Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malo_kozo schreef:Ha , veel succesAls het echt is gebeurt dat de werkgevers van gebruikers gebeld werden dan ga ik nu maar mijn account verwijderen en dit forum verlaten.
Jasper schreef:Maar steeds meer s.hit komt boven tafel. Werkgevers bellen, veeartsen bellen, het team is duidelijk helemaal het spoor bijster
Arabesk schreef:Eigenlijk zou ik eens moeten onderzoeken wat er juridisch mogelijk is op de inbreuk op mijn privacy...ivm dat akkefietje van het bellen van mijn werkgever.
Ik snap niet dat ik dat destijds zó over mijn kant heb laten gaan
Ceriadwen schreef:In Bart, maar dat is een staatsgeheim en magniet over gesproken worden en zal ook altijd worden ontkent. Net zo goed als er altijd is ontkent dat er onfrisse manieren worden gehandhaaft als "men" van iemand af wil. Maar daarvan weten we inmiddels ook hoe eelrijk dat ging toch?trekpaardluf schreef:in wat voor zaken heeft, volgens jou, slimmerik geld ingestoken dan?
gewoon nieuwschierig hoor?? dit hoor ik voor het eerst geloof ik.. .
Jolliegirl schreef:Maaruh even iets anders... arabesk..
Er is dus gebeld naar je bedrijf.... Maar jij had niets verkeerds gedaan?
Waarom je dan zo druk maken? Ondanks dat het onbeschoft is om te bellen hoor, maar laat dat even erbuiten.
Als jij niets verkeerd had gedaan, heeft dit toch ook geen negatieve indruk achtergelaten op het bedrijf?
Arabesk schreef:het is onbeschoft, klaar punt uit, einde discussie lijkt me. Ook al was ik de directeur bij dat bedrijf of weet ik veel wat.
PascalB schreef:Arabesk schreef:het is onbeschoft, klaar punt uit, einde discussie lijkt me. Ook al was ik de directeur bij dat bedrijf of weet ik veel wat.
Je kan van dit soort acties ook (persoonlijke) schade ondervinden in een bedrijf. Denk aan in het slechtste geval aan ontslag.
En wie kan je dan daar verantwoordelijk voor houden (mis gelopen inkomsten) Bokt of de mod die dit heeft gedaan?
Lovely schreef:PacalB, een mod handelt in het belang van bokt.nl en daarom is bokt daar verantwoordelijk voor.
PascalB schreef:Lovely schreef:PacalB, een mod handelt in het belang van bokt.nl en daarom is bokt daar verantwoordelijk voor.
Heeft Bokt hier opdracht voor gegeven? daar zit het kantelpunt.
Is het antwoord ja dan is Bokt verantwoordelijk zo nee dan kan je ws de persoon in kwestie aansprakelijk stellen.
Nou moet ik erbij zeggen dat ik geen jurist ben dus ik kan er maarzo naast zitten.
Lovely schreef:Hoezo opdracht? Opdracht om het werk van arabesk te bellen of opdracht om namens het beheer van de website op te treden op de site zelf en daarbuiten? Het lijkt mij lastig voor het beheer van bokt.nl om de verantwoordelijkheid af te schuiven als deze actie volledig in bokt-context is gedaan, namelijk het vergaren van informatie over arabesk voor bokt.nl.