kjoetie schreef:ja idd, dit vind ik nou zo'n suggestieve post waar eigenlijk niemand iets aan heeft en waar mensen alleen maar meer door gaan speculeren
Het is maar net OF je er iets aan wilt hebben, of wilt gaan speculeren...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kjoetie schreef:ja idd, dit vind ik nou zo'n suggestieve post waar eigenlijk niemand iets aan heeft en waar mensen alleen maar meer door gaan speculeren
BCS schreef:Diegene zit nog steeds op Bokt, maar dan onder een andere naam.. (Oh, en niet alleen op Bokt)!
BCS schreef:En onthou goed dat er meer honden zijn met de naam Vicky!
Elaine schreef:BCS schreef:En onthou goed dat er meer honden zijn met de naam Vicky!
Dat spreekwoord gaat toch over Fikkie
BCS schreef:Diegene zit nog steeds op Bokt, maar dan onder een andere naam.. (Oh, en niet alleen op Bokt)!
Amy77 schreef:BCS schreef:Diegene zit nog steeds op Bokt, maar dan onder een andere naam.. (Oh, en niet alleen op Bokt)!
Als jij op Carmen doelt, dan weet jij dus wie ze is hier op bokt? Tip haar even over dit topic dan en als zij de keuze maakt door niet te reageren dan respecteer ik dat en zal ik de mods om een slotje vragen..want het topic gaat nu heel de verkeerde kant op en dat was niet de bedoeling.
BCS schreef:Hihi, oja! Ik zat in de buurt..
BCS schreef:En onthou goed dat er meer honden zijn met de naam Vicky!