bokt hyve is niet oke?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ielsje

Re: bokt hyve is niet oke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:17

bokt hyve is weer online Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:17

daNiielle_ schreef:
Grrrrr ik word er nu zó ziek van. RK is geband, klaar. Schuld of niet, daar kom je niet achter, dat weet alleen rk zelf.
En om over zulke dingen te gaan rellen op een andere site, vind ik gewoon zielig. Echt heel zielig. Lips are sealed
En dan ook nog andere namen erbij halen, sorry maar waar zijn die bokkers mee bezig?
RK en de mods kunnen het ook zelf wel uitvechten, daar hebben ze ons niet voor nodig.
Ik ben echt blij als dit hele gezeur over is.

Idd...........
Met ruzie maken krijgen jullie RK echt niet terug. Laat het lekker en wacht af tot ze weer terug komt.. Lekker om de Bokt-Hyve hier ook nog mee te verk.loten. Waar is dat nou weer nuttig voor?!

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:18

lique schreef:
god wat loop ik toch achter....bokt op hyves?? al dat gezeik met rk..misschien maar beter ook dat ik achter loop..maar buiten het gezeik om op hyves..is het daar anders wel gezellig dan?

Ik heb er (gelukkig) ook helemaal niks van meegekregen.
Maar wat een problemen joh, jammer dat het weer zo moet.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:23

Erg volwassen hoor om mensen van achter je computer compleet door het slijk te halen. Blijkt maar weer dat dit door die personen niet op een normale manier opgelost kan worden. Ik zou me dood schamen als ik me zo zou moeten gedragen om mijn gelijk te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:24

het leek er daar meer op dat alles omtrent RK werd aangepakt om een kudde dooie koeien uit de sloten te kunnen halen..

ik sta aan geen één 'kant' maar ik heb met verbazing mee zitten lezen.. taalgebruik.. alles.. het leek wel een soort van msn-gesprek tussen zr. moeilijk opvoedbare ontspoorde kinderen van 12/13 jaar oud Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

begrijp eerlijk echt niet waar men daar de energie vandaan voor haalt en waarom...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:28

Heb ook op de niet oke knop gedrukt.

Het is jammer dat sommige mensen het hebben lopen verpesten voor andere mensen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:33

Ik vind het hele gedoe gewoon veel te veel gedoe.
RK is geband. Hoeveel mensen krijgen er een ban op bokt? Veel. Of die rechtvaardig zijn? Dat weet je niet. Alleen RK weet of het rechtvaardig is of niet. Als het niet rechtvaardig is en ze zit er mee; aan haar om het op te lossen met de mods. Is het rechtvaardig? Dan heeft ze niks meer in te brengen, en reken maar dat ze dat zelf dan wel weet.
RK was een bekende bokker, daar hebben ze wel even drie keer over nagedacht voor ze haar een ban gaven.

Over de Bokt Hyves, en de ruzietopics die ontstaan zijn. Als mensen het al nodig vinden om zich met dit alles te gaan bemoeien - prima hoor, je hebt altijd mensen die voor of tegen zijn, de meeste zijn onwetend en lopen maar wat achter de anderen aan - doe dat dan op een redelijke manier. Het laagste van het laagste is wel iemand (of meerdere personen) door het slijk halen. Zóiets verdiend in mijn ogen een ban.
Als topics dan gesloten worden en deze personen verder gaan op een andere site met discussiëren, daar heb ik geen problemen mee. Dan word ik er op Bokt tenminste niet constant mee doodgegooit (alhoewel ik wel gek word van die RK-ava's; ik denk constant dat het RK zelf is).
Maar helaas schijnt het voor sommigen nog steeds moeilijk te zijn om niet op de man te gaan spelen. Alsof er echt twee partijen zijn die virtueel elkaars hersens in gaan slaan. Komop mensen, denk eens twee keer na over wat je post, het is het internet en daar is het voor sommigen makkelijker "vrij" (lees: kwetsend, aanhoudend) te zijn in hun opmerkingen. Maar ook die kunnen hard aan komen bij een ander.
Met verbazing heb ik sommige reacties gelezen. Hier kan ik echt niks anders op zeggen dan, hoewel ik niet van die zin hou, doe alstjeblieft eens volwassen. Ook al ben je het niet, of misschien wel, denk na. Denk na over wat je zegt, ik zie het hier ook alweer fout gaan. Probeer de berichten eens terug te lezen door andere ogen en kijk dan hoe sommigen tekeer zijn gegaan.
Discussie: prima. Uit de hand gelopen discussie wordt ruzie: tijd om eens op te gaan letten wat je zegt, en om eens naar de "tegenpartij" te gaan luisteren (het lijkt wel een slagveld). Maar zodra mensen gaan doordraven en elkaar op allerlei lage manieren af gaan maken, is het voor mij over.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:41

Ik zet een slotje op dit topic Lachen

De Bokt-Hyve is inmiddels weer online, dus dat probleem is opgelost.

Daarnaast is het niet de bedoeling om hier op Bokt een discussie elders op het internet nog eens dunnetjes over te doen.