaaaaa 6 maanden geleden heeft verkoper een topic aangemaakt dat bij haar paard "iets ernstigs" is geconstateerd en wat ze ermee aan moet.....
Wat krijg je dan? door middel van dat topic kun jij (gestaafd door bv een DA verklaring) bewijzen dat de verkoper ten tijde van de verkoop op de hoogte was van het gebrek en dus alles bij elkaar liegt....
runningkawa schreef:En ja hoor alweer een pb van een boos persoon uit dit topic... TEM... oliebol dat gaat niet
runningkawa schreef:En ja hoor alweer een pb van een boos persoon uit dit topic... TEM... oliebol dat gaat niet
De teentjes waren weer lang
Wat liezel zegt klopt wel
[size=9][size=9][size=9][size=9][size=9][size=18][size=18][size=18][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]Liezel1 schreef:wat bedoel je daarmee juffertje?
dat is écht gebeurd!!!