De bokt dictatuur?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bokt dictatuur, ja of nee

Ja
121 (40%)
Nee
179 (59%)

Totaal aantal stemmen: 300

ThisIsMe

Re: De bokt dictatuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 08:59

En, omdat het hier toch ook al weer 2 keer aangehaald werd, een BOT als je onder het account van een mod op het modforum gaat zitten lezen, over een langere periode en meerdere malen per dag, is in mijn ogen volkomen terecht.
Die science-fictieverhalen en complot-theorieën die op de bokt-hyves de ronde doen geloof ik helemaal niets van, dat zijn gewoon slappe excuses. Waarom is er anders nog steeds geen nieuws over 'gehackte pc's' die zogenaamd naar de politie zijn gebracht om onderzocht te worden? Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, ook al zit iemand al vanaf het begin af aan op Bokt, dat geeft iemand geen uitzonderingspositie om illegale dingen te doen of er met een mildere sanctie vanaf te komen. Dit is voor mij eerder een voorbeeld van de onpartijdigheid van het modteam als een bewijs van 'meten met twee maten' zoals vaak geroepen werd in deze discussie. Juist in een dictatuur zou zoiets in de doofpot gestopt worden, dan had de rest van de Bokt-populatie hier nooit iets over gehoord.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:01

Martine123 schreef:
bokt moet leuk blijven!

ja, en daar zijn regels voor nodig, en ook bans!!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 12:59

ja natuurlijk, maar soms dan wordt er met de regels te ver doorgedraafd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:09

Ik heb een dikke nee gestemt, waarom?
Vind het nogal hysterisch klinken, bokt een dictatuur...Duidelijk een opmerking van iemand
die op zijn vingertjes getikt is en zijn lange tenen niet in kon trekken op dat moment.
Bokt doet het imo prima, heb wel wat OW's op mijn naam staan en die waren allemaal terecht Lachen
Op één na, maar die hebben we besproken en is rustig ingetrokken, dus hoezo een dictatuur??

Sprintweb schreef:
Kijk gewoon nu in deze topic, meteen temmen ze op me, waarom? Ben ik een bedreiging?

Is er een moderator die zo'n TEM-miep eens aanpakt?
Ik vraag het me af.

Mss omdat je nog geen week lid bent en nu al zoveel van Bokt afweet? SA'tje zeker Clown
Ik tem wel even.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:09

Chiqa schreef:
Mss omdat je nog geen week lid bent en nu al zoveel van Bokt afweet? SA'tje zeker Clown
Ik tem wel even.

Hoeft niet meer, schat Knipoog Mijnheer is gisteren al geband en zit nu op zijn eigen forumpje ach en wee te huilen Nagelbijten / Gniffelen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:12

Er moeten wel bans uitgedeeld worden anders zou bokt een zooitje worden.
Maar ik vind idd wel dat topic's te snel worden gesloten, met name op HAW. Haha!

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:12

Ik hou mezelf aan de regels, wie dat niet doet moet erop aangesproken worden en als het heel erg buiten de regels is moet die ook verbannen worden dan!

Maar wat ik mezelf wel afvraag, wat is er erg aan een dubbelacount op dit spel...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:14

watdanhe schreef:
Maar wat ik mezelf wel afvraag, wat is er erg aan een dubbelacount op dit spel...?

Dat zijn meerdere punten, doordrammen omdat je andere account verbannen is of een trieste
partner die zijn partner wil controleren? Zo zijn er vast nog wel meer.
Alle redenen iig om een SA te verwijderen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:15

Chiqa schreef:
watdanhe schreef:

Dat zijn meerdere punten, doordrammen omdat je andere account verbannen is of een trieste

Nouja ik geef toe, als ik een ban heb dan ga ik doodleuk op het account van mijn zus.Die staat hier op deze pc toch al heel vaak ingelogt, dus daar zit ik wel vaker op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:16

regels zijn regels, maar dan moeten ze niet tegenstrijdig zijn..
je mag niet in een oud topic reageren, dus je maakt een nieuw topic aan, in de hoop meer antwoorden te krijgen, maar die gaat op slot, omdat er 'een soortgelijk' topic is.. waar je dus niet meer in mag reageren..
er mogen geen inzamelingsacties gehouden worden, prima, maar bij een ander mag dit weer wel, om een hele andere reden, maar zeg dan, of het mag wel, óf het mag niet.. en niet bij de één wel, en de ander niet..
dus dat vind ik een beetje dubbel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:17

Kir_Ples schreef:
Nouja ik geef toe, als ik een ban heb dan ga ik doodleuk op het account van mijn zus.Die staat hier op deze pc toch al heel vaak ingelogt, dus daar zit ik wel vaker op.

