Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Treurige smiley is.
Biebz95 schreef:Ik vind die:Niet zo leuk.. weet niet precies waarom
De xD vind ik wel leuk, maar ook gewoon om te typen.
Idd van dat ene poppetje:waarom is dat niet gewoon (H)
Ik typ altijd gewoon (H)
Ook een hartje: (L) vind ik wel leuk als die er nog komt, en de vriendelijke neeknikker mag er wat mij betreft ook wel bij..
Ook mis ik een beetje de: :|
Die vind ik altijd wel handig
En de: :S mis ik eigenlijk ook!
Anthea schreef:Biebz95 schreef:Ik vind die:Niet zo leuk.. weet niet precies waarom
De xD vind ik wel leuk, maar ook gewoon om te typen.
Idd van dat ene poppetje:waarom is dat niet gewoon (H)
Ik typ altijd gewoon (H)
Ook een hartje: (L) vind ik wel leuk als die er nog komt, en de vriendelijke neeknikker mag er wat mij betreft ook wel bij..
Ook mis ik een beetje de: :|
Die vind ik altijd wel handig
En de: :S mis ik eigenlijk ook!![]()
![]()
Daar heb je de :| en de :S?![]()
Deen
moet je dan maar aan wennen.
Fiffill schreef:Die :S smiley vind ik sowieso geen leuke smiley.
Ik gebruik de smileys van Bokt altijd op MSN omdat die MSN-smileys zo oerlelijk zijn
Bellatrix schreef:Wat een rare.
En wat moet dat voor emotie uitstralen?
Anthea schreef:Of het nou van south park of anime komt, imo blijft ie verschrikkelijk dom.
Luominen schreef:Anthea schreef:Of het nou van south park of anime komt, imo blijft ie verschrikkelijk dom.
Iedereen weet dat sommige mensen iets te enthousiast omgaan met informatie, waardoor ze straks nog met vlaggetjes door de straten gaan zwaaien met een XD-smileytje op, en daaronder een slogan: Kenny was de grondlegger! Misschien klinkt het voor jou dom dat ik hierop inga, maar het ontstaan van smileys zoals XD lijkt mij best wel interessant. Voel me best wel aangevallen, en dan zeker door die smiley die je eraan toevoegt![]()
Een XD-smiley op Bokt zou ik niet erg vinden, maar als je onbewust vaak XD gebruikt, zal je hele bericht wel enorm worden opgefleurd
sarah_m schreef:p.s. je hebt ook nog deze vorm van xD