Schijtziek van Penny-pb's.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schijtziek van Penny-pb's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:24

detour schreef:
heb je dan niet zoiets van: Weet je- zoek het uit, ik word hier zo moe van dat ik gewoon vertrek uit Bokt?

Of denk je: Laat maar kleppen, ik weet hoe het zit, de beste stuurlui staan toch altijd aan wal (zeker in pennyworld)

Ja, maar goed, ik vind het dan wel weer leuk dat er hier veel soort genoten zitten, waar je veel van kan leren, maar bv ook heel veel kunt terug vinden.

Ik heb nu zoiets van "Laat maar gaan" maar diep van binnen voel ik me toch nog steeds gekwetst!

Ik denk altijd maar zo "Een goede ruiter is niet uitgeleerd", maar veel mensen snappen die betekenis nog steeds niet Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:24

Detour? Voor wat Sorry??

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:25

ik word te weinig lastig gevallen, toch maar eens beter mijn best doen...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:25

Soms kunnen mensen je zo raken dat het blijft hangen he? En eigenlijk is dat zonde.

Toen mijn allergrootste maatje van mijn leven haar been brak toen ze uitgleed, was ze 9 maand drachtig.

Een of andere debiel meldde dat ik dat veulen had moeten redden. dat kan helemaal niet en hoe haal je het in je hoofd om zoiets stoms te zeggen??

Kan me er nog druk over maken.

(Is eerste merrie uit mijn profiel die ik trainden in Ierland voor de baan en meenam, misschien al eerder verteld..)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:26

BCS schreef:
Detour? Voor wat Sorry??

Dat ik het zo ontopic aankaart, daar voor sorry, niet subtiel van me. Bloos

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:27

Ach, Lieveli, zodra je een wat uitesprokener mening geeft, komen ze vanzelf wel. Al moet ik zeggen dat ik er ook niet zo'n last van heb. Op een paar na in bijna 2 jaar tijd, maar goed..... Die hebben wel meer aanvaringen met anderen op bokt, dus dat zegt dan meer iets over hen, he. Knipoog

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:29

Het stikt op bokt van de profielleugens.. Ik kan me nog 1 vooral goed herinneren. Die heeft erin staan dat ze kei rijk zijn thuis en dat ze quatro horses heeft hengsten (nooit vna gehoord van dat ras) en 5 Arabische volbloed hengsten. haar ferrari staat thuis al klaar voor als ze haar rijbewijs heeft, haar vader had er een trekhaak achter laten zetten zodat ze met haar paarden op concour kan................................................... rolt weer op de grond van het lachen ROFL

Maar ik heb laatst ook pb's gehad van een pennykind dat iets slechts over haar manege zei. Daar zat selulitha ook in. dat kind heeft me 13 pb's gestuurd om te zeggen dat het over een andere manege ging, en ze was ineens geinteresseert in mijn leven en dergelijk. Heel irritant.!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:30

MarcoBorsato schreef:

lekker eigenzinnig en direct wezen, probeer het eens, Knipoog sommigen waarderen het en anderen worden niet goed van je. Bloos Haha!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:31

alja schreef:
lastig zeg en ook hondsbrutaal natuurlijk..
misschien iets minder je mening geven Knipoog

daar is dit forum toch voor, je leert van elkaars ervaringen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:33

Moet zeggen dat mensen als oa: Detour, Nadya, Slimmerik en zo nog wel een paar de discussies erg leuk en lekker fel houden. Nee, zou ze niet genuanceerder willen zien eigenlijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:34

Maar die meningen kunnen af en toe wel wat genuanceerder zijn! Je moest eens weten hoeveel onzekere meiden hier zitten, en het zich serieus echt heel erg kunnen aantrekken, als er ontactvol iets gezegd word...

Maar goed, daar (horen) de moddies voor de te zijn!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:35

detour schreef:
MarcoBorsato schreef:

lekker eigenzinnig en direct wezen, probeer het eens, Knipoog sommigen waarderen het en anderen worden niet goed van je. Bloos Haha!

