Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crabbybitch schreef:Ik had hier serieus gepost,nu blijkt hier een vete te worden uitgevochten!!!
Daar heb ik dus mijn buik van vol!!!!!!!!
Judith_M schreef:Wat ik me afvraag, als alles zo verschrikkelijk is en je overal klaar mee bent.. Waarom zit je dan nog op bokt?
* Geen aanval o.i.d. *
Judith_M schreef:Wat ik me afvraag, als alles zo verschrikkelijk is en je overal klaar mee bent.. Waarom zit je dan nog op bokt?
* Geen aanval o.i.d. *
KiWiKo schreef:Elma, ik zie net dat je al wel bijna een hele maand lid bent van bokt, misschien moet je gewoon nog iets leren over de bokt omgangsmanieren?
KiWiKo schreef:lief als jij je om dit soort dingen al zo ontzettend op je tenen getrapt voelt dat je het niet met rust kan laten........... dan staat er nog heel wat te wachten, want je hebt in het vreemdgaantopic alleen nog maar te maken gehad met de "jonkies" en nog niet met de harde kernen, verdeeld over diverse disciplines![]()
![]()
misschien moet je wat luchtiger over het hele internet gebeuren nadenken en wat makkelijker dingen van je rug af laten glijden
KiWiKo schreef:Helemaal met mijn allerliefste "vijandje"![]()
eens
Sonja_vR schreef:nav een topic op welzijn toch even een topic op forumzaken
zo af en toe gebeurt het dat een bokker zijn/haar biezen pakt en bokt verlaat
prima zul je denken , als iemand bokt beu is, dan moet hij/zij zelf weten of vertrekken de juiste keuze is
maar mij gaat het om de redeneen , zo heel af en toe gebeurt het dta iemand opstapt omdat diegene zich niet meer op zijn/haar gemak voelt door acties van forum genoten ,
aan een dergelijk verhaal zitten altijd twee kanten , er zal vast iets zijn voorgevallen waardoor het in eerste instantie om begonnen is
maar, moet dat dan uitlopen op een treiteractie welke leid tot het wegpesten van een persoon?
lijtk me niet de bedoeling,
maar ja, het gebeurt dus wel
en wat kun je er aan doen?
lijkt me een bemiddelaar aanschrijven, de situatie uitleggen en daar mee aan de gang gaan
of een vergelijkbare actie
of laat elkaar gewoon gaan, negeer modus aan en ga alsjeblieft ze goddelijke gang
maar laat in ieder geval iedereen in zijn/haar waarde ,
maar mijn vraag is dus eingelijk meer, wat kun je met dergelijek acties, uberhaupt iets?
wat kan het boktteam ermee ?
en is het niet ook zaak voor iedere bokker om eens goed achter de oren te krabbelen en kijken wat hij/zij zelf kan betekenen voor de goede sfeer
Diablo schreef:Sonja_vR schreef:nav een topic op welzijn toch even een topic op forumzaken
zo af en toe gebeurt het dat een bokker zijn/haar biezen pakt en bokt verlaat
prima zul je denken , als iemand bokt beu is, dan moet hij/zij zelf weten of vertrekken de juiste keuze is
maar mij gaat het om de redeneen , zo heel af en toe gebeurt het dta iemand opstapt omdat diegene zich niet meer op zijn/haar gemak voelt door acties van forum genoten ,
aan een dergelijk verhaal zitten altijd twee kanten , er zal vast iets zijn voorgevallen waardoor het in eerste instantie om begonnen is
maar, moet dat dan uitlopen op een treiteractie welke leid tot het wegpesten van een persoon?
lijtk me niet de bedoeling,
maar ja, het gebeurt dus wel
en wat kun je er aan doen?
lijkt me een bemiddelaar aanschrijven, de situatie uitleggen en daar mee aan de gang gaan
of een vergelijkbare actie
of laat elkaar gewoon gaan, negeer modus aan en ga alsjeblieft ze goddelijke gang
maar laat in ieder geval iedereen in zijn/haar waarde ,
maar mijn vraag is dus eingelijk meer, wat kun je met dergelijek acties, uberhaupt iets?
wat kan het boktteam ermee ?
en is het niet ook zaak voor iedere bokker om eens goed achter de oren te krabbelen en kijken wat hij/zij zelf kan betekenen voor de goede sfeer
Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Het is dus makkelijk om klakkeloos de ene persoon te geloven, terwijl sommige dingen ook wel heel anders in elkaar kunnen zitten.