Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Wat sul betreft: ik herkende toch duidelijk haar stijl in sjeik zijn posten. Dat betekent dat òf sjeik heeft er niet op toegezien dat zijn ega zijn account gebruikte (case à la Bas/Marreke) òf sjeik was gewoon een ordinaire SA van Sul. Dat laatste beweren de mods en zo zal het dan wel zijn.
Heino schreef:Vind ik niet, ban gaat toch op persoon en niet op IP? (ok, in de praktijk wel maar ik bedoel meer qua beleid)
slimmerik schreef:Wat sul betreft: ik herkende toch duidelijk haar stijl in sjeik zijn posten. Dat betekent dat òf sjeik heeft er niet op toegezien dat zijn ega zijn account gebruikte (case à la Bas/Marreke) òf sjeik was gewoon een ordinaire SA van Sul. Dat laatste beweren de mods en zo zal het dan wel zijn.![]()
Verder moet je bokt zien als een soort huis waar je te gast bent en bepaalt de gastheer (lees: team) wie wel en niet welkom is. In dit geval stellen zij de regels op. Staan die je niet aan, dan kun je beter een deurtje verder gaan.
Jolliegirl schreef:Dus iedereen met een kind o.i.d mag geen 2 accounts hebben.
Mijn vriend zou dus ook geen account mogen hebben?
ThePast03 schreef:Het gaat op IP adres en als je met meerdere mensen op een IP bokt moet je gewoon rekening houden met het feit dat als een iemand een ban krijgt iedereen de klos is.
Lovely schreef:[*olduser*], een naamban kan ook hoor, dat hoeft niet per se een ip ban te zijn. Maar zie wel een ongelijkheid, ik heb geen kinderen en dan mag ik dus ook geen extra user?? Vaag.