Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:Jeetje zeg...het begint nu toch wel hele ernstige vormen aan te nemen dat bokt! Las toevallig vanmorgen in de krant dat het zo slecht gaat met het leren op de Nederlandse scholen...nu weet ik dus waar dat door komt! Je krijgt zodirekt een boete als je op bokt zit omdat het onder verslaving valt!
Ik weet in elk geval dat ik mezelf niet zal bannen...ben ik al veels te verslaafd voor.
delerium schreef:Ben wel benieuwd wat jullie zouden willen dan... eenmalig een ban voor bepaalde tijd, of een ban op bepaalde tijdstippen? En is dat dan eenmalig of zou zo'n verzoek vaak terugkomen?
Realiseer je dat je met een ban nog wel kunt meelezen zonder ingelogd te zijn, en dat het evenveel discipline vraagt om je in te houden als je jezelf weer zou kunnen ontbannen ook
delerium schreef:Ben wel benieuwd wat jullie zouden willen dan... eenmalig een ban voor bepaalde tijd, of een ban op bepaalde tijdstippen? En is dat dan eenmalig of zou zo'n verzoek vaak terugkomen?
Realiseer je dat je met een ban nog wel kunt meelezen zonder ingelogd te zijn, en dat het evenveel discipline vraagt om je in te houden als je jezelf weer zou kunnen ontbannen ook
__Martine__ schreef:delerium schreef:Ben wel benieuwd wat jullie zouden willen dan... eenmalig een ban voor bepaalde tijd, of een ban op bepaalde tijdstippen? En is dat dan eenmalig of zou zo'n verzoek vaak terugkomen?
Eenmalig een ban voor bepaalde tijd, dat je bijv. voor 2 dagen, een uurtje, een dag ofzo een ban hebt. Het zou wel het mooist zijn als je dan ook niet meer op Bokt kunt, dus ook niet meelezen.
Anya schreef:Ik kan me best een test voorstellen. Het moet niet zo moeilijk zijn om een keuzescherm te geven.. met drie tijden (een uur, 4 uur, 24 uur bijvoorbeeld). Je vult je naam en je wachtwoord in, drukt op "ja" en dan heb je een IP-ban voor die tijd. Gaat iedereen gelijk heel voorzichtig worden met wachtwoorden
eventueel kun je nog een bevestigingslink naar het emailadres van de 'banwens' sturen. Klik op de link en de 'ban' gaat in werking. Moet volgens mij niet heel ingewikkeld zijn.
Anya schreef:Ik kan me best een test voorstellen. Het moet niet zo moeilijk zijn om een keuzescherm te geven.. met drie tijden (een uur, 4 uur, 24 uur bijvoorbeeld). Je vult je naam en je wachtwoord in, drukt op "ja" en dan heb je een IP-ban voor die tijd. Gaat iedereen gelijk heel voorzichtig worden met wachtwoorden
eventueel kun je nog een bevestigingslink naar het emailadres van de 'banwens' sturen. Klik op de link en de 'ban' gaat in werking. Moet volgens mij niet heel ingewikkeld zijn.