Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sisco4life schreef:Dan kan je je naam gewoon veranderen. Je kan geloof ik 1 of 2 keer je naam veranderen.
A_lette schreef:
faye schreef:Dat kan ook manie. Al zul je bokt kennende dan wel een rechtszaak moeten beginnen En die win je.
.
BartVB schreef:Er is weinig te beginnen tegen mensen die doelbewust bepaalde informatie bewaren en verspreiden. Daar heb je helemaal gelijk in.Oude posts weg halen heeft niet heel veel nut, iemand heeft je bericht ergens anders gequote, in zijn/haar profiel staan, screenshot gemaakt, etc. Daarnaast staat er flink wat in de Google cache en op archive.org
BartVB schreef:Het verlies zal niet groot zijn, want oude berichten zijn (zoals SP aangaf) over het algemeen niet meer relevant. Daarnaast zie ik het overgrote deel van de onderwerpen met regelmaat terug keren.Verder heb je weinig aan de zoekfunctie als oude berichten worden verwijderd en daarnaast heb ik zelf een gruwelijke hekel aan links op sites of in posts die niet meer werken.
BartVB schreef:Zoals gezegd, als je berichten weg wil hebben en je hebt daar een goede reden voor; meld het even bij de moderators
Snader schreef:De irritatie bij 'broken links' kan ik me goed voor stellen, maar ik betwijfel de omvang van dat probleem.
amondi schreef:Jammer van de gaten, maar het lijkt me dat de wet toch voorrang heeft boven niet meer volledig leesbare topics!
sexy_back schreef:De mensen die hierover gaan, hebben al tekst en uitleg gegeven. Ik vertrouw erop dat ze de waarheid hebben gesproken.steigeren.nl is echt veeeeeel kleiner hoor dus ook al wis je al die oude troep dan nog zijn jullie groter...
sweetheart schreef:Is het geen optie om 1 naam te maken, laten we zeggen ANONIEM (o.i.d.) die ingezet kan worden als mensen hun account verwijderen. Alle berichten van deze gebruiker blijven dan staan, maar de normale gebruikers naam wordt dan ANONIEM. Dit zou dan gelden voor iedereen die zijn of haar account verwijderd. Dus ANONIEM bestaat uit verschillende mensen die hun account verwijderd hebben. En zo ontstaan er geen gaten in discussies.
Het is zo maar een idee hoor.
Snader schreef:sexy_back schreef:De mensen die hierover gaan, hebben al tekst en uitleg gegeven. Ik vertrouw erop dat ze de waarheid hebben gesproken.steigeren.nl is echt veeeeeel kleiner hoor dus ook al wis je al die oude troep dan nog zijn jullie groter...
Als je toch vermoed dat het een kwestie van trots is, dan zou ik het veel eerder in deze richting zoeken. Bokt zou (waarschijnlijk) niet meer terug te vinden zijn in de ranglijst...