Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Nou Danielle anders schrijf je geen onwaardheden, dan zijn FAQ's wel heel handig anders krijg je dat zinloze gespeculeer.
Pradaatje schreef:Idd.. Rietje is al 5 jaar niet online geweest
Jolliegirl schreef:Pradaatje schreef:Idd.. Rietje is al 5 jaar niet online geweest
daarom kan ze nogwel een SA aanmaken
daniella74 schreef:Ik begrijp totaal niet wat je bedoeld dat ik onwaarheden verkondig
Jolliegirl schreef:Pradaatje schreef:Idd.. Rietje is al 5 jaar niet online geweest
daarom kan ze nogwel een SA aanmaken
Chiqa schreef:daniella74 schreef:Ik begrijp totaal niet wat je bedoeld dat ik onwaarheden verkondig
Uhm..je weet toch wel wat je schrijft?
daniella74 schreef:esperance schreef:Boven me bedoel je vast..We poste op de zelfde tijd...
![]()
Wel grappig eigenlijk. Ik drink mijn ranja wel eens door een rietje..
En je echte naam is zeker Sophietje
moonfish13 schreef:o, dus als je familielid een boktaccount maakt dan moet dat eerst in overleg met het beheer ofzo?
(zoals net gezegt, een zusje ofzo)
CarolineP schreef:moonfish13 schreef:o, dus als je familielid een boktaccount maakt dan moet dat eerst in overleg met het beheer ofzo?
(zoals net gezegt, een zusje ofzo)
Nee hoor. Mijn dochter en ik bokken al jaren op dezelfde computer. We hebben uiteraard allebei een account.
Chiqa schreef:Vermoeiend..
Navidad schreef:Chiqa schreef:Vermoeiend..
slaat dit nou op mij?
alja schreef:raar dat mensen een ban krijgen als ze al jaren niet meer online zijn geweest, heb ook wel eens gelezen dat ongebruikte accounts weinig ruimte in beslag nemen...
Oscar schreef:Op het moment dat er een recent SA ontdekt wordt, dan ruimen we ook altijd meteen de oudere SA's op zodat alles weer actueel is. Het kan ook voorkomen dat een lang niet gebruikt account weer in ere hersteld wordt door de gebruiker, vandaar dat we er voor kiezen om alles meteen op te ruimen. Dat scheelt een hoop dubbel werk en ook verwarring bij bokkers, want die zouden zich anders waarschijnlijk meteen afvragen waarom een recent SA wel een ban krijgt en waarom een ouder SA wel mag blijven bestaan.