Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Het topic bestaat nu uit vier pagina's en ik heb het idee dat het inmiddels al over verschillende thema's gaat.
> Het aloude probleem: twee groepen liggen standaard met elkaar in de clinch. Dat gaat overigens niet alleen over readers/mensen die readen flauwekul vinden maar er zijn meerdere zulke discussiepunten op Bokt waar standaard dezelfde mensen elkaar in de haren vliegen.
Kanttekeningen:
- Bokt is een discussieforum, mag je bepaalde discussies dan zomaar verbieden omdat het per definitie een rel wordt?
- Laat je het topic open en laat je het mensen uitknokken. Met het gevaar dat het een langlopende vete wordt waar er ook de nodige van op Bokt zijn en dat er sowieso de nodige posts vallen die compleet tegen de Boktregels ingaan. En moet je die dan sanctioneren of laat je dat gaan, onder het motto: ze moeten het maar uitknokken onderling?
Okay, dat het een discussieforum is betekend niet dat je discussies hoeft te verbieden, mits het fatsoenlijk en niet beledigend wordt, en goed onderbouwd.
In mijn geval, zal het maar open gooien, is makkelijker...... Het was al geruime tijd duidelijk dat ik flink overhoop lag met een aantal andere bokkers. We zijn indd 2 kampen, wat ik overigens jammer vind. Er zijn al diverse tems en OW's uitgedeeld, (ook naar mij) de spanning liep al hoger op.
Dan wordt er een topic over mij geopend door 1 van die personen. Ik kon daar niet op reageren, mocht er ook niet op reageren van zowel politie als advocaten, dus heb dit ook niet gedaan. Het niet kunnen had te maken met het feit dat ik geen internet had.
Diezelfde personen die het topic openen hebben SBS6 gebeld en andere cameraploegen om de hele boel op te hitsen. Hadden ze toch een mooi plaatje om mij finaal onderuit te gaan halen op bokt.
Nadat ik weer internet had, (topic was inmiddels godszijdank op slot gegooid), heb ik ontelbare keren verzocht het topic naar de mesthoop te gooien.
Maar nu -in mijn ogen- wil Bokt het niet verwijderen, ondanks alle mails die ik heb verzonden.
Op een gegeven moment was ik het zo beu "die standaard antwoorden" dat ik elke mod dezelfde mail heb verstuurd.
Heb contact op genomen met bureau voor privacy op het internet (persoonsgegevens) en die staan klaar om te gaan ingrijpen, daar dit niet toegestaan is wat er nu gebeurd.
Wat betreft de mails krijg ik alleen maar een hele lieve mail van 1 van de beheerders dat dit geen zin heeft om alle mods te benaderen.
Voor mij wel, ik heb hieruit een selectie kunnen maken wie wel of geen fatsoen had qua mod.![]()
Ik denk dat bokt op zo'n moment dat er echt 2 kampen zijn nog harder in moet grijpen. Een discussie forum betekend niet dat iemand zomaar onwaarheden neer kan plaatsen, en zeker niet als het in dusdanige mate is dat het 1 van de partijen schade kan aanbrengen.
http://www.cbpweb.nl/downloads_rs/rs_20 ... eme=purple
Hierin staat ook duidelijk vermeld dat het bovendien wettelijk ook niet toegestaan is om dit soort topics te laten staan.
Laat duidelijk zijn dat ik dus al meerdere keren verzocht heb om verwijdering van een topic ten laste van mij.
Is misschien heel vervelend voor mods en het beheer van bokt, maar een discussieforum is wat anders dan een zwartmaak forum.
Dus eerder en harder ingrijpen.
>Mods geven geen volledig antwoord op klachten, sturen door naar de bemiddelaars en deze geven ook geen volledig antwoord.
Dit ging meer over een individuele zaak mag ik hopen
In mijn geval ook niet. Heb meerdere keren getracht in contact te komen met bemiddelaars en mods in diverse situaties, maar helaas is dit bijna altijd op niets uitgelopen.
Heb het al eerder vermeld, er zijn hele goede mods, absoluut, maar er zijn er ook bij waarbij ik me afvraag hoe die ooit mod of bemiddelaar hebben kunnen worden.
Indien mijn antwoord niet duidelijk genoeg is wil ik deze graag verder uitleggen
Graag hoor ik van jullie hoe jullie daar dan tegenover staan. Welke keuze zou je maken en welke praktische oplossing?
Sjoert schreef:Wat mij betreft gooit het beheer iedereen die niet normaal kan doen er finaal af. Dus ook wanneer er sprake is van kampen.
Kleuters.
runningkawa schreef:Maar dat is net zo als aanvinken van een tem dat je antwoord wilt...dat komt er ook nooit..ja algemeen we zijn er mee bezig...
Zelfs als je dan specifiek vraagt om antwoord, krijg je dat niet...
Dus dat vinkje kan wel weg blijven...