Ik doe mijn best! Haha

Overigens is er wel een meisje geweest dat mijn 1e paardje heeft ingereden, zij reed op zijn moeder. Vladimir is overleden aan 2 spatbenen en zij beweerde dat ik hem gewoon een jaartje op het land had moeten zetten en dat het mijn schuld is. Toen heb ik er nog wat van gezegd en een PB gestuurd maar ze heeft helaas nooit erop gereageerd. Ach ja, zij zal moeten leven met het feit dat ze oneerlijk is, niet ik.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:36

kattie schreef:
Het stikt op bokt van de profielleugens.. Ik kan me nog 1 vooral goed herinneren. Die heeft erin staan dat ze kei rijk zijn thuis en dat ze quatro horses heeft hengsten (nooit vna gehoord van dat ras) en 5 Arabische volbloed hengsten. haar ferrari staat thuis al klaar voor als ze haar rijbewijs heeft, haar vader had er een trekhaak achter laten zetten zodat ze met haar paarden op concour kan................................................... rolt weer op de grond van het lachen ROFL

Tja, maar zo'n profiel zou ik ook niet geloven natuurlijk! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:38

Heel bokt heeft toen ook heel lang een Bokker hier niet geloofd, terwijl dat wel weer waar bleef te zijn. Meisje haar ouders zijn gewoon veelvermogend, en zij, tja nogal verwend Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:39

Miss_Montana schreef:
Moet zeggen dat mensen als oa: Detour, Nadya, Slimmerik en zo nog wel een paar de discussies erg leuk en lekker fel houden. Nee, zou ze niet genuanceerder willen zien eigenlijk Haha!

Ben ik zo ongenuanceerd dan Clown ? Ik heb maar weinig OW's op mijn naam staan, hoor. Lachen
Heb er ooit eentje gehad, die stond niet vermeld en de laatste is teruggedraaid (mede dankzij een lieve bemiddelaar, die er eens ingedoken is). Lachen

Maar ik geloof wel dat ik een behoorlijke mening heb over bepaalde zaken, ja, dat klopt wel. Jij ook trouwens. Knipoog Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:39

BCS schreef:
Maar die meningen kunnen af en toe wel wat genuanceerder zijn! Je moest eens weten hoeveel onzekere meiden hier zitten, en het zich serieus echt heel erg kunnen aantrekken, als er ontactvol iets gezegd word...

Maar als je kritiek op iemand hebt op HAW of waar dan ook, dan kun je dat toch in duidelijke (evt. nette ! Knipoog ) bewoordingen ontopic zetten. Ik vind het dan niet nodig de nodige pb's te versturen. Pb's vind ik voor "persoonlijke" berichten en off topic mededelingen.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:40

Miss_Montana schreef:

Thanks enneh.. Misschien dat ik wel eens mensen heb pijn gedaan, da's niet de bedoeling maar sommige Penny's hebben wel heeel tere zieltjes hoor. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:41

slimmerik schreef:
BCS schreef:

Maar als je kritiek op iemand hebt op HAW of waar dan ook, dan kun je dat toch in duidelijke (evt. nette ! Knipoog ) bewoordingen ontopic zetten. Ik vind het dan niet nodig de nodige pb's te versturen. Pb's vind ik voor "persoonlijke" berichten en off topic mededelingen.

Als je dat al eens gedaan hebt, en je krijgt daarna een nog onbeschofter antwoord terug, dan ga ik niet verder in een topic nee, want dat ga ik off-topic, en dat is toch niet de bedoeling. Bovendien was het topic op slot gegaan, omdat er teveel off topic gegaan werd. Als iemand wat flinker is dan de plaatselijke den om de hoek, vind ik niet dat je diegene maar volledig in de grond moet boren... Dat heeft niks meer met rijtechnische kritiek te maken, maar gewoon puur iemand op zijn zieltje trappen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-06-08 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:41

Nadya schreef:
Miss_Montana schreef:

Ben ik zo ongenuanceerd dan Clown ? Ik heb maar weinig OW's op mijn naam staan, hoor. Lachen
Heb er ooit eentje gehad, die stond niet vermeld en de laatste is teruggedraaid (mede dankzij een lieve bemiddelaar, die er eens ingedoken is). Lachen

Maar ik geloof wel dat ik een behoorlijke mening heb over bepaalde zaken, ja, dat klopt wel. Jij ook trouwens. Knipoog Haha!

ja, je bent mega ongenuanceerd en ik word altijd heel onseker van jou, hoor. Verdrietig

Haha!

