Jet schreef:Jeetje Limoen, dat is ook wat, een buizerd! Gaat het wel weer met die uk?
Ja dat geloof je ook echt niet he. Arm dier. Ja, de wondjes zijn weer verzorgd met honingwondzalf en nu helemaal weg. De kleine pechvogel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chans schreef:Naast veel al eerder gemelde verhalen is het topic van Kelly en Queen mij ook altijd bij gebleven
Diefstal paard na 9 jaar ontdekt
moyra schreef:takkie_muis schreef:Swieber en Tess , nee dat vergeet ik nooit meer . Echt knap dat ze Swieb terug had gevonden ver ver van huis en hem mee kon nemen
Dat is een verhaal die mij altijd is bijgebleven![]()
Heb zo meegeleefd!
Domiinique schreef:had hier al eerder een bericht geplaatst maar helaas door de drukte toen geen antwoord op gekregen dus nogmaals mijn vraag:
een paar jaar geleden was er een topic hier op bokt over een shetlander die bereden werd door een knuffel aap. hoe dat monster heet weet ik helaas niet meer maar ik weet nog wel dat het aapje toen een hele outfit zou krijgen en alles.
ben het topic toen uit het oog verloren en wil em graag nog eens opnieuw lezen hihi
dus als iemand weet over welk topic ik het heb dan hoor ik het graag!
terpentijn schreef:Fay, het veulen dat niet kon ademen, en toch geopereerd is, waarbij voor veel geld en moeite en begeleiding de luchtwegen(schotten)zijn opengebrand.... Die het zo goed ging...om dan in de wei te verongelukken aan een gebroken been... die vergeet ik nooit meer. Die Bokster had zoveel voor Fay en een ander paard over, met ernstige hoefproblemen, die het ook niet redde. Verschrikkelijk, ik was er ziek van.
kimmie1 schreef:Staat hier al eerder in het topic vermeld: winnie03 @ [RIJ-ITP] In een uur tijd alles verloren, mijn 2010
xPearl schreef:kimmie1 schreef:Staat hier al eerder in het topic vermeld: winnie03 @ [RIJ-ITP] In een uur tijd alles verloren, mijn 2010
Holy! Heb dit topic met open mond gelezen..
kimmie1 schreef:Staat hier al eerder in het topic vermeld: winnie03 @ [RIJ-ITP] In een uur tijd alles verloren, mijn 2010