Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Maar een SA krijg je toch toegewezen en maak je niet met je eigen email aan?
Katja schreef:Bart heeft de mogelijkheid om te zoeken op email verwijderd dus dat is in ieder geval gefixt.
RedPassion schreef:Katja schreef:Bart heeft de mogelijkheid om te zoeken op email verwijderd dus dat is in ieder geval gefixt.
Geweldig!
iepsel schreef:Een account wordt aangemaakt op IP adres? Dus als ik een SA zou willen hoef ik me alleen even bij de buuf aanmelden op bokt, e-mailadresje aanmaken en geen mod die er naar kraait?? Weird....
Jolliegirl schreef:hier baal ik helaas wel van.
ben dankzij deze zoekfunctie achter behoorlijk wat stalkers en meelezers gekomen...
ik vind dat SA-ers maar een 2e mailadres moeten aanmaken!
Jolliegirl schreef:hier baal ik helaas wel van.
ben dankzij deze zoekfunctie achter behoorlijk wat stalkers en meelezers gekomen...
Lielle schreef:het klopt volledig idd. Als je een 2e account met hetzelfde emailadres aanmaakt (of zelfs maar een deel hetzelfde, bv je echte voornaam) kun je die vinden via de zoekpagina
ThePast03 schreef:Jolliegirl schreef:hier baal ik helaas wel van.
Sinds wanneer is meelezen apart of niet gewenst op een openbaar forum?
En met stalkers bedoel je mensen die in de gaten houden wat jij wel of niet post? Ook dat is niet verboden op forums.
Als je wilt dat mensen bepaalde dingen niet lezen moet je ze niet op het internet zetten, zo eenvoudig is het. Niets is privé op het internet namelijk, helemaal niets.
Jolliegirl schreef:als ik niet zou willen dat de persoon waar ik het over heb, meeleest. moet ik NIETS meer posten
ja en dit bericht leest ie ook. so what, ben blij dat ik erachtergekomen ben,dan kan ik dingen soms even anders verwoorden voor ze weer verdraait worden
heb nooit gezegd dat het appart is, heb er geloof ik 2 jaar geleden al eens een topic over geopend. ik vind meelezen en iemand volgen gewoon zwak....
RedPassion schreef:Ik ben het met je eens [*olduser*], maar aan de andere kant vind ik het erg raar dat er mensen zijn die alle berichten van een bepaald persoon nalezen.
RedPassion schreef:Ik ben het met je eens ThePast03, maar aan de andere kant vind ik het erg raar dat er mensen zijn die alle berichten van een bepaald persoon nalezen.