Faber, wat raar zeg. Is hier wel een aantekening van gemaakt?
Nem, goedzo! Doet altijd goed he, om een pb van een mod te ontvangen met een compliment.
Ik zit al de hele tijd op een topic te temmen, maar weinig reactie...
FaberSmid
Geplaatst: 14-04-11 07:30
Is al langer in de wetenschap bij bokt, betreffende bokker heeft net als een anderen bokker doen beloven bokt en bokkers niet meer lastig te vallen. Maar het gebruik maken van een ander account, doet toch ook onder schaduwaccount vallen? Of bokt nu sneller em beter zal ingrijpen is afwachten? Iemand nog een aangename pb ontvangen?
Nee, wel eentje verstuurd. Een vriendin van d'r vertelde me dat ze last had met d'r pony en het is haar eerste pony, dus even een hart onder de riem gepropt.
CRos95
Geplaatst: 14-04-11 11:54
Nemurin schreef:
Nee, wel eentje verstuurd. Een vriendin van d'r vertelde me dat ze last had met d'r pony en het is haar eerste pony, dus even een hart onder de riem gepropt.
hihi, hier moest ik wel even om lachen. Heb zelf gister nog een paar PB;tjes gestuurd. ontvang nog steeds niks/weinig
ik hoef ook niet terug hoor , maar het is idd altijd leuk. ik reken trouwens reacties niet mee, (dus ook niet als ik een pb stuur en ze antwoorden ofzo) doen jullie dat wel?
Nou, ik heb net even mijn aantal PB's mogen optellen
Loopt een topic wat ik geopend heb een beetje verkeerd..is iemand nogal vervelend bezig en krijg heel veel lieve PB's van mensen die wel lezen gelukkig
Heel fijn om te weten dat er mensen (ook buiten dit topic) zo denken ^^
Vandaag zelf ook al aan 2 anderen gePB't die het volgens mij wel konden gebruiken.
Maakt het in het geval van mijn topic ook weer wta hapbaarder en soms zelfs een beetje grpapig :p
*een beetje laat achter 31 pagina's om te reageren* Maar ben het helemaal eens met TS! Veel leuker om vriendelijk te zijn en eens een compliment te geven!
Hier een stille meelezer en toen viel het stil en toen was het stille meelezen een beetje over maar.. het initiatief is echt leuk en stuur er ook regelmatig wel eens eentje
_JY_
Geplaatst: 27-04-11 17:20
Dankzij dit topic stuur ik aan iedereen die ik in een topic tegenkom met een cadeautje naast zijn/haar naam een felicitatie per pb, wordt erg leuk ontvangen.
EngeltjeS
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-11 17:40
_JY_ schreef:
Dankzij dit topic stuur ik aan iedereen die ik in een topic tegenkom met een cadeautje naast zijn/haar naam een felicitatie per pb, wordt erg leuk ontvangen.
Wat een leuk initiatief! Ik stuur ook wel eens een pb'tje met een compliment maar eerlijk gezegd niet heel vaak, wel fijn om te horen dat er bokkers zijn die wat positiviteit willen invoeren