Marrie_L schreef:SayaJones schreef:[ Afbeelding ]Dat is wel een erg vrije interpretatie van de kabouterdans Stitch mag dat
Mmmmm..... Bokt komt op 1 april volledig op zijn kop te staan en loopt vervolgens vast?Of wordt t een Bokt in Disney stijl? Inclusief bijbehorende smileys?
JPitty schreef:Mmmmm..... Bokt komt op 1 april volledig op zijn kop te staan en loopt vervolgens vast?Maar wel in disney-stijl
Disney ís de afleiding net als hp vorig jaar. Ik gok op iets pasen gerelateerd misschien eieren zoeken of modjes bekogelen met eieren.
De laatste paar plaatjes zijn "puzzelen met dieren"...We krijgen toch niet een in blokjes gehakte paashaas, en moeten die weer in elkaar zetten?
Hmmm... Misschien op de profielen van de teammies halve eieren of stukjes haas zoeken en dan uitpuzzelen welke teammensen bij elkaar horen?
En dan vormen die namen weer lettercombinaties, wat weer de oplossing is van de speurtocht ...en dan komen we uit bij een grote ballenbak, waarin we de verstopte paaseitjes moeten zoeken!
Maar eh kan best dat ik 1 april niet eens kan meedoen dit jaar want mogelijk niet in nederland. Kans op pretpark of skieen is wel aanwezig. Hihi
karuna schreef:Maar eh kan best dat ik 1 april niet eens kan meedoen dit jaar want mogelijk niet in nederland. Kans op pretpark of skieen is wel aanwezig. HihiGelukkig kun je hier vast een vleugje van de voorpret beleven. En de verhalen van de dag zelf zijn vast ook wel ergens terug te vinden.
Daarom gewoon topics lezen. Want als ik mag kiezen maak ik liever geen 1 april op bokt mee een teken dat ik het leuk heb in de echte wereld toch
karuna schreef:Daarom gewoon topics lezen. Want als ik mag kiezen maak ik liever geen 1 april op bokt mee een teken dat ik het leuk heb in de echte wereld toch Haha, ja, daar heb je wel een punt