Weet niet of dit nu zo slim is om dit toe te geven Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:20

Chiqa schreef:
Kir_Ples schreef:

Weet niet of dit nu zo slim is om dit toe te geven Knipoog

Ja maar wat kunnen ze daar nou aan doen dan? Ja kijk dan kunnen ze mijn zus wel gaan bannen, maar dat lijkt me ook niet helemaal eerlijk, aangezien zij er niks mee te maken heeft.
Zo zit mijn zus ook zo vaak op mijn account, ik bedoel als ik even snel wil kijken ga ik mijn zus niet helemaal uitloggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:25

Je zus kan toch uitloggen? Doe ik ook als ik bv op een openbare PC heb ingelogt, zo bewaar en bescherm ik mijn gegevens, vind het heel normaal eigenlijk.

Remy schreef:
en zit nu op zijn eigen forumpje ach en wee te huilen
Nagelbijten / Gniffelen

Een langetenen mannetje Haha! Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:26

Kir_Ples, helaas voor jouw zijn er in het verleden al ip-bans uitgedeeld aan een pc terwijl er meerdere op dat adres zaten. Als Persoon 1 zich misdraagt, dan krijgt die een naamban en kan persoon 2 gewoon bokken. Mààr als persoon 1 zich blijft misdragen, dan wordt er alsnog een ip-ban gegeven. Dat is dan heel jammer maar helaas voor persoon 2 die er niets mee te maken heeft, maar dat moet dan maar thuis worden uitgevochten.

Daarnaast is het uitlenen van een account strikt verboden, je zus kan hier nu zeker een sanctie voor krijgen als een mod dit ziet. Ook als ze dit niet weet, je moet je account beschermen door bv uit te loggen.

En waarom SA's niet mogen is ook simpel: Ik heb me misdragen en krijg een OW of een ban, mooi dan ga ik gewoon verder op een andere naam. Zo werkt het dus niet Knipoog .

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:29

Nee maar het is ook niet zo dat ik ook echt op haar account post ofzo, dat helemaal niet.
Maar als ik bijv heel snel even wil kijken omdat ik heel snel weg moet log ik meestal mijn zus niet uit.
Maar goed, dat doe ik dus niet weer, aangezien ik niet wil dat mijn zus een ban ofzo krijgt. Haha!
Dus ik ga nu ook even tegen mijn zus vertellen dat ze niet meer op mijn account mag.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:32

Oh sorry, ik dacht dat je onder je zus posten plaatste Lachen .
Als gewoon kijken ook 'strafbaar'(wat een serieuze plaats een forum toch kan zijn Haha! ) is weet ik niet. Ik denk eigenlijk van niet, want als je geband bent kan je wel altijd bij een vriendin haar thuis samen op bokt kijken als je wil, kunnen ze toch niet tegenhouden.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:32

Remy schreef:
Chiqa schreef:
Ik tem wel even.

Hoeft niet meer, schat Knipoog Mijnheer is gisteren al geband en zit nu op zijn eigen forumpje ach en wee te huilen Nagelbijten / Gniffelen

Zielepoot Huilen van het lachen

Anyway. Bokt heeft regels en die zijn er niet voor niets, is al 100x gezegd. Er zijn simpelweg teveel mensen hier om zonder regels door te kunnen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:33

Nee ik post niet, maar ik lees wel regelmatig topic's op haar naam. Lachen

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:34

heb zelf 1x getemd, weet je waarom? iemand had een topic geopend over dat je iets leuks kon zien. dus ik klik de link aan, was het dus een virus! ik schrok behoorlijk. heb toen gelijk getemd. topic was verwijderd, heb toen gelijk mijn pc gescand, en ja hoor , dikke vette virus. was blij dat bokt toen gelijk heeft ingegrepen!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:35

hmmmz, Sprintweb blijkt dus ook een SA te zijn, kijk maar in de banlijst.

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:38

Kir_Ples schreef:
Chiqa schreef:

Als ik word gebant (`k ben nog nooit gebant hoor!) dan gaa ik er gewoon niet op Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:44

Maar als je geband bent en je gaat dus op het account van je zus je moeder of wie dan ook.
En je kijkt dan de topic's af en je post verder niks, wat willen ze daar nou aan doen? Ik bedoel ze kunnen moeilijk zien dat ik achter dat account zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:51

zolang je niet post is dr idd volgens mij niets aan de hand Kir_ples, want dat vidn ik ook zo krom aan een ban op Bokt, je kan in die periode gewoon nog meelezen, dat is dan toch geen ban?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 15:02

Nee dat vind ik ook, het doet me eigenlijk niks dat ik een ban krijg.
Oke liever niet dan wel, maar ik zit niet de dagen af te tellen tot mijn ban weer is opgeheft.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 17:40

ik vind zelf het hele ban systeem ook niet werken, als je geen lid bent van bokt kun je ook gewoon meelezen, dus ik vind dat je dan als "gast" ook niet mee zou moeten kunnen lezen...