aerdenhout1 schreef:En toch heb ik nog steeds het idee dat er meer fantasie verhalen op bokt komen. Mensen gaan daar dan serieus op in, en zelfs al kan je het hard maken dat ze liegen, dan word je op je vingers getikt door de mods. Oeps...nu sla ik door naar de andere kant volgens mij.
Waar ik...en god zij dank meer met mij...zich wel heel erg boos over kunnen maken, zijn de topics van de ( sorrie woord mag niet meer maar klinkt zo lekker) penny's, die een paard gaan africhten en alleen maar luisteren naar het advies dat ze willen horen. Je verteld ze dat ze les moeten gaan nemen van een ervaren iemand en dat hebben ze al. Paard is dan 2 1/2 jaar en doet zo vreemd onder het zadel....komt dat bekend voor???
Geef je ze advies, krijg je als antwoord....nou...mijn instructeur weet heus wel hoe hij het doet hoor!!! Die heeft al ZOVEEEEL paarden zadelmak gemaakt! AAAAAAAAAA!
Tem jij nooit hengsten? Doe ik dagelijks, met stang en trens en zonder zadel.

Of 13 jarigen die blijven volhouden dat ze de liefde van hun leven hebben gevonden en ondanks dat hij bezet is alleen maar willen horen dat hij voor haar kiest..
Daarom: subforum Aandacht Vragen en Sterke Verhalen. Weet ik tenminste welk deel van bokt ik over kan slaan.