Monddood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:56

papagroom schreef:
is dat binnen een hk niet toegestaan dan.....in mijn huiskamer wordt regelmatig iets gezegd over een dorpsgenoot...stel dat hij dat meekrijgt,,,,,dan staat hij toch af te luisteren??
En Bokt is best wel te vergelijken met een dorp,,

Dat is die sociale controle, die heb je dus op Bokt ook. Soms fijn en soms heel vervelend en bemoeizuchtig ;)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:56

Nou...en dat noem ik dus monddood maken.....en dat is niet offtopic,want nar mijn mening dienen dit soort zaken dus open en bloot,dus niet via pb,voor iedereen leesbaar besproken te kunnen worden.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:01

papagroom schreef:
Nou...en dat noem ik dus monddood maken.....en dat is niet offtopic,want nar mijn mening dienen dit soort zaken dus open en bloot,dus niet via pb,voor iedereen leesbaar besproken te kunnen worden.

Als ik nu met (mijn) humor zou willen/mogen reageren, zou ik zeggen: je mag alleen bloot als je een mooi, gespierd en gebruind lijf hebt ;) , anders moet jij je kleding maar aanhouden, maar dat is dan weer niet toegestaan op Bokt, dat is dan weer offtopic. Ik vind het allemaal zo serieus. :D

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:02

Sociale controle dient uit je eigen huiskamer te komen,en niet van de buren,wat weten die lui er nou van hoe het reilt en zeilt in jou huis?....ik zie een k topic een beetje als een prive ding...alleen voor genodigden dus.....en dan is het de bedoeling dat ongenode gasten gewoon de deur uit geschopt kunnen worden.
Maar wie is ongenood,,,wie beslist dat???
IDD...de topic starter lijkt mij...niet een mod,of zie ik dat verkeerd?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:04

Electra63 schreef:
papagroom schreef:

Als ik nu met (mijn) humor zou willen/mogen reageren, zou ik zeggen: je mag alleen bloot als je een mooi, gespierd en gebruind lijf hebt ;) , anders moet jij je kleding maar aanhouden, maar dat is dan weer niet toegestaan op Bokt, dat is dan weer offtopic. Ik vind het allemaal zo serieus. :D

Nou ben ik toevallig gezegend met een olympisch lichaam...en dat mag ik gerust zeggen want liegen is wel toegestaan....

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:05

Liegen mag alleen als je er zelf baat bij hebt toch ppg *\o/*

papagroom

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:07

Dan heb ik een olympisch lichaam....

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:09

om maar even 2 quotes van een achterlijk ban die ik hier heb gekregen op bokt dit is pas mond dood maken

Citaat:
NathalietjeB schreef:
kunnen we dit serieus noemen ?
sorry ik moet hier wel hard om lachen

NathalietjeB schreef:
werner1 schreef:
[ Afbeelding ]

stap aub gewoon niet meer op deze pony's en ga opzoek naar een groot paard waar je wel oppast dit is gewoon zielig

waarom mogen we geen eens meer op bokt zeggen dat iemand beter op zoek kan gaan naar een groter paard of het topic gewoon grappig is geschreven en daarom niet serieus genoemd kan worden sorry hoor dit is en blijft een forum iedereen denkt anders over bepaalde topics.
En dat jullie hier op bokt nou zo vreselijk serieus zijn en alleen maar brave commentaar verwachten dat vind ik rond uit belachelijk.
En vind dat men gewoon zijn mening mag geven ook al stoot dat zo nu en dan tegen het verkeerde been daar is t een forum voor vind dat ieder zijn vrijheid van mening op en maakt niet uit hoe ongezouten deze mening is.

ik begin al steeds minder en minder bokt leuk te vinden door dat domme bemoeizuchtige gedoe. want wie is bokt om tegen mij te zeggen dat ik mijn mening niet mag uit? dan had je maar geen forum moeten openen denk ik dan
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-10-12 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:10

quera schreef:

Dat vind ik vaak moeilijk op Bokt. Soms worden er gewoon leugens of onwaarheden neergezet en dat mag en op andere zaken, zoals offtopic gaan, wordt dan zo streng gemodereerd.

