Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Redrumfox schreef:Ik begrijp uberhaupt niet waarom men hier al die problemen neer zet (met alle respect hoor), maar dingen als 'ik vind het zo erg want hij heeft het uitgemaakt en ik ben er helemaal kapot van' ga je toch mee naar een vriendin die vast wel een bak tissues heeft staan en je een kopje koffie een een luisterend oor aan wil bieden? Ik begrijp niet wat die bokkers nou verwachten als ze het hier neerzetten. Je krijgt alleen maar reacties als 'wat een eikel' en 'mijn PBbox staat voor je open'. Dus zoals ik eerder in dit topic al aangaf: lijkt me een goed plan!
Maureenn schreef:ik ben voor een subforum
en mystrica op Jeugdhonk wordt het ook veel besproken..
mii_jessy schreef:En over de mensen die in JH posten en het gaat over liefde of relaties dan kunnen die dat daarin posten zeg maar
RedPassion schreef:Het zal op Bokt toch nooit goed zijn![]()
Een subforum meer of minder zou mij niet uitmaken qua (on)overzichtelijheid, wel denk ik dat LZP overzichtelijker wordt als de relatietopics ergens anders ondergebracht (moeten) worden. Ik pleit in elk geval voor duidelijke titels. Niet alleen op LZP overigens, ik vind titels die op van alles en nog wat kunnen slaan op elk subforum irritant.
RedPassion schreef:Ik pleit in elk geval voor duidelijke titels. Niet alleen op LZP overigens, ik vind titels die op van alles en nog wat kunnen slaan op elk subforum irritant.