Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Er is straks geen mens meer die Mod wil worden bij HAW.
Evelli schreef:Als jullie klakkeloos een topic dichtsmijten, zet dan tenminste in de post wat er mis is aan het topic, zodat de TS dit kan verbeteren in het eventueel nieuw te openen topic
Nijn schreef:''Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.''
Inclusief alle links?
Even?
Kunnen jullie niet ''even'' wat meer moeite doen nu het in een overgansfase zit
Katja schreef:Ik vrees dat het heel lastig wordt om "even" wat meer moeite te doen. Op dit moment steek ik vanwege die overgang extreem veel tijd in HAW en dan doen de andere moddies ook.
Aangezien ik ook nog werk, een studie en een paar paarden heb staan kan ik (en de rest) niet 24 uur per dag aan het modden zijn.
Als mensen niet begrijpen wat het probleem is kunnen ze even een pb sturen en dan zal ik ze zo goed mogelijk helpen.
Katja schreef:Ik vrees dat het heel lastig wordt om "even" wat meer moeite te doen
Katja schreef:Voor deze opsplitsing is gekozen omdat er uit de enquete is gekomen dat er vraag naar was.
RedPassion schreef:Bettine schreef:Dus als je een HAW topic opent moet je per definitie een 'probleem' hebben dus?
JaEn als je reageert moet je tips hebben
Katja schreef:Dan kun je wel foto plaatsen alleen op ITP in plaats van HAW.
Bettine schreef:Katja schreef:Dan kun je wel foto plaatsen alleen op ITP in plaats van HAW.
Hoezo dan?
Als je niet echt een 'probleem' hebt, maar wel rijtechnisch commentaar wilt, waarom zou je je topic dan op ITP neerzetten?
Dan hebben jullie nu dus gewoon de fora verkeerd gedefinieerd.
Dus eigenlijk is het zo volgens jouw post hierboven:
Als je een probleem hebt en je wil dat mensen je een oplossing kunnen geven: HAW
Je hebt geen probleem, maar wil wel rijtechnisch commentaar: ITP
xKatleentjex schreef:? Kan het niet zijn dat je gewoon wat leuke foto's wil tonen, en de rijtechnische commentaren die je ervoor krijgt gewoon fijn meeneemt? Als ik van mezelf vind dat het fantastisch gaat met mijn paard en ik heb niet echt een groot probleem (uiteraard kan ik wel foto's plaatsen omdat bokkers misschien wel een aantal puntjes zien die ik over het hoofd heb gezien), ik wil gewoon wat foto's delen hoe het er op het moment aan toe gaat, dan kan ik geen foto's plaatsen, aangezien ik niet vertel waaraan ik aan het werken ben?
Nerwen schreef:Afgekort tot BW ( 9 t/m ?? )Misschien moeten jullie maar een Bokt-Wetboek gaan uitgeven ofzo