Maar goed, melden dat het Penny klinkt is prima hoor, maar we stellen het wel op prijs als je dan met een minder Penny-ig voorstel komt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eline schreef:Als je naar bokt.nl/forums gaat, dan heet die pagina inderdaad 'discussieforum over paarden'. Maar voor de hoofdpagina, dus 'Bokt.nl' dekt de titel de lading niet, omdat Bokt naast een forum ook een nieuwspagina en een wiki heeft.
BartVB schreef:Office template en bijbehorende dingen staan nog steeds ergens (halverwege) op de todo lijst. Titel van de pagina's aanpassen is dan niet zo'n probleem.
Miss_Malfoy schreef:Hahaha
Dit topic is echt weer een geval van bokt op z'n best.
Paniek paniek de taakbalk is veranderd.
Maar als bokker in muis en toetsenbord kan ik het niet laten...
Maar er ook een school versie komen?
x_Marr schreef:Eline schreef:Als je naar bokt.nl/forums gaat, dan heet die pagina inderdaad 'discussieforum over paarden'. Maar voor de hoofdpagina, dus 'Bokt.nl' dekt de titel de lading niet, omdat Bokt naast een forum ook een nieuwspagina en een wiki heeft.
Discussieforum over paarden, incl. alle info en het laatste nieuws
Maar zoiets wordt denk ik weer te lang.
Alles over paarden doet mij trouwens ook denken aan de vele boeken die er over paarden te vinden zijn, en de hoeveelheid dingen die in die boeken niet kloppen..
darkmoona schreef:Miss_Malfoy schreef:Hahaha
Dit topic is echt weer een geval van bokt op z'n best.
Paniek paniek de taakbalk is veranderd.
Maar als bokker in muis en toetsenbord kan ik het niet laten...
Maar er ook een school versie komen?
kun jij bokt niet openen op school dan??![]()
*zit op school & op bokt*
BartVB schreef:Druk, druk, druk met allemaal dingen die ook voor de niet kantoorbokkers nodig zijnAls iemand grafisch een beetje handig is en er zin in heeft om een office template te maken; graag
Super ingewikkeld is het niet, denk zelfs dat ik de oude versie nog wel ergens heb liggen.