Marit schreef:Je hoeft niet zo hard te reageren. Zoals al heel vaak aangegeven, de ITP topics worden vrijwel nooit door fotografen gemaakt, maar door de modellen. Dus die worden niet ZELF of VRIJWILLIG door de fotograaf gepost.
En daarbij was het grote probleem niet dat bokt de foto's per se niet mocht gebruiken, maar HOE dit gedaan wordt (logo's af photoshoppen en uitsnijden). En dat dat niet mag is gewoon uitstekend te verdedigen door fotografen.
Echt, kunnen we aub stoppen met dat gezeik over en weer. Ik word er nu echt een beetje ziek van. Er is gewoon door een iemand aangegeven dat er iets gaande is wat niet de bedoeling is, en dan kun je zeggen dat dat jou niet boeit, maar dat betekend niet dat het dan maar allemaal mag. Sommige mensen hebben er wel problemen mee en dat is iedereens goed recht, en dat is door het BoktBeheer ook aangeven.
Er wordt nu alleen maar met modder gegooid naar elkaar, alsof de fotografen op bokt allemaal azijnpissers zijn die in volle bewustzijn als missie hadden om Uitgelicht te verpesten. Ik als fotograaf vind het ook jammer dat Uitgelicht weg is, maar ik snap beide partijen en ga hier niet lopen zeuren. Het is voor vrijwel elke bokt gebruiker erg jammer dat Uitgelicht weg is. Niemand staat nu te juichen.
Bokt luistert niet naar de 'mekkerende minderheid', Bokt luistert naar de wet en probeert deze na te streven, wat ik op een positieve wijze inderdaad noemenswaardig vind.
Ik zou bijna zeggen dat het misschien tijd wordt voor een slotje want dit doet echt niemand goed.
Dit is jouw mening, heb andermans mening ook gelezen en ik heb de mijne ook gezegd.
Dat is mogelijk op een forum en ben het met je eens dat dit toch niet online ala topic kan worden beslist.
Dat er een 'wet' wordt bijgehaald vindt ik alleen erg jammer.
Maar dat wil niet zeggen dat Uitgelicht niet meer terugkomt, dus laten we hopen op de terugkeer hiervan!