mogelijkheid om jezelf een boktban te geven (antwoord: p13)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Re: een mogelijkheid om jezelf een boktban te geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:22

Wat een topplan! Ik zég altijd wel tegen mezelf dat ik echt niet meer op bokt ga kijken, maar kan me er toch niet aan houden.. Haha! Dit lijkt me een hele goeie oplossing! Moet te realiseren zijn, toch?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:23

Ben wel benieuwd wat jullie zouden willen dan... eenmalig een ban voor bepaalde tijd, of een ban op bepaalde tijdstippen? En is dat dan eenmalig of zou zo'n verzoek vaak terugkomen?
Realiseer je dat je met een ban nog wel kunt meelezen zonder ingelogd te zijn, en dat het evenveel discipline vraagt om je in te houden als je jezelf weer zou kunnen ontbannen ook Lachen

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:25

Dat je zegmaar zelf een ban voor een tijdje kan instellen en dat dat dan zo vaak zou kunnen als je zelf nodig vindt.
Er kloppen inderdaad veel kanten niet, maargoed.

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:27

aerdenhout1 schreef:
Jeetje zeg...het begint nu toch wel hele ernstige vormen aan te nemen dat bokt! Las toevallig vanmorgen in de krant dat het zo slecht gaat met het leren op de Nederlandse scholen...nu weet ik dus waar dat door komt! Je krijgt zodirekt een boete als je op bokt zit omdat het onder verslaving valt!
Ik weet in elk geval dat ik mezelf niet zal bannen...ben ik al veels te verslaafd voor.

Nog even en de overheid gaat bokken onder de 16 verbieden, net als alcohol.
Bokken is slecht voor de ontwikkeling van de puberhersenen.

Een andere vraag: als je een ban hebt kun je toch alleen niet meer posten, maar wel lezen?
In dat geval maakt een ban ook niet veel uit als je aan het werk moet oid.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:27

Ik wil ook wel , het is idd. de ellende dat je automatisch even kijkt....en voor je het weet is het alweer hoog tijd om naar bed te gaan Tong uitsteken

Je zou bvb. het aantal uren in kunnen vullen dat je vanaf NU niet meer op Bokt kunt komen ? Zoiets zou het moeten zijn Lachen

Met als maximum 24 en dat je daarna weer opnieuw in kunt vullen. Dan ben je als forum-eigenaar er ook van verzekerd dat men toch nog minimaal 1x per dag komt neuzen Extreme duivel

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:28

Dat je jezelf bijv. een ban voor 1 uur kan geven, of 1 dag, of 2 uren enz. enz. Knipoog

Anoniem

Maar met een ban kan je ook niet in de HK lezen Huilen van het lachen
En dat alleen al zou voor mij echt een uitkomst bieden hoor *LOL*

DL_

delerium schreef:
Ben wel benieuwd wat jullie zouden willen dan... eenmalig een ban voor bepaalde tijd, of een ban op bepaalde tijdstippen? En is dat dan eenmalig of zou zo'n verzoek vaak terugkomen?
Realiseer je dat je met een ban nog wel kunt meelezen zonder ingelogd te zijn, en dat het evenveel discipline vraagt om je in te houden als je jezelf weer zou kunnen ontbannen ook Lachen

Eenmaling, en dan niet steeds op vaste tijdstippen. en dan zelf in kunnen stellen hoe lang, per uur, tot max. 24 uur aansluitend. Daarna dan weer opnieuw een ban instellen. Ontbannen zou dan niet moeten gaan vind ik. Als je jezelf die ban hebt gegeven moet je niet op een knopje kunnen drukken en het is weer ongedaan. Gebant is gebant, dan gewoon afwachten tot de ban over is.
En vaak zijn het de HK topics die het verslavend maken, daar kan je niet in mee lezen zonder ingelogd te zijn.

ik denk dat het echt een uitkomst kan zijn! Voor mij zou het in ieder geval goed werken denk ik! Haha!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:29

Of IP-ban, dan wordt gelijk me zus ook verplicht van de leren Duivel

Voor mij ook Ier, want daar ben ik vooral te vinden Clown Of dan ga ik wss. IPT & HAW topics kijken, mij kennende Huilen van het lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:30

Wel kunnen lezen heeft idd. geen nut , je moet gewoon op een schermpje komen dat zegt : sorry , maar je hebt op dit moment geen toegang tot Bokt. En dan eventueel een tijd erbij dat je weer mag Tong uitsteken

Moet op zich niet zo heel moeilijk te realiseren zijn lijkt me , maar kan me voorstellen dat het geen prioriteit heeft.

