Maar ik denk inderdaad dat het zeker preventief kan werken als men weet dat er wel sancties aan hangen.
En zulke lage berichten mogen voor mij wel een ban van een jaar opleveren.
Ben dan mans genoeg het openbaar neer te zetten dat je wenst dat iemands huis afbrand, heb je die ballen niet en moet het achterbaks per pb, mag de consequentie van mij hoog zijn.
En als ik zie dat dit dus al meer dan 10 jaar speelt en als ik dan lees wat mensen hier allemaal krijgen aan pb's dan mag dat beleid wel op de schop.
Ibbel schreef:Zolang het beleid is "op PBs wordt niet gemod" kan je nog zo veel inloggegevens afgeven (is technisch overigens niet nodig*), dan 'kan' je er alsnog niets mee.
Je zou als boktbeheer natuurlijk wel gewoon in je regels kunnen opnemen dat je wél modereert op PBs.
Ook al doe je het niet omdat je denkt dat het technisch niet kan of denkt dat het volgens de AVG niet mag, de 'dreiging' dat je op haat-PBs kan worden afgerekend kan er natuurlijk al wel een rem op zetten
* Mods kunnen wachtwoorden resetten. Met een gereset wachtwoord kan de mod dus gewoon onder jouw naam inloggen. Zó moeilijk of onmogelijk is het dus niet.