Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:28

Maar t zit FS kennelijk nog steeds hoog en zit er nog behoorlijk wat oudzeer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:28

malo_kozo schreef:
Als het echt is gebeurt dat de werkgevers van gebruikers gebeld werden dan ga ik nu maar mijn account verwijderen en dit forum verlaten.
Ha , veel succes :') . je posts en/of account verwijderen is tot nog toe een problematisch gebeuren op Bokt.
Tenzij ze denken dat het een SA is, omdat de overbuurvrouw ook een account heeft :+
Op blz 11 van dit topic staat wat je kan doen als - na een verzoek- je account niet gewoon verwijderd wordt. ( Hier melden )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:31

stef schreef:
Maar t zit FS kennelijk nog steeds hoog en zit er nog behoorlijk wat oudzeer

En dat terwijl hij pas 1,5 jaar lid is, kun je nagaan hoe dat over 8 jaar voelt.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:36

Tja, er blijven niet zoveel oudere bokkers over, er zijn al erg veel weg waar je veel plezier mee kon beleven.
Weet eigenlijk ook niet wanneer dit allemaal is begonnen maar gaat wel een hele verkeerde kant uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:37

PS Hier melden geldt natuurlijk ook voor iedereen die met onderstaande akties te maken heeft gehad. 8)7
Jasper schreef:
Maar steeds meer s.hit komt boven tafel. Werkgevers bellen, veeartsen bellen, het team is duidelijk helemaal het spoor bijster :brr:

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:37

Tja, die oudere bokkers.... De goeie ouwe tijd... die komt zowiezo toch nooit meer terug :n

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:39

Eigenlijk zou ik eens moeten onderzoeken wat er juridisch mogelijk is op de inbreuk op mijn privacy... 8-) ivm dat akkefietje van het bellen van mijn werkgever.

Ik snap niet dat ik dat destijds zó over mijn kant heb laten gaan ^)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:41

Ik kan me op zich voorstellen dat je wellicht gewoon te verbouwereerd was om actie te ondernemen?

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:46

Arabesk schreef:
Eigenlijk zou ik eens moeten onderzoeken wat er juridisch mogelijk is op de inbreuk op mijn privacy... 8-) ivm dat akkefietje van het bellen van mijn werkgever.

Ik snap niet dat ik dat destijds zó over mijn kant heb laten gaan ^)

ja dat is best wel heel on-Arabesk's. maar ik kan me zo voorstellen dat je eerst je onderkaak moest gaan zoeken op de grond.
ik zou in jou plaats behoorlijk pissig zijn geweest, kom op zeg dit soort domme acties kunnen iemand een naam geven binnen een bedrijf waar je nooit meer vanaf komt ...... en bedankt bokt {x)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:49

Ceriadwen schreef:
In Bart, maar dat is een staatsgeheim en magniet over gesproken worden en zal ook altijd worden ontkent. Net zo goed als er altijd is ontkent dat er onfrisse manieren worden gehandhaaft als "men" van iemand af wil. Maar daarvan weten we inmiddels ook hoe eelrijk dat ging toch?
trekpaardluf schreef:
in wat voor zaken heeft, volgens jou, slimmerik geld ingestoken dan?

gewoon nieuwschierig hoor?? dit hoor ik voor het eerst geloof ik.. .

Laat het harde bewijs maar eens zien dan. Vage opmerkingen plaatsen die kant nog wal raken heeft niemand iets aan. Door dit soort vage gespeculeer krijg je alleen scheve gezichten, en waarvoor? Voor niks, omdat het niet hard te maken en is het vaag gezwets is...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:50

Maaruh even iets anders... arabesk..
Er is dus gebeld naar je bedrijf.... Maar jij had niets verkeerds gedaan?
Waarom je dan zo druk maken? Ondanks dat het onbeschoft is om te bellen hoor, maar laat dat even erbuiten.

Als jij niets verkeerd had gedaan, heeft dit toch ook geen negatieve indruk achtergelaten op het bedrijf?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:54

Weetje ik heb er misschien net zo hard aan meegedaan, maar nu zijn we 28 pagina's verder, maar word er nog steeds met het vingertje gewezen, als we nu met zijn allen een oplossing vinden..

Haal al die stomme onderschriften weg die over een ander iemand gaan over bokt..

probleem> conclusie> oplossing

Het probleem is al gevonden, kom met een conclusie daarna kan je verder werken met een oplossing..

Een goed begin begint bij jezelf!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:56

Ben het met je eens DDW1190... Ik heb 10 pages geleden zelf al excuses gedaan en uitleg gedaan.

Had eigenlijk wel verwacht dat er wat meer mensen zouden volgen....
Maar niets is minder waar... men houd de kaken op elkaar.. en durft niet toe te geven zelf ook fouten gemaakt te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:57

Juist. Helemaal mee eens.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:13

Laten we alles even op het rijtje zetten:
Wat zijn de Problemen..
en wat is de conclusie..
Wat is daarvan de oplossing..

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:15

ik mis goofy44 ook al lang erg jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:24

Goofy44 is inderdaad erg jammer.