PPG, je mag mij altijd een foto van dat atletische lijf PB-en (als MMG dit goed vindt ;) )

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:14

NathalietjeB schreef:
waarom mogen we geen eens meer op bokt zeggen dat iemand beter op zoek kan gaan naar een groter paard sorry hoor dit is en blijft een forum.
En dat jullie hier op bokt nou zo vreselijk serieus zijn en alleen maar brave commentaar verwachten dat vind ik rond uit belachelijk.
En vind dat men gewoon zijn mening mag geven ook al stoot dat zo nu en dan tegen het verkeerde been daar is t een forum voor vind dat ieder zijn vrijheid van mening op en maakt niet uit hoe ongezouten deze mening is.

Ik heb weleens gereageerd op een topic met een mager paard. Dit paard was tevens gewond/geblesseerd aan zijn been. Been was verbonden. De stal was vreselijk vies, dus onhygienisch, dus gevaarlijk i.v.m. herstel van de wond en het terrein was echt een zooitje. Ik heb dat netjes verwoord, maar mijn bericht werd verwijderd en ik kreeg een sturende PB omdat het offtopic was. IMO ging het hier om het welzijn van het paard, dus geoorloofd IMO op een paardenforum.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:14

papagroom schreef:

Net als Erica Terpstra zeker.... :D

On-topic; ik heb ook bewust niet in dat condoomtopic gereageerd want met zulke onderwerpen heb je zo een douw te pakken als er iemand niet van een bepaalde soort humor houdt. Het is maar een een heel dun vliesje tussen wel of geen un/ban in zo'n topic. Als je spiraalsgewijs binnen de aandachtsspanne van een groentje zit kan dat negatief of positief voor je werken. Soms hebt ik het idee dat er dan ergens gezeikt wordt waardoor er ergens iets blauw of rood of groen oplicht.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:16

Anne, ik heb daar ook bewust niet in gereageerd! Dus wij zijn al met zijn drieën (PPG, jij en ik) die bewust niet reageren, omdat de kans op een (sturende) PB dan groot is. Best wel triest, toch?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:16

Electra63 schreef:
quera schreef:

Dat vind ik vaak moeilijk op Bokt. Soms worden er gewoon leugens of onwaarheden neergezet en dat mag en op andere zaken, zoals offtopic gaan, wordt dan zo streng gemodereerd.

PPG, je mag mij altijd een foto van dat atletische lijf PB-en (als MMG dit goed vindt ;) )

Was een geintje :(:)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:17

Electra63 schreef:
Anne, ik heb daar ook bewust niet in gereageerd! Dus wij zijn al met zijn drieën (PPG, jij en ik) die bewust niet reageren, omdat de kans op een (sturende) PB dan groot is. Best wel triest, toch?

Ik ook maar t knaagde wel :j

papagroom

En als je dan tegen zo`n leugen ingaat speel je op de man.

@electra...heb je nog geen foto`s genoeg dan?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Electra63 schreef:

Ja, waar kan ik die ducktape declareren? Want ik had mijn vingers maar ingetaped om niet te kunnen reageren. :+

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:20

Anne_GTI schreef:
papagroom schreef:

Net als Erica Terpstra zeker.... :D

On-topic; ik heb ook bewust niet in dat condoomtopic gereageerd want met zulke onderwerpen heb je zo een douw te pakken als er iemand niet van een bepaalde soort humor houdt. Het is maar een een heel dun vliesje tussen wel of geen un/ban in zo'n topic. Als je spiraalsgewijs binnen de aandachtsspanne van een groentje zit kan dat negatief of positief voor je werken. Soms hebt ik het idee dat er dan ergens gezeikt wordt waardoor er ergens iets blauw of rood of groen oplicht.

hoe verzin je het...LOL....

