Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine123 schreef:bokt moet leuk blijven!

Sprintweb schreef:Kijk gewoon nu in deze topic, meteen temmen ze op me, waarom? Ben ik een bedreiging?
Is er een moderator die zo'n TEM-miep eens aanpakt?
Ik vraag het me af.

Chiqa schreef:Mss omdat je nog geen week lid bent en nu al zoveel van Bokt afweet? SA'tje zeker![]()
Ik tem wel even.
Mijnheer is gisteren al geband en zit nu op zijn eigen forumpje ach en wee te huilen
watdanhe schreef:Maar wat ik mezelf wel afvraag, wat is er erg aan een dubbelacount op dit spel...?
Chiqa schreef:watdanhe schreef:Maar wat ik mezelf wel afvraag, wat is er erg aan een dubbelacount op dit spel...?
Dat zijn meerdere punten, doordrammen omdat je andere account verbannen is of een trieste
partner die zijn partner wil controleren? Zo zijn er vast nog wel meer.
Alle redenen iig om een SA te verwijderen.
Kir_Ples schreef:Nouja ik geef toe, als ik een ban heb dan ga ik doodleuk op het account van mijn zus.Die staat hier op deze pc toch al heel vaak ingelogt, dus daar zit ik wel vaker op.
Chiqa schreef:Kir_Ples schreef:Nouja ik geef toe, als ik een ban heb dan ga ik doodleuk op het account van mijn zus.Die staat hier op deze pc toch al heel vaak ingelogt, dus daar zit ik wel vaker op.
Weet niet of dit nu zo slim is om dit toe te geven
Remy schreef:en zit nu op zijn eigen forumpje ach en wee te huilen
. 
.
) is weet ik niet. Ik denk eigenlijk van niet, want als je geband bent kan je wel altijd bij een vriendin haar thuis samen op bokt kijken als je wil, kunnen ze toch niet tegenhouden. Remy schreef:Chiqa schreef:Mss omdat je nog geen week lid bent en nu al zoveel van Bokt afweet? SA'tje zeker![]()
Ik tem wel even.
Hoeft niet meer, schatMijnheer is gisteren al geband en zit nu op zijn eigen forumpje ach en wee te huilen
Kir_Ples schreef:Chiqa schreef:Dat zijn meerdere punten, doordrammen omdat je andere account verbannen is of een trieste
partner die zijn partner wil controleren? Zo zijn er vast nog wel meer.
Alle redenen iig om een SA te verwijderen.
Nouja ik geef toe, als ik een ban heb dan ga ik doodleuk op het account van mijn zus.Die staat hier op deze pc toch al heel vaak ingelogt, dus daar zit ik wel vaker op.