Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:er is ook wat aan de hand...klopt
Totaal mee eens...maar als je jezelf niet meer mag verdedigen...een ander je voor alles wat lelijk is mag uitmaken...je per pb de meeste enge dingen toewenst...ja dan heb je wel eens dat je eens over de schreef gaat in je reactie terug als je het spuugzat bent...
De bron van al het ge-etter krijgt dan 1 OW...diegene die terug reageert ook...
En daar klopt het niet...was de bron al meteen aangepakt bij het begin, had de uitgelokte nooit gereageerd en ook geen OW gekregen.
Maar goed dit zal ook wel een tem met persoonlijke vete krijgen door een vriendje van... terwijl vriendjes en mods eens moeten gaan beseffen dat de waarheid niet openbaar staat...mods hebben vaak wel de pb's..maar zeggen er niets mee te kunnen..niet eens dossier vorming
Vriendjes van kennen alleen de verdraaide waarheid... met andere woorden leugens
Als bekend is dat sommige personen op meerdere fora mensen lastig vallen...dan lijkt het mij duidelijk hoe het zit.
Karl66 schreef:Topicverziekers worden zeker aangepakt. Meestal merken andere bokkers daar in de praktijk weinig van, de meeste mensen begrijpen het signaal als ze een keer aangesproken zijn en letten een volgende keer gewoon op dat het hun niet weer overkomt. Die mensen kom je dus ook niet tegen in de lijst op FZ.
Lovely schreef:Hoi TIM, je weet kennelijk meer dan de rest en weet je wel zeker dat je op het goede forum zit. Misschien is het handiger om diegene aan te spreken als de ban weer uitgewerkt is??? Maakt mij niet uit hoor, maar bedacht het me opeens.
ThisIsMe schreef:Lovely schreef:Hoi TIM, je weet kennelijk meer dan de rest en weet je wel zeker dat je op het goede forum zit. Misschien is het handiger om diegene aan te spreken als de ban weer uitgewerkt is??? Maakt mij niet uit hoor, maar bedacht het me opeens.
Op welk forum zou ik dan volgens jou moeten zitten? En bepaal jij dat?
Net als jij mag ik hier mijn mening geven, daarbij geef ik aan wat ik toevallig gisteren nog voorbij heb zien komen, als jij daar een probleem mee hebt is dat heel jammer voor je.
runningkawa schreef:@arabesk die is al kaal![]()
Citaat:temmen heeft geen nut.
Foeiknop werkt niet... ik wil ook niet dat andere mij kunnen blijven volgen als ik weet dat ze daarmee geen goeds in zin hebben
runningkawa schreef:Dat iemand dan een post plaatst over een zieke moeder is alles behalve netjes...kan idd ook niet.
Maar zou die persoon dat ook gedaan hebben als de mods eerder ingegrepen hadden...máánden eerder?
Toen er duidelijk genoeg was hoe het zat?
Dan weet ik zeker dat die post nooit geplaatst was. En daar gaat het om!
Lovely schreef:Arabesk door het licht aangeraakt?
(OOK ironisch bedoeld. )