Heb Respect voor elkaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_K

Re: Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:42

aerdenhout1 schreef:
En toch heb ik nog steeds het idee dat er meer fantasie verhalen op bokt komen. Mensen gaan daar dan serieus op in, en zelfs al kan je het hard maken dat ze liegen, dan word je op je vingers getikt door de mods. Oeps...nu sla ik door naar de andere kant volgens mij.
Waar ik...en god zij dank meer met mij...zich wel heel erg boos over kunnen maken, zijn de topics van de ( sorrie woord mag niet meer maar klinkt zo lekker) penny's, die een paard gaan africhten en alleen maar luisteren naar het advies dat ze willen horen. Je verteld ze dat ze les moeten gaan nemen van een ervaren iemand en dat hebben ze al. Paard is dan 2 1/2 jaar en doet zo vreemd onder het zadel....komt dat bekend voor???
Geef je ze advies, krijg je als antwoord....nou...mijn instructeur weet heus wel hoe hij het doet hoor!!! Die heeft al ZOVEEEEL paarden zadelmak gemaakt! AAAAAAAAAA!

Tem jij nooit hengsten? Doe ik dagelijks, met stang en trens en zonder zadel. Huilen van het lachen

Of 13 jarigen die blijven volhouden dat ze de liefde van hun leven hebben gevonden en ondanks dat hij bezet is alleen maar willen horen dat hij voor haar kiest..

Daarom: subforum Aandacht Vragen en Sterke Verhalen. Weet ik tenminste welk deel van bokt ik over kan slaan.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:44

Ik heb nog het meest hekel aan:
Oh wat sieluhg dat je je pAaardjuuuh laat Slachtuuhn!! je hoouuuhd gewoohn nieeet vaaaan heeem ..! Je moest zeeelff eens afgeslacht worduuh! Weet juh waaat je paardjuuh voeeld !

Inderdaad pion. 1..2..3..4..5..6..7.. Sigaar

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:48

runningkawa schreef:
Marjo...een eigen mening hebben vind ik niet erg.
Vind het niet erg als bijv iemand lijnrecht tegenover me staat.
Maar je hoeft dan niet mensen uit te schelden, te kleineren of dat soort dingen.
En dat is wat je tegenwoordig veel ziet.

En die personen zie je ook nooit in een topic om een ander proberen te helpen oid.

Dat heb je goed gezegd. Ik sta ook open voor alle meningen, daarom start ik regelmatig wel eens een eigen topic. Maar snel kom ik teweten dat ik dat beter niet had gedaan, want reacties worden op den duur niet alleen meningen, maar aanvallen. Dat gaat zich groeperen omdat relschoppers elkaar kennen. Dat is echt zeer onvolwassen en erg jammer...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:52

Maar al met al...bokt kost ons helemaal nul comma nul...we hebben er allemaal veel plezier in, met af en toe natuurlijk een ergenis hier en daar. En ik ben verslaafd aan bokt, dus neem de ergenis ook maar voor lief.
Een afkick centrum kost veel hoor!!!
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 04-05-08 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:53

Pff , ik zou niet naar een afkick centrum voor bokkers durven !!
Raak ik me goeiie vriend kwijt. Bokt Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:54

Maar omdat we verslaafd zijn en veel geven om dit forum vind ik dat het daarom juist aangekaart mag worden Ja
Dat moet men niet zien als aanval, maar als betrokkenheid Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:55

runningkawa schreef:
Maar omdat we verslaafd zijn en veel geven om dit forum vind ik dat het daarom juist aangekaart mag worden Ja
Dat moet men niet zien als aanval, maar als betrokkenheid Lachen

Afgod

Precies. Ik vind het gewoon jammer dat veel mensen ondergesneeuwt worden, en dat de krengen en kattenkoppen of zelfs erger, steeds meer de overmacht krijgen.

