Er zijn ook altijd weer bokkers die het allemaal veel te serieus nemen he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faas schreef:Ik vraag me toch serieus af of jullie zelf nu niet zoiets hadden van 'dit kan niet'. En als jullie wel zoiets hadden van 'leuke grap' dan vind ik het helemaal triest. Ik snap nu wel waarom er zoveel mensen naar Fokt??? zijn overgelopen.
Citaat:
Graag plaats ik hierbij een oproep om een ieder die meer weet over deze inbraakpogingen om zijn verhaal te doen via een e-mail naar het abuse@caret.net. Jullie reacties worden in het kader van het onderzoek gewaardeerd en zullen uiteraard strict vertrouwelijk worden behandeld. Voor de tip die leidt tot het ontmaskeren van de hacker en/of hackers en hun handlangers zal tevens een beloning beschikbaar worden gesteld.
Mietje schreef:Kom op mensen..
arie53 schreef:Een vermeende coupe van de moddies. Wat een joke zeg. Het moderratorteam besluit om, samen met de nieuwe sponsor, de beheerder af te zetten. Dat noemt men in politieke kringen hielenlikkers. Het politbureau zet even de partijsecretaris aan de kant. Uit de ervaringen met de Sowjet Unie hebben we gezien dat de volgende dictator altijd slechter is dan de vorige.
Weg met de moddies en laat Bokt net als bij Fokt aan de gebruikers over. Daarmee voorkom je hele of halve Afrikaanse staatsgrepen.
Een vermeende coupe van de moddies. Wat een joke zeg. Het moderratorteam besluit om, samen met de nieuwe sponsor, de beheerder af te zetten. Dat noemt men in politieke kringen hielenlikkers. Het politbureau zet even de partijsecretaris aan de kant. Uit de ervaringen met de Sowjet Unie hebben we gezien dat de volgende dictator altijd slechter is dan de vorige.
Weg met de moddies en laat Bokt net als bij Fokt aan de gebruikers over. Daarmee voorkom je hele of halve Afrikaanse staatsgrepen.Een vermeende coupe van de moddies. Wat een joke zeg. Het moderratorteam besluit om, samen met de nieuwe sponsor, de beheerder af te zetten. Dat noemt men in politieke kringen hielenlikkers. Het politbureau zet even de partijsecretaris aan de kant. Uit de ervaringen met de Sowjet Unie hebben we gezien dat de volgende dictator altijd slechter is dan de vorige.
Weg met de moddies en laat Bokt net als bij Fokt aan de gebruikers over. Daarmee voorkom je hele of halve Afrikaanse staatsgrepen.
arie53 schreef:Een vermeende coupe van de moddies. Wat een joke zeg. Het moderratorteam besluit om, samen met de nieuwe sponsor, de beheerder af te zetten. Dat noemt men in politieke kringen hielenlikkers. Het politbureau zet even de partijsecretaris aan de kant. Uit de ervaringen met de Sowjet Unie hebben we gezien dat de volgende dictator altijd slechter is dan de vorige.
Weg met de moddies en laat Bokt net als bij Fokt aan de gebruikers over. Daarmee voorkom je hele of halve Afrikaanse staatsgrepen.Een vermeende coupe van de moddies. Wat een joke zeg. Het moderratorteam besluit om, samen met de nieuwe sponsor, de beheerder af te zetten. Dat noemt men in politieke kringen hielenlikkers. Het politbureau zet even de partijsecretaris aan de kant. Uit de ervaringen met de Sowjet Unie hebben we gezien dat de volgende dictator altijd slechter is dan de vorige.
ThePast03 schreef:Ik zit nog stevig te twijfelen of ik hier om moet lachen of niet
Faas schreef:Ik vraag me toch serieus af of jullie zelf nu niet zoiets hadden van 'dit kan niet'. En als jullie wel zoiets hadden van 'leuke grap' dan vind ik het helemaal triest. Ik snap nu wel waarom er zoveel mensen naar Fokt??? zijn overgelopen.
Faas schreef:Mietje schreef:Kom op mensen..
Nou laten we vooropstellen dat ik absoluut van grappen hou. Grap, humor, lachen is my middle name.
Maar nee, zelfs ik kan hier de grap niet van inzien
runningkawa schreef:ThePast03 schreef:Ik zit nog stevig te twijfelen of ik hier om moet lachen of niet
me to