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:22

papagroom schreef:
En als je dan tegen zo`n leugen ingaat speel je op de man.

@electra...heb je nog geen foto`s genoeg dan?

Je kan nooit genoeg hebben van een mooi lichaam (en geest) ;)

PPG en Anne, ondanks onze "rare" humor snappen wij elkaar wel. Ik vind het vreemd, dat als je op het gesar of leugens van iemand ingaat of op misstanden reageert, jij dan een straf krijgt,terwijl dit eigenlijk corrigerend gedrag is door medegebruikers, net als de sociale controle die tegenwoordig ontbreekt.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:23

Valt me van je tegen PPG dat je de rest van de verwijzingen niet oppakt.... Als je begrijpt wat ik bedoel eerwaarde.... :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:24

door dat kennelijk meningen omtrent het paard ongeacht uit welk land de ts dan op dat moment mag komen, vind ik uit oogpunt voor t paard dat ik best ongezouten mijn mening mag uiten.

En tjah meningen van mensen lopen nou eenmaal breed uit elkaar. Maar in een kroeg of wat dan ook is er ook geen mod die er even tussen komt als t hem/haar even niet aanstaat wat voor mening je ook heb. en die je nog net geen dreigmail stuurt.

maar aan de modjes wie is bokt wel niet om te denken dat ze ongezouten meningen die hun tegen het been stoot weg mogen halen en gelijk mensen te bannen?
waarom laat bokt de modjes niet eens ver weg met vakantie gaan ofzo en ze werkelijk iets nuttigs laten doen zoals zich gewoon bijna niet met bokt bemoeien..
laat mensen maar offtopic gaan dit gebeurt ook in gewone gesprekken real life uiteindelijk komt t toch wel weer ontopic vind t dan ook kansloos om ook grappen af te straffen of er gelijk een slotje op te gooien.
zie je t al voor je dat een barman een slotje op tafel gooit, tijdens een gesprek wat even goed, gewoon goed verloopt? en zogezegd t gesprek stopt.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:27

Anne_GTI schreef:
Valt me van je tegen PPG dat je de rest van de verwijzingen niet oppakt.... Als je begrijpt wat ik bedoel eerwaarde.... :+

De eerwaarde heeft een ban hoor...maar daar mogen we het niet over hebben......

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:30

Electra en PPG, misschien moeten we gewoon tot de conclusie komen dat we Bokt ontgroeid zijn....
Blijkbaar wordt ons soort humor niet gewaardeerd, anders zou er in dit topic wel meer bijstand zijn voor het behoud van enige humor op bokt.

Ik zie bijvoorbeeld de humor er niet van in als er zich weer zo'n hele kudde wanhopige vrijgezellige dames stort op een aanmelding van iemand van het mannelijke geslacht. Dat schijnt tegenwoordig aardig de standaard te zijn en daar wil ik verre van blijven.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:33

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:39

Anne_GTI schreef:
Electra en PPG, misschien moeten we gewoon tot de conclusie komen dat we Bokt ontgroeid zijn....
Blijkbaar wordt ons soort humor niet gewaardeerd, anders zou er in dit topic wel meer bijstand zijn voor het behoud van enige humor op bokt.
....

Oudjes, zei je ? 1 schattige tiener noemde me "mams" gisterenavond in het #sequel#-topic. :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:55

Anne_GTI schreef:

Ik zie bijvoorbeeld de humor er niet van in als er zich weer zo'n hele kudde wanhopige vrijgezellige dames stort op een aanmelding van iemand van het mannelijke geslacht. Dat schijnt tegenwoordig aardig de standaard te zijn en daar wil ik verre van blijven.

Aangezien alle oude en vertrouwde mannen verdwijnen op Bokt, ga ik mij binnenkort ook maar eens op zo'n jonkie werpen :D