Ik stel voor om met diegenen irl eens een echt debat te voeren. Vaak blijken zulke oproerstokers juist van die grijze muizen te zijn, omdat ze irl niks durven te zeggen, doen ze het op internet maar Clown

Triest he

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:57

Hahah... Idd zoals wordt gezegd is Bokt vijand maar ook wel vriend Lachen Ik kom uiteindeljk toch nog graag op bokt omdat je EEN mening krijgt, bij vrienden krijg je dikwijls "oja goed" als mening... en niet meer dan dat. Dus het betekent toch wel iets, als het maar niet over de schreef gaat... wat helaas toch wel gebeurt

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:58

Ik ben het met je eens RK, maar aan de andere kant zijn de mods niet altijd, elk uur, on line en dan is de modder vaak al gegooid.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:59

Sja dat komt omdat bokt zo groot is ...
Kan er niet voor de mods een groot tem-scherm komen?

En groot scherm waarop alle tems staan, ongeacht of het het forum is waar de betreffende mod moet modderen?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:59

Ik ben laatst * danielle niet vekeerd op vatten ofzo hoor !* Uit een topic gezet.. naja gezet. Ik was niet meer welkom en ben toen zelf weggegaan. maar ze praten nog steeds over mij. En ze lezen alles na wat ik zeg Knipoog
Daar kan ik me zoooo over ergereN!! iK ben nou toch weg? Hou dan ook op met praten over mij . en op alles wat ik zeg. over heel bokt. word nog altijd in JULLIE topic commentaar gegeven..! Ik wou dat het stopte, maar dat zit er niet in..
Ik hoop dat zobiso bokt beter word. maar ik denk dat we daar heel veel mensen bij nodig hebben, nog even sparen dus!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:01

Chikkie96 schreef:
Pff , ik zou niet naar een afkick centrum voor bokkers durven !!
Raak ik me goeiie vriend kwijt. Bokt Lovers

Dikke meeting daar hahahaha

Anoniem

klopt...de modder is dan al gegooid...maar soms word er weken gegooid, zonder enig ingrijpen...want het kan blijkbaar wel?
Terwijl het gewoon alleen maar krabben, bijten slaan en haren trekken is Haha!

Giolli
Zeg maar Ber!

Ach ja. maar het is wel waar Clown

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:06

Chikkie96 schreef:
Ik ben laatst * danielle niet vekeerd op vatten ofzo hoor !* Uit een topic gezet.. naja gezet. Ik was niet meer welkom en ben toen zelf weggegaan. maar ze praten nog steeds over mij. En ze lezen alles na wat ik zeg Knipoog
Daar kan ik me zoooo over ergereN!! iK ben nou toch weg? Hou dan ook op met praten over mij . en op alles wat ik zeg. over heel bokt. word nog altijd in JULLIE topic commentaar gegeven..! Ik wou dat het stopte, maar dat zit er niet in..
Ik hoop dat zobiso bokt beter word. maar ik denk dat we daar heel veel mensen bij nodig hebben, nog even sparen dus!

Dat ken ik dus ook... Ik snap niet waar sommigen de energie vandaan halen...

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:08

crossmonster schreef:

En groot scherm waarop alle tems staan, ongeacht of het het forum is waar de betreffende mod moet modderen?

Dat lijkt mij (zelfs als niet mod) een goed idee. Ja

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:09

Citaat:
Dat ken ik dus ook... Ik snap niet waar sommigen de energie vandaan halen...

