"slotje voor overleg"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: "slotje voor overleg"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:36

Er hoeft er maar een te zijn die dwarsligt...

Anoniem

Jolliegirl schreef:
als dan de vragen met een steek onderwater ook ophouden..

Inderdaad bijzonder hoe bijzonder "positief geïnteresseerd" bepaalde mensen zich plotseling dingen begonnen af te vragen....

timilon

we weten niet eens of het slotje erop zit vanwege de "geld-vragen",dat DENKEN we...en idd,de steken-onder-water vragen kunnen ook wel uit het topic blijven.

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:37

Ik heb de indruk dat het enige probleem is dat er telkens op het onderwerp 'doneren' wordt teruggekomen. Als zowel de 'pro' als de 'contra' mensen niet meer over geld spreken is de discussie van de baan.
Er is geen enkel ander topic lopende op MD waarin het over geld gaat. Dus het kan wel...

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:38

Maar, eerlijk is eerlijk, als niemand zich uit zijn tent laat lokken en het buiten het forum om oplost, zou het ook geen probleem zijn. De mensen tot nu toe zijn heel erg netjes geweest toen ze erop aangesproken werden via PB, en ze hebben zich daarna dan ook keurig ingehouden.

Hopelijk wordt dit één van de weinige topics waar het slotje er weer vanaf gaat Lachen

Die zijn er trouwens wel, soms plegen de mods overleg met elkaar, maar soms ook met de ts, ik heb weleens meegemaakt dat er een misverstand was over een topic. Was later weer netjes rechtgezet en geopend.

Maar mensen van het Canjer topic: ik wil niet de politiek correcte uit gaan hangen, maar moeten we ons dan nu niet van onze betere kant laten zien, en weer terug ontopic gaan?

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:38

Ze kunnen als het echt de reden is, het woord doneren ook weer censuren Haha!

Ik wacht af wat er gebeuren gaat, ik hoop dat Canjer er in elk geval bovenop komt. En ik denk dat iedereen hier dit hoopt, en daar gaat het om!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:39

Nu ja, in plaats van hier verder te discussiëren over dat ene topic en hoe mensen zich gedroegen, is het misschien ook een optie om een reactie van de mods in dat topic af te wachten. Pling

Er zal wel een reactie komen waarin zij uitleggen waarom het topic op slot ging en of dat al dan niet zo blijft.

hoopvol

Hoi, ik vind de moderators flink op hun achterste staan. maar goed,ow het slotje snap ik weer niet Waarom?
Marina.

timilon

ja,we vragen ons af waarom er een slotje op zit,is toch redelijk on-topic;)

Jolliegirl

JONGENS... LAAT HET NU! WE WACHTEN WEL WEER RUSTIG AF! Lachen

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:40

De mods zitten in een lastig parket. Iedereen gunt de baas van Canjer een financieel steuntje in de rug. Maar als ze dit toelaten staat MD in no time vol met 'bedeltopics'. Ze kunnen niet anders dan er een eind aan maken.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:44

Klara16 schreef:
De mods zitten in een lastig parket. Iedereen gunt de baas van Canjer een financieel steuntje in de rug. Maar als ze dit toelaten staat MD in no time vol met 'bedeltopics'. Ze kunnen niet anders dan er een eind aan maken.

daar gaat het helemaal niet om...al die topics gingen niet over geld. Het feit dat dat steeds weer naar voren geduwd wordt is maar om 1 reden....en dat is om de discussie over iets van NIET mag op Bokt weer in gang te zetten.
En de mods kunnen niet anders??.....lijkt mij na al de gesloten topics veroorzaakt/in gang gezet door een aantal een ban op zijn plaats is. Dan ben je van al het prutsmuts af

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:44

Iedereen is toch vrij om al dan niet te geven?

Er staan ook advertenties op Bokt. Kan je ook als bedelen beschouwen. En iedereen kan zelf zijn "goede doel" toch uitkiezen.

Ik postte in het topic "Van sportpaard naar krotpaard... De schrik van je leven...", ook al gesloten "wegens overleg", nou dan heb ik ook al zoiets van: daar horen we dus nooit meer wat van...

En ik heb nota bene zelfs eens een OW opgelopen omdat ik het opbinden van Power and Paint "pure mishandeling" vond. Nou dat vond ik toen en vind ik nog steeds maar dat mag ik dan niet vinden, want dat is respectloos...

Af en toe word ik zo dood en doodziek van Bokt...

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:46

Ik zeg niet dat PVD bedelt!

Ik probeer gewoon een verklaring te geven waarom de mods het topic hebben gesloten.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:56

faye schreef:
Nee, de meute die geen vragen of kritiek verdraagt.

En de blondenvragenstelsters die precies wisten waar de meute op ging reageren! Wordt ook in de volksmond uitlokken genoemd Knipoog

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:57

Uhm... Het is nu ook niet nodig om met rare woorden te gaan gooien. Wacht gewoon af of spuw je gal per pb. Dadelijk komt hier ook nog een slotje op.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:59

Ik zie geen rare woorden hoor.

Maar slotje zal gerust, want je mag ook op het beleid van Bokt geen kritiek hebben...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:01

De kritiek die de meesten hier hebben, is niet op het beleid, maar op de manier van reageren van sommigen in het Canjer-topic. Hadden sommigen niet zo gereageerd, zat er geen slotje op Knipoog
(Het woord blondenvragenstelsters vind ik niet bepaald vriendelijker overkomen dan sommige posts in het topic. Het is nergens voor nodig om de sfeer nog eens te benadrukken Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:04

naar de bekende weg vragers dan een beter woord?

Maar dit is niet het enige topic waarin dat zo gebeurd...er zijn er wel meer waar een leuke discussie niet meer kan door steeds dezelfde personen.... maar het enige wat er aan gedaan wordt is zeggen dat zo'n onderwerp niet meer mag...dus dat zl eerdaags ook wel bij Canjer gebeuren...dit topic misschien nog niet, maar dan wel een volgend...

Hopelijk zijn de mods deze keer de naar de bekende weg vragers voor en laten ze dat niet gebeuren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:05

Oh kritiek op het beleid heb ik in deze kwestie ook nog wel hoor Tieneke.... Huilen van het lachen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:06

Maar wacht toch gewoon even af, dat kan toch niet zo moeilijk zijn Verward Wie weet verdenken ze iemand van een SA en zijn ze daar mee bezig of zo, weet ik veel.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:07

Misselijk wat een gezeur. pfffffffffff hoe moeilijk is het nou om gewoon respectvol naar elkaar te zijn???

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:17

kannie schreef:
Misselijk wat een gezeur. pfffffffffff hoe moeilijk is het nou om gewoon respectvol naar elkaar te zijn???

amen

(bokt is imo ook een weerspiegeling van de maatschappij.. veel mensen schijnen er moeite mee te hebben om respect op te brengen voor anderen en hun meningen..)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:28

Dit topic gaat over slotjes voor overleg. Deze slotjes hebben verschillende oorzaken. Soms is het verstandig een adempauze in te voegen. Soms is het nodig om het topic op te schonen en soms gaat het gewoon nergens meer om.

In Canjer zijn topic betreft het vooral die adempauze. Het ging gewoon té hard: ook voor de mods. Ik vertrouw erop dat ze er wel uitkomen Ja

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:43

Ja, oke, en in het sportpaard-krotpaard topic ging het eigenlijk ook nergens meer over...