DDW1190, je slaat wel een belangrijke factor over en dat is wie de verantwoordelijke is voor het probleem en daar moet de oplossing ook vandaan komen. In dit geval is dat belangrijk omdat er meer dan 1 partij met dit probleem geconfronteerd wordt. Of liever: partij A veroorzaakt het en partij B moet er mee dealen. Het is dan niet zo eerlijk om de oplossing ook bij partij B te leggen.

Verder merk ik ook een sfeertje hier en daar van he jongens laten we er nu maar over ophouden en daar is het nu nog wat vroeg voor.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:30

Jolliegirl schreef:
Maaruh even iets anders... arabesk..
Er is dus gebeld naar je bedrijf.... Maar jij had niets verkeerds gedaan?
Waarom je dan zo druk maken? Ondanks dat het onbeschoft is om te bellen hoor, maar laat dat even erbuiten.

Als jij niets verkeerd had gedaan, heeft dit toch ook geen negatieve indruk achtergelaten op het bedrijf?

het is onbeschoft, klaar punt uit, einde discussie lijkt me. Ook al was ik de directeur bij dat bedrijf of weet ik veel wat.

Maar goed het ging hier over de wazige bans van RK en kiwiko. Ik heb het niet tot op de bodem uitgezocht, maar ik vond zowel RK als Kiwiko fijne discussiepartners en ik mocht ze graag zien op bokt. Het voelde een beetje alsof ze stierven toen ze met een BOT erafgeknikkerd werden ;(

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:34

Arabesk schreef:
het is onbeschoft, klaar punt uit, einde discussie lijkt me. Ook al was ik de directeur bij dat bedrijf of weet ik veel wat.

Je kan van dit soort acties ook (persoonlijke) schade ondervinden in een bedrijf. Denk aan in het slechtste geval aan ontslag.
En wie kan je dan daar verantwoordelijk voor houden (mis gelopen inkomsten) Bokt of de mod die dit heeft gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:36

Jolliegirl, het is nogal naief om te denken dat het geen negatieve indruk achter laat als het beheer van een internetforum opbelt om gegevens na te trekken. Ook al heb je niks gedaan en is je geweten kraakhelder, de indruk is gewekt dat er wel iets aan de hand is. Het minste wat er kan gebeuren is reputatieschade en daar zit je nu eenmaal niet op te wachten op je werk.

PacalB, een mod handelt in het belang van bokt.nl en daarom is bokt daar verantwoordelijk voor.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:39

PascalB schreef:
Arabesk schreef:

Je kan van dit soort acties ook (persoonlijke) schade ondervinden in een bedrijf. Denk aan in het slechtste geval aan ontslag.
En wie kan je dan daar verantwoordelijk voor houden (mis gelopen inkomsten) Bokt of de mod die dit heeft gedaan?

lijkt mij bokt de mod handelde in naam van bokt en dus is bokt verantwoordelijk/aansprakelijk ook al wordt de mod niet betaald hij/zij is toch in dienst van bokt

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:40

Lovely schreef:
PacalB, een mod handelt in het belang van bokt.nl en daarom is bokt daar verantwoordelijk voor.

Heeft Bokt hier opdracht voor gegeven? daar zit het kantelpunt.
Is het antwoord ja dan is Bokt verantwoordelijk zo nee dan kan je ws de persoon in kwestie aansprakelijk stellen.
Nou moet ik erbij zeggen dat ik geen jurist ben dus ik kan er maarzo naast zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:44

PascalB schreef:
Lovely schreef:

Heeft Bokt hier opdracht voor gegeven? daar zit het kantelpunt.
Is het antwoord ja dan is Bokt verantwoordelijk zo nee dan kan je ws de persoon in kwestie aansprakelijk stellen.
Nou moet ik erbij zeggen dat ik geen jurist ben dus ik kan er maarzo naast zitten.

Hoezo opdracht? Opdracht om het werk van arabesk te bellen of opdracht om namens het beheer van de website op te treden op de site zelf en daarbuiten? Het lijkt mij lastig voor het beheer van bokt.nl om de verantwoordelijkheid af te schuiven als deze actie volledig in bokt-context is gedaan, namelijk het vergaren van informatie over arabesk voor bokt.nl.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:49

Lovely schreef:
Hoezo opdracht? Opdracht om het werk van arabesk te bellen of opdracht om namens het beheer van de website op te treden op de site zelf en daarbuiten? Het lijkt mij lastig voor het beheer van bokt.nl om de verantwoordelijkheid af te schuiven als deze actie volledig in bokt-context is gedaan, namelijk het vergaren van informatie over arabesk voor bokt.nl.

In eerste instantie ga ik er ook vanuit dat bokt verantwoordelijk is.
Het zelfde dat als ik onder de baas zijn tijd schade veroorzaak die werk gerelateerd is. De uitzondering zit geloof ik erin als ik zelf willens en wetens de regels heb genegeerd en zelf (extreem) onzorgvuldig heb gehandeld

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:50

Lovely: Dat snap ik, maar ik bedoel het ook meer in het algemeen, als ik zeg Partij A (beheer,modjes) dit en dat, dan is het ook weer niet goed, dus daarom betrek ik ook Partij B erbij (ons, de bokker/geiters)..