Heb ik echt zoiets van , naja ik ben niet welkom dus AJUS!
en wat doen ze?
Gaan ze nog tijd aan mij besten ook!
Nja zeg. Ben ik nou dan erg geliefd of wat ? Vork

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:10

RK ik heb af en toe geen nagels meer over van het verbijten en trek zo nu en dan de haren uit mijn kop van ergenis. Maar na 629788 berichtjes , van jou!!, moet jij geen haar meer op je kop hebben staan , om over je nagels nog maar te zwijgen! Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:11

Pion schreef:
crossmonster schreef:

Dat lijkt mij (zelfs als niet mod) een goed idee. Ja

Alleen hebben wij als niet mods geen idee hoe het er bij hun uitziet Knipoog

Maar ik ben het er wel mee eens dat het eens afgelopen moet zijn met al dat afzeiken hier... Kom op, bokt is voor de lol, gezelligheid, vermaak en tijdsverdrijf, niet om relletjes te schoppen.
Daarom lees ik die topics ook niet door, geen zin om mijn energie in zulke dingen te steken. Heb ook wel wat beters te doen Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 18:11

Ja he.. zodat een topic waar veel tems zijn, door een andere mod gesloten kan worden Lachen

Mensen die een fantasieverhaal op bokt zetten mogen wat mij betrefd overigens streng gestrafd worden, een ban van een maand ofzo?

Zodat de andere fantatutjes, het eerder uit hun hoofd zullen laten zo'n topic te plaatsen. Vond het nieuwe subfora een goed idee trouwens Huilen van het lachen Ondanks dat ik bokt al zo groot vind, met die onoverzichtelijke subfora .. mag dat fora er nog wel bij. Daar lees ik dan toch niet Clown

Kunnen de fantatrutjes zelf zich uitleven bij elkaar. En elke dag weer iets breken of een wilde hengst temmen etc

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:13

crossmonster schreef:
Ja he.. zodat een topic waar veel tems zijn, door een andere mod gesloten kan worden Lachen

Mensen die een fantasieverhaal op bokt zetten mogen wat mij betrefd overigens streng gestrafd worden, een ban van een maand ofzo?

Zodat de andere fantatutjes, het eerder uit hun hoofd zullen laten zo'n topic te plaatsen. Vond het nieuwe subfora een goed idee trouwens Huilen van het lachen Ondanks dat ik bokt al zo groot vind, met die onoverzichtelijke subfora .. mag dat fora er nog wel bij. Daar lees ik dan toch niet Clown

Kunnen de fantatrutjes zelf zich uitleven bij elkaar. En elke dag weer iets breken of een wilde hengst temmen etc

Dan hebben ze daar geen lol meer van Knipoog

Ik geloof dat er sommige mods wel op andere fora topics sluiten... Tenminste ik kom wel eens een mod tegen waarvan ik denk 'maar jij hoort hier toch niet?' Maar dat kan natuurlijk ook een andere reden hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:15

aerdenhout1 schreef:
RK ik heb af en toe geen nagels meer over van het verbijten en trek zo nu en dan de haren uit mijn kop van ergenis. Maar na 629788 berichtjes , van jou!!, moet jij geen haar meer op je kop hebben staan , om over je nagels nog maar te zwijgen! Haha!

haha, gelukkig zit ik meestal in fijne topics hoor Lachen
Dus dat gaat goed hoor Lachen

Maar als je het over berichten hebt..ik weet dat mensen mij ook wel eens vervloeken.
Maar ik maak in kijken hoe iemand is vaak verschil in, hoe zijn de berichten algemeen.
Is het iemand die eens een keertje uit de slof springt? ach kan gebeuren toch Ja

iemand 8 op de 10 berichten grof?
1 van de 10
1 van de 100
of 1 van de 1000...dat vind ik een heel groot verschil Ja

Of zoals het topic over de pin..een nieuw lid? Dan zet je wellicht vraagtekens.
Maar iemand met altijd normale berichten, waarom zou die ineens een hoop verzinnen?
dat strookt niet met de berichten. Daar kijk je toch naar?! Lachen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:17

Daar zit zeker een kern van waarheid in.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:18

En als de mods bij elkaar een topic kunnen sluiten dan gaan die weer met elkaar op de vuist...LACHEN!!!!!! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:19

IK DOE MEE!! Duivel

nee geintje.. Aardenhout1 we zouden eerst tot 10 tellen!! Bloos Boos!