Verdienen beheerders iets aan bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Verdienen beheerders iets aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:10

Sylvia schreef:
Scum schreef:
Ben je gek. Nadat Bart het salaris van de mods heeft uitbetaald blijft er voor hem niks meer over Haha!

Krijg jij salaris? Scheve mond No Cheer

Ja Net zoveel als jij Vork

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:11

Dan heb ik het verkeerd begrepen Lachen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:26

de beheerder mag er zoveel aan verdienen als hij wil van mij. En de mods mogen elke dag op stap van het geld.
De banners irriteren nog niet en zolang het voor de gebruikers gratis is, dan vind ik het goed.

Er staat hier (naast sommige doelloze discussietopics) echt heel veel informatie.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:46

@ lies, hartelijk bedankt voor die pb van jou Slapen

alleen 1 klein detail lieverd... ik zal niet meer kunnen fietsen het eerste half jaar, het is zelfs niet zeker dat ik ooit nog terug zal kunnen fietsen in mijn leven dankzij mijn ongeval. hartelijk bedankt dus voor die pb. denk eerst eens na voordat je iemand iets stuurt als ge wilt.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:50

Ach, ik zou niet meer zonder bokt kunnen en hoop dat het nog jaren blijft bestaan. Voor alle tijd die de beheerders hierin steken mogen ze van mij dan ook een flinke duit verdienen Ja

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 23:04

Ik weet niet of het al geplaatst is, maar hier de prijzen voor advertenties, of mag dat niet eens geplaatst worden??

Pakket Bannerviews Gehele site Specifiek forum
Small 500.000 €110,- €165,-
Medium 1.200.000 €220,- €330,-
Large 3.000.000 €440,- €660,-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:41

Unwritten schreef:
Volgens mij zou een beheerder niet willen dat je via een Add ook meteen zijn site verlaat, daarom moet ik voor mn opdrachtgevers sponsorsites altijd in een apart venster laten komen. Ja

Precies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:42

Nouks schreef:
Unwritten schreef:
Volgens mij zou een beheerder niet willen dat je via een Add ook meteen zijn site verlaat, daarom moet ik voor mn opdrachtgevers sponsorsites altijd in een apart venster laten komen. Ja

Precies.

Alle linken worden direct geopend hoor, niet alleen de google ads, dus dit gaat niet op.
Bart kan er wel een mod opzetten hoor maar blijkbaar werkt dit prima om de genoemde info.

Krak; waarom maak jij je druk om uitjes van forumhouders? Ze zullen er wel hard genoeg voor gewerkt hebben, laat ze toch Lachen

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:18

ik maak er mij ook helemaal niet druk om, ze hebben het ook meer dan verdiend Knipoog
ik zou het alleen enorm hypocriet gevonden hebben als ze het op dit forum ook gaan ontkennen, net zoals ze op dat andere forum dus doen Knipoog
dit doen ze gelukkig niet OK dan! vind het trouwens super dat de moderators hier zo open zijn over alles!