Mas schreef:Dat idee heb ik ook Silence, er worden allerlei eisen aan die
openingspost gesteld en vervolgens leest niemand dit en gaat
iedereen lukraak dingetjes zoeken om commentaar op te geven
'want ander voldoet je post niet aan de regels

'
Zo heeft de ts er eigenlijk nog niets aan...
Idd. Ik durf nu geen topics meer te openen. Rijtechnische tips zijn altijd welkom maar voor problemen etc kan mijn lesgeefmens mij beter helpen, omdat zij mij en het paard kent, dan een paar mensen die hier de foto's aan het bekijken zijn.
Tallie_Ho schreef:Ik heb alleen het idee dat bokt humorlozer word, je mag geen grapjes meer maken of je krijgt een OW

Veel mensen hier kunnen ook niet meer tegen kritiek in welke vorm dan ook. In mijn ogen worden bepaalde mensen betweteriger en arroganter.
BrittKitt schreef:Ik vind wel dat bokt selectief strenger wordt. Dan mag dit en dit niet en dan maakt iemand een topic wat niet goed is maar dat mag dan opeens wel blijven staan.
Zo'n idee krijg ik er onderhand een beetje bij. Ik wist al dat bokt enigzins selectief was in regels, maar wordt alleen maar erger.
En bokt wordt gewoon flauw, je mag niks meer en je krijgt om de kleinste dingen een OW oid. Oh pas op hoor, dat je niet zegt dat die persoon het fout doet, dalijk wordt het nog gezien als een persoonlijke aanval

stef schreef:Als je dan vraagt of het een idee is om een algemeen "wat voor kleur is mijn paard" topic te openen (aangezien daar kennelijk behoefte aan is) mag dat niet, en ook een subforum voor kleuren mag niet....
En zo zijn er steeds meer dingen
Zo zitten wij nu ook met een AC subforum. Er is zat behoefte maar het beheer kent deze 'tak' blijkbaar niet waardoor ze in onze ogen waardeloze excuses gaan bedenken.