schokkende avatar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Milly_

Re: schokkende avatar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:33

Nakisha schreef:
Hm, ik vond een avatar die ik ergens hier op bokt zag van een poppetje die zichzelf tot en met het hoofd kapot sloeg op een toetsenbord schokkender. Daar kan ik serieus niet eens naar kijken... Ik zou dus ook echt niet weten van wie die is. Als ik 'm tegenkom, houd ik m'n hand voor 't scherm.

Wat betreft die hond; op youtube kan je 'm zo vinden met de trefwoorden dog jump (moving) car.

oh dat vond ik net een hilarische ava Vork zo zie je maar dat smaak verschilt Clown
ik vind wel nog altijd een verschil tussen een tekeningetje en een echt "waargebeurd-filmpje" hoor.
Al heb ik die van de springende hond niet gezien, dus kan niet oordelen.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:04

Ik heb iets veel schokkender gezien dan een ava: namelijk foto's in een profiel van een kat in een wasmachine en magnetron.Dat is echt ziekelijk.Dit is een paardenforum, er komen ook jongere mensen.Maak me hier toch wel kwaad om.Ik twijfel nog om een pm naar een mod te sturen...
Laatst bijgewerkt door Toogfilosoof op 13-04-08 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:05

Pistasche schreef:
ladylay schreef:
en al die mensen die naar horrorfilms kijken waar iedereen en alles geslacht word Clown
zelfde principe

Maar daar kies je zelf voor en dit is een forum waar iedereen je ava kan zien, tussen een film en een ava kan je echt geen link leggen toch Clown ?

blijkbaar wel Tong uitsteken

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:07

Lavien, dat meen je niet !!!! Boos!:( dat kan toch geen dierenliefhebber zijn dan

peehtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:09

edit : Ik had het al gelezen
Laatst bijgewerkt door peehtje op 13-04-08 17:12, in het totaal 2 keer bewerkt

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:10

Lees het topic eerst even Knipoog

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:10

Udella had zelf al eens verteld dat de mensen het leuk vonden om hun hond mee te laten rennen met de auto, en dat de golden retriever ook wilde, en toen er uit sprong.. En hij heeft er idd niks aan over gehouden

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:12

Lavien schreef:
Ik heb iets veel schokkender gezien dan een ava: namelijk foto's in een profiel van een kat in een wasmachine en magnetron.Dat is echt ziekelijk.Dit is een paardenforum, er komen ook jongere mensen.Maak me hier toch wel kwaad om.Ik twijfel nog om een pm naar een mod te sturen...

Ik weet gelijk wie je bedoelt!
Het is bedoelt om iets duidelijk te maken, maar ik vind het te ver gaan!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:13

er is toch ook al een topic geweest over die ava?

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:14

Lavien: Ja dat kan echt niet! weet niet wie je bedoelt, mag ik miss. pm met naam?
Maar om iets duidelijk te maken kan je toch ook een link naar een youtube filmpje maken, en er dan boven zetten dat het schokkende beelden (oid) bevat..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:14

Lavien schreef:

Als jij het niet doet, doe ik het wel.. Moet ik alleen wel eerst weten wie het is, maar dit vind ik echt veel té

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:16

Jaime1 schreef:
Lavien schreef:

Als jij het niet doet, doe ik het wel.. Moet ik alleen wel eerst weten wie het is, maar dit vind ik echt veel té

Ik wil je wel een pm sturen.. ( en anderen mogen mij ook pmen die het willen weten..)

gabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:18

ik ben nu wel heeeel erg benieuwd

lotje_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:20

Zieke geest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:21

ik ben benieuwd wie dat is, vast een kattenhater oid.. ziek Misselijk

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:24

Nee de achterliggende gedachten van deze bokker zullen ongetwijfeld goed zijn.. Maar ik vind ondanks dat het waarschijnlijk nep is (Magnetron staat wss niet echt aan etc.) toch te schokkend om zomaar in je profiel te plaatsen..

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:24

helemaal niet kattenhater.
dat is het persoon die dat nadoet met de kat, wat veel paarden eigenaren doen Knipoog

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:27

Dan vind ik dat je geen foto van een kat in een magnetron en wasmachine op je profiel hoeft te zetten... Dat vind ik echt te ver gaan..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:29

Ik vind de foto's ook wat te zielig.

Het verhaal vind ik dat ie dat zelf moet weten, en de foto's in de mand vind ik oke. Maar idd in de magnetron en wasmachine... dat kan stomme kinderen op nog stommere gedachten brengen ,,,,,,

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:30

Precies dat is ook wat ik zei, heb een mod er over gePM'd maar die vind het schijnbaar onzin omdat het overduidelijk nep is..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:31

Lavien schreef:
Dan vind ik dat je geen foto van een kat in een magnetron en wasmachine op je profiel hoeft te zetten... Dat vind ik echt te ver gaan..

ik weet meteen over wie je het hebt Huilen van het lachen

waar maakt men zich druk om... als iemand dat wil, boeie,...
profielen ben je niet verplicht te kijken

Avatar vind ik wat anders. die zié je
maar ach... ik ga me er niet druk om maken, er zijn betere dingen op bokt om je druk over te maken denk ik zo Knipoog

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:32

Als zei serieus die kat 23 uur per dag in dat krat heeft zitten vind ik dat net zo erg als die wasmachine en magnetron!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:33

Ja natuurlijk is het nep maar dat weten sommige kleine kinderen niet..het kan aanstootgevend zijn voor sommige mensen.. en erg diervriendelijk ziet het er ook niet uit vind ik..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:34

Sodeletuut schreef:
Als zei serieus die kat 23 uur per dag in dat krat heeft zitten vind ik dat net zo erg als die wasmachine en magnetron!

Maar dat is niet zo waarschijnlijk had hij dat een paar seconden voor de foto.. Hij wil laten zien dat paardeneigenaren hun paarden 23uur opsluiten in hun box.
Maar ik blijf er bij dat die magnetron en wasmachine té zijn.. ook al is het nep..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:34

Sodeletuut schreef:

volgens mij is dat iemand die laat zien dat dieren niet in een hokje moeten Knipoog

is dat niet die natural op bokt?