Zwerte schreef:het gaat idd om de verwoording en niet om de inhoud. Alhoewel ik wel vind dat je erg snel als "te dik" word gezien. Hierboven gaat het over een moeder van 1,80 met een gewicht van 85 kilo. Eh hallo, dat is een BMI van 26 dus nauwelijks te zwaar te noemen! Hangt wel van je bouw af natuurlijk maar als ik minder dan 80 kilo weeg met mn 1,80 dan zou ik echt mager worden, ben erg breed gebouwd. In deze maatschappij word gezond al vaak als te dik gezien. Beetje jammer.
Ik vind de topics die bedoeld worden ook erg storend. Dat iemand er op een respectvolle manier wat van zegt, prima. Als de TS dan op een normale manier terug reageert moet het klaar zijn, net als met alle andere commentaar (rijtechnisch dan) Maar er wordt altijd zo over doorgehamerd omdat de TS dan niet reageert zoals ze willen... dat vind ik erg jammer!
Wat betreft dat dun zijn... tja daar gaat dit topic niet over... Sommigen reageren gelijk heel aangevallen alsof we beweren dat iemand naroepen vanwege ondergewicht wel goed is... nee dat zegt niemand, het gaat hier gewoon over overgewicht. Prima dat iemand het even aankaart maar het moet wel ontopic blijven, en dan gaat het nou eenmaal over overgewicht.
Ik verdedig 'ons' maar even

Ik voelde me niet aangevallen hoor, maar ik vind het wel eigenlijk hetzelfde probleem, dus vond ik wel dat het er ook bij paste