Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekvanfleur schreef:kom op zeg, stop met iemand zo vreselijk de hand boven het hoofd te houden terwijl je er niks van weet eigenlijk.
ik heb meer medelijden met de mod die gehackd is.
gekvanfleur schreef:ik heb meer medelijden met de mod die gehackd is.
Cayenne schreef:En wat zal de andere kant nog toevoegen? Het lijkt mij dat er wel voldoende middelen zijn om uit te vogelen of het ook idd zo in elkaar steekt.
Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben benieuwd wat haar beweegredenen dan zijn geweest, maar ik verwacht niet dat iemand dan gelijk toe gaat geven dat ze idd fout is geweest. Hoe weet je dan dat het waar is wat iemand zegt? Als ze nou zegt "Ik weet van niets" krijgen we dan een anti-bokt actie van gebruikers" oid?
En zo blijf je bezig. Ik denk dat je het gewoon moet accepteren en moet laten rusten. Het is jammer en niet leuk, maar het is nou eenmaal zo..
gekvanfleur schreef:Tallie_Ho schreef:Hahahaha, ergens wel lef hebben
Maar ik wacht even op een reactie van Bart of haar reactie nog wel geplaatst mag worden
voor een moord moet je ook lef hebben ergens......
kom op zeg, stop met iemand zo vreselijk de hand boven het hoofd te houden terwijl je er niks van weet eigenlijk.
ik heb meer medelijden met de mod die gehackd is.
faye schreef:Er heeft nog nooit iemand met een ban verhaal mogen doen, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk en ook zeker niet rechtvaardig als RK dat wel zou mogen. Het zij zo. punt.
Cayenne schreef:En wat zal de andere kant nog toevoegen?
IcePrincess schreef:Waarom wil iedereen haar verhaal horen?
Ilzas schreef:L_ola schreef:En weet jij haar kant wel?
Mij lijkt de meest logische reden dat je dan ook de afgeschermde topic's kan lezen etc.
Nee, en die wil ik wel horen.
Audi et alteram partet.
Hoor en wederhoor.
fojoe schreef:dan had die mod niet zo'n goed paswoord, of heeft het niet goed geheim gehouden ...
nickyu schreef:mag haar verhaal hier geqoute worden ??
Tallie_Ho schreef:gekvanfleur schreef:ik heb meer medelijden met de mod die gehackd is.
Neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen dat dit MAAR internet is?
Iedereen doet alsof de wereld vergaat.. Zowel het beheer als de gebruikers van het forum..
Bart heeft zijn zegje gedaan, RK moet dit ook kunnen, daarna kan het boek dicht en in de kast
Mystica schreef:faye schreef:Er heeft nog nooit iemand met een ban verhaal mogen doen, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk en ook zeker niet rechtvaardig als RK dat wel zou mogen. Het zij zo. punt.
Er is ook nog nooit eerder uitleg gegeven over een ban faye
Dapy schreef:Ik wil RK haar reactie graag.
faye schreef:Er heeft nog nooit iemand met een ban verhaal mogen doen, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk en ook zeker niet rechtvaardig als RK dat wel zou mogen. Het zij zo. punt.
Tallie_Ho schreef:Bart heeft zijn zegje gedaan, RK moet dit ook kunnen, daarna kan het boek dicht en in de kast :)
nickyu schreef:mag haar verhaal hier geqoute worden ??
Tieneke schreef:Ik zie niet in waarom men "zo eerlijk zou moeten zijn" om haar kant van het verhaal hier te plaatsen. Hoezo, eerlijk? Lijkt me dat iemand anders eerlijk had moeten handelen, niet het beheer. En dan vind ik niet dat het team nog meer over de brug moet komen en toegevingen moet doen.
Ik ben echt heel fel teleurgesteld. Heel fel. Dit voelt bij mij aan als verraad, eerlijk gezegd.
oomens schreef:nickyu schreef:mag haar verhaal hier geqoute worden ??
Graag. Nu maar hopen dat het ook mag van het beheer/de mods.