Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gwen schreef:Mediator is hetzelfde als bemiddelaar, denk ik?
Urielle schreef:Ikke kan daar prima mee leven![]()
Maar ik wacht nieuwsgierig alle ideeen af!
. Net als de optie om de tiel aanklikbaar te maken. Het stukje over de mids wil ik sowieso nog wat verder verduidelijken idd
.
.Urielle schreef:slimmerik schreef:Hihi....: SOT-jes Second Opinion Team (zit te bedenken of er nog een N in kan)
Daar heb ik mijn veto al direct over uitgesproken.![]()
Ik wil geen SOTje (zotje) zijn en ook geen SNOTje
Jullie leggen het bij de gebruiker neer en dan doe je maar wat daar uit komt
.
. Waarom niet? Ruzies op Bokt hebben heel vaak een ontstaansgeschiedenis in het echte leven buiten Bokt, ze hebben vaak niets met Bokt zelf te maken en zijn ook als ze op Bokt ontstaan zijn de verantwoordelijkheid van de verschillende partijen zelf. Het is en blijft een schriftelijk forum, wij kennen de mensen niet, kunnen niet achterhalen wat er nou in werkelijkheid gebeurd is en waar het vooral gaat om botsende persoonlijkheden, en wij kunnen niet in real life met de verschillende partijen aan tafel gaan zitten waarbij we elkaar in de ogen kunnen kijken en rechtstreeks met elkaar kunnen praten. De moderators proberen bij te sturen door middel van Sturende PB's en OW's waartegen bij ons bezwaar aangetekend kan worden, maar verder is het aan de ruziënden zelf om de verantwoordelijkheid op te pakken en er samen uit te komen.
. Het is alleen niet onze hoofdtaak en onze mening is niet meer doorslaggevend als het om ruzies en oplossingen gaat (gebruiker vs gebruiker of gebruiker vs moderator). Dat is niet zo zeer veranderd, maar onze bevoegdheden zijn wel duidelijker vastgelegd omdat er steeds verwaaring door ontstond.
.
Arizona schreef:Gwen schreef:Mediator is hetzelfde als bemiddelaar, denk ik?
Niet helemaal.
Een mediator bemoeit zich niet inhoudelijk met een conflict, die laat partijen zelf een geschil oplossen.
Terwijl een bemiddelaar kijkt waar de partijen inhoudelijk tot elkaar kunnen komen.
Nee ik ga niets vinden vandaag