Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Zoals Ford ooit al zei: "als ik had gedaan wat iedereen deed, dan had ik een sneller paard willen maken", en dan had de uitvoering en het management vast gezegd dat dat niet mogelijk was.
Karl66 schreef:Als je heel sec naar het doel van EA kijkt, dan heeft EA maar één functie, verkopen en kopen van artikelen en dieren. De reden dat je iets op EA te koop zet is dat je daar (gratis) een hele specifieke doelgroep bij elkaar hebt. Daar verandert de nieuwe opzet van EA niks aan. De redenen om juist op EA te kopen zijn dat je veel keuze in specifieke artikelen hebt en dat er veiliger gevoel is door het kopen via een sociaal medium ipv op het grote en ongrijpbare internet. Daar verandert de nieuwe opzet ook niks aan.
judithh schreef:Gisteren op EA advertentie gezet maar was niet op de hoogte van het nieuwe beleid...Ik heb wel vaker wat verkocht via EA maar met deze opzet houd ik het voor gezien..Ik vind het vreselijk irritant om tientallen pb's te gaan beantwoorden, en niet direct antwoordt op vragen te kunnen geven in het topic.
Dit was voor mij onder deze regels de laatste advertentie die ik geplaats heb op EA.
Anoniem schreef:@ bart: zou je misschien op nieuw zo'n grafiek willen plaatsen over hoe het nu staat met het aantal topic's en views? aangezien dit systeem inmiddels een paar weken gehanteerd word? En veel mensen hier zeggen minder te kijken?