Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daantje99 schreef:snap niet helemaal waar deze discussie naartoe gaat. maargoed. Denk niet dat we er iets mee opschieten om elkaar af te katten op elkaars berichten. En wat Anthea schreef: huh wie ben jij dan merlinde ? ---> wat heeft dat met dit te maken --> oke ik wil nogsteeds een nieuwe piercing.. iets geks.. maar niet zichtbaar.
Silence schreef:Al die tekst interesseert de helft volgens mij niet eens aangezien er 9 van de 10 keer toch dingen gevraagd worden in het topic die in de opening staan.
Tieneke schreef:Als er in die pb staat dat het een OW is, dan is het pas een OW.
stef schreef:Kusx_Lisa schreef:ja, maaar sommigen hebben geen instructrice. Dit is ook helemaal naar je zelf om erin te zetten. Dáarom vind ik de regel zo nutteloos van welk probleem je tegen aan loopt en dergelijken. Als het duidelijk te zien is op de foto's kan je zeggen; ik loop hier tegen aan, hier word aan gewerkt (ofzo). Of je zet er neer; Iemand tips omdit te voorkomen?
Snap niet waarom je persee neer moet zetten wat er slecht gaat.
ok, fair, máár: Hoe kan je vanaf een paar foto's nou juiste tips geven? Je kent de combinatie niet en foto's zijn moment opnames. En dan de andere kant: Ik zit (no offence) niet op rijtechnisch advies te wachten van iemand die net 10 lesjes achter de rug heeft (bij wijze van)
daantje99 schreef:@ stef: als je niet zit te wachten op rijtechnisch advies van iemand die net 10 lesjes achter de rug heeft, dan moet je je rijtechnische problemen niet aan bokkers voorleggen. Je weet immers nooit hoeveel ervaring iemand heeft.
Mas schreef:Dat idee heb ik ook Silence, er worden allerlei eisen aan die
openingspost gesteld en vervolgens leest niemand dit en gaat
iedereen lukraak dingetjes zoeken om commentaar op te geven
'want ander voldoet je post niet aan de regels'
Zo heeft de ts er eigenlijk nog niets aan...
Tallie_Ho schreef:Ik heb alleen het idee dat bokt humorlozer word, je mag geen grapjes meer maken of je krijgt een OW
BrittKitt schreef:Ik vind wel dat bokt selectief strenger wordt. Dan mag dit en dit niet en dan maakt iemand een topic wat niet goed is maar dat mag dan opeens wel blijven staan.
Zo'n idee krijg ik er onderhand een beetje bij. Ik wist al dat bokt enigzins selectief was in regels, maar wordt alleen maar erger.
En bokt wordt gewoon flauw, je mag niks meer en je krijgt om de kleinste dingen een OW oid. Oh pas op hoor, dat je niet zegt dat die persoon het fout doet, dalijk wordt het nog gezien als een persoonlijke aanval
stef schreef:Als je dan vraagt of het een idee is om een algemeen "wat voor kleur is mijn paard" topic te openen (aangezien daar kennelijk behoefte aan is) mag dat niet, en ook een subforum voor kleuren mag niet....
En zo zijn er steeds meer dingen