Welnee, je bent toch gewoon lekker duidelijk en als je ongenuanceerd bent, dan val je nog steeds niemand echt persoonljik aan, toch? Het is ook neit alleen maar slecht, hoor. Vind ik. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:56

detour schreef:
Welnee, je bent toch gewoon lekker duidelijk en als je ongenuanceerd bent, dan val je nog steeds niemand echt persoonljik aan, toch? Het is ook neit alleen maar slecht, hoor. Vind ik. Knipoog

Meestal gebeurd dit als er een menigs verschil is met het paarden houden. Daar raken de meeste discussie het verhitst!
In het begin dacht ik over Detour ook, mens ga een eindje fietsen Haha!!

Maar nu moeten we wel door 1 deur, omdat we allebei een jaarling hebben, en ook in hetzelfde topic posten, en zo slecht is ze niet! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:57

Nadya schreef:

Haha ik wordt altijd onzeker van jou en moet altijd huilen als jij iets post ROFL Nee, jij of eigenlijk jullie hebben een heel duidelijke mening en onderbouwen die goed. Dat is gewoon prettig om mee te discussieren Ja Daarnaast vind ik jullie nooit onrechtvaardig of aanvallend of wat dan ook. En ja, mensen die niet tegen een beetje kritiek kunnen zijn op een discussie forum aan het verkeerde adres ben ik bang van.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 15:01

Ik heb alleen in het dagelijks leven wel eens last gehad van mensen die iets heel snel zielig en mishandeld vonden. Het was natuurlijk ook schandalig dat ik een paard niet gewoon zijn gang liet gaan om ons aan te vallen Clown maar hem daarvoor in de plaats een flinke mep met de longeerzweep gaf omdat mijn leven mijn heilig was Nagelbijten / Gniffelen

Wel eens een pb gehad van een opschoten puber Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 15:07

ik vind het ook altijd erg prettig discuseren met Nadya Lachen

en ik heb echt nog nooit last gehad van penniepb's Lachen wel eens wat boze Pb's van mensen waar ik mee aan het discusseren was en waar ik het dan niet mee eens was, maar daar ga ik eigenlijk nooit op in, want ik voer de discussie op het openbare gedeelte en niet achter de schermen Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 15:09

Miss_Montana schreef:
Haha ik wordt altijd onzeker van jou en moet altijd huilen als jij iets post ROFL Nee, jij of eigenlijk jullie hebben een heel duidelijke mening en onderbouwen die goed. Dat is gewoon prettig om mee te discussieren Ja Daarnaast vind ik jullie nooit onrechtvaardig of aanvallend of wat dan ook. En ja, mensen die niet tegen een beetje kritiek kunnen zijn op een discussie forum aan het verkeerde adres ben ik bang van.

Hahahaha.... ROFL Haha!

Nou, ik vind het met jou en de andere genoemden ook prima discussieren, hoor Lachen . Ik geloof niet dat ik ooit iemand echt tot in het diepst van zijn/haar ziel gekwetst heb over gevoelige onderwerpen (ik hoop van niet) en anders mag diegene zich via PB melden, dan praat ik het graag samen uit. Lachen

Ik denk wel dat ik mensen wel eens boos gemaakt heb (weet ik wel zeker Bloos ), maar ja, dat kan als je er niet uit komt samen over een bepaald onderwerp.... Ik ben de eerste die toe zal geven, dat ik over bv de omgang met paarden bepaalde sterke visies heb, ja. Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 15:10

ik sta toevallig hierboven en ik heb echt werkelijkwaar nog nooit een scheldpb verstuurd hoor Lachen