Ik heb er wel een tientje voor over voor deze functionaliteit in ieder geval , het is echt ernstig Clown

Nou ik ga weer een poging doen om te stofzuigen...als ik geen nieuwe berichten heb Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:31

Ja HAW en ITP misschien ook inderdaad Scheve mond..
Maar dan ben ik in ieder geval wel iets gemotiveerder om met school bezig te gaan *LOL*

Want normaal (en op dit moment dus ook Huilen van het lachen ) ben ik aan het leren en dan om de paar minuten weer een Bokt-berichtje typen Huilen van het lachen

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:32

delerium schreef:

Eenmalig een ban voor bepaalde tijd, dat je bijv. voor 2 dagen, een uurtje, een dag ofzo een ban hebt. Het zou wel het mooist zijn als je dan ook niet meer op Bokt kunt, dus ook niet meelezen.

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:33

Dat je jezelf een ban kan geven voor iets van een 2/4uur zodat je voldoende tijd hebt om te doen wat je moet doen (want meestal duren die dingen dat we uitstellen wel een tijdje) ... je kan jezelf natuurlijk niet ontbannen (anders denken we: even afzetten, dan zet ik hem dadelijk wel weer aan zodat ik verder moet ... maar dan komen we niet meer aan het afzetten he Knipoog)
Je kan jezelf bannen zoveeeeeel je wil Tong uitsteken

liefst natuurlijk ook een ban dat je helemaal NIETS meer kan doen ... ook niet lezen
zoals pmarena ook zegt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:34

__Martine__ schreef:
delerium schreef:

Eenmalig een ban voor bepaalde tijd, dat je bijv. voor 2 dagen, een uurtje, een dag ofzo een ban hebt. Het zou wel het mooist zijn als je dan ook niet meer op Bokt kunt, dus ook niet meelezen.

Iets wat dus onmogelijk voor Bart gaat worden.
Ik denk niet dat dit plan doorgaat, omdat je dan idd nog de discipline nodighebt om dan ook écht te stoppen. Zeker als je gewoon nog kunt meelezen en jezelf kunt ontbannen. Dan kun je het net zo goed eigenlijk niet aanschaffen Lachen

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:34

Ik ben ook al de hele middag aan het 'leren'. Nouja poging tot, maar dat Bokt weer he Clown. Dit leid tot erge concentratiestoornissen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 18:37

Ik kan me best een test voorstellen. Het moet niet zo moeilijk zijn om een keuzescherm te geven.. met drie tijden (een uur, 4 uur, 24 uur bijvoorbeeld). Je vult je naam en je wachtwoord in, drukt op "ja" en dan heb je een IP-ban voor die tijd. Gaat iedereen gelijk heel voorzichtig worden met wachtwoorden Knipoog

eventueel kun je nog een bevestigingslink naar het emailadres van de 'banwens' sturen. Klik op de link en de 'ban' gaat in werking. Moet volgens mij niet heel ingewikkeld zijn.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:38

Anya schreef:
Ik kan me best een test voorstellen. Het moet niet zo moeilijk zijn om een keuzescherm te geven.. met drie tijden (een uur, 4 uur, 24 uur bijvoorbeeld). Je vult je naam en je wachtwoord in, drukt op "ja" en dan heb je een IP-ban voor die tijd. Gaat iedereen gelijk heel voorzichtig worden met wachtwoorden Knipoog

eventueel kun je nog een bevestigingslink naar het emailadres van de 'banwens' sturen. Klik op de link en de 'ban' gaat in werking. Moet volgens mij niet heel ingewikkeld zijn.

Dat zou echt leuk zijn Ja

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:44

Anya schreef:

Dat is inderdaad een goede.
Vind dat je in ieder geval je wachtwoord nodig moet hebben om te kunnen bannen anders kan een familielid dat zo voor je doen. Ik heb zoals velen denk ik bokt zo ingesteld dat ik niet hoef in te loggen elke keer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:45

Haha ja dat heb ik dus ook.
Word je straks gebant omdat iemand in huis vind dat je maar wat anders moet gaan doen Clown

Vind Anya's idee super! Ja

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:46

Haha gaan me ouders mij elke dag komen bannen zodat ik moet leren Nagelbijten / Gniffelen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:47

zou voor mij wel een goede oplossing zijn Haha! zeg telkens dat ik voor m'n rijbewijs ga studeren maar het komt er nooit van...

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:06

Vind het een briljant idee Lachen
Kan ik leren voor me examens

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:08

Denk alleen dat het voor de examens niet gerealiseerd is Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:11

Hopelijk komt het wel en is het wel gerealiseerd voor de examens van 2009 Schijnheilig Schijnheilig.
Dat kan ik volgend jaar wel gebruiken hoor Clown

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:28

Ik stem zeker voor, dat geleer terwijl bokt zo aantrekkelijk is dat werkt niet