En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: En toen sprong er weer een schreeuwende troel in mijn beeld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:36

Nee hoor! Ik heb ook in mijn openingspost gezet dat ik het prima vind als er een waarschuwing bij komt... Tis gewoon voor mij (en velen met mij) zo vervelend om (meerdere) uren niet normaal te kunnen leven/slapen omdat iemand t leuk vond om je aan t schrikken te maken...

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:41

'Omdat zij niemand een hartaanval gunt, mogen anderen het best leuk vinden, maar liever niet meer op bokt.'

Hier haal ik iets anders uit, althans zo komt het op mij over.. Misschien zul je het naderhand niet zo bedoelen maargoed, dat wordt dan een oneindige discussie. Lachen

We zullen het wel zien wat de moderators gaan doen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:42

True... Ik zie hoe het overkomt, sorry. K zal het volgende keer duidelijker formuleren Lachen

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:44

No problem. Lachen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:37

Pff.. die schrikfilmpjes verbieden vind ik eerlijk gezegd nogal belachelijk, dan kun je net zo goed heen LN opdoeken. Heb je ook geen gedoe meer met links van (flauwe) sites die al 388 keer zijn langsgekomen, spelletjes die er al 72 keer opgestaan hebben, flauwe tests die al 456 keer voorbij kwamen, het zoveelste paardenspel enzovoort enzovoort...

Schrikfilmpjes verbieden op Bokt heeft totaal geen zin. Dan zou je ze op het hele internet moeten verbieden. De kans is nu eenmaal vrij groot dat je ze òf op een andere site tegenkomt òf toegestuurt krijgt via mail ofzo.

En trouwens, dat zou dan WEER een regeltje erbij zijn op Bokt (alsof er nog niet genoeg zijn, er mag nu haast al wel een Bokt-Wetboek komen... Rolleyes Clown ).

Meestal kun je aan de reacties al wel zien of het om zo'n (overigens erg flauw) schrikfilmpje gaat of niet. Staan er nog geen reacties dan wacht je gewoon even tot die er wel zijn. Als je er zo'n last van hebt, dan moet je dat wel lukken lijkt mij.

Verder zijn die schrikfilmpjes volgens mij nu even een hype, dat waait vanzelf wel weer over.

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:55

Dat is precies wat ik ook probeerde duidelijk te maken Nerwen. Lachen

Alleen het is volgens mij geen hype, die filmpjes zijn al jaren aan de gang over heel het internet. Maar goed, je moet ermee leren leven. Clown

Aprilsgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:01

Ik vind het ook geen leuke filmpjes, ik kijk meestal altijd naar de reacties. ik verschiet me altijd helemaal rot daarvan. met gevolgen van: beeld wil niet weggeklikt worden omdat ik me eigen rot schrik en helemaal mis aan het klikken ben. Bloos of ik ren als een gek naar de woonkamer. Tong uitsteken

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:38

Het is irritant dat ze steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw geplaatst worden, en ik stoor me er dus ook wel een beetje aan. Maar ik vind het altijd heel doorzichtig, in 98% van de keren weet ik alleen al bij het zien van de titel wat er aan de hand is. En dan klik ik gewoon niet, of maak ik het geluid even uit.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:40

Een hype? Echt niet, dat is al járen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:48

Oei, ik haat dat soort filmpjes en gedoe!
Ik schrik me altijd te pletter!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:51

Ik betwijfel of er uberhaupt iemand is die deze filmpjes kan waarderen. Zelf ben ik er in ieder geval ook geen fan van nee. Leuke dingen of interessante dingen vind ik leuk, en als ik een adrenalinekick wil dan maak ik die keuze liever zelf in plaats van er onverwachts 1 te krijgen. (oftewel: in plaats van te schrikken.. ik schrik al als iemand me zomaar aanraakt dus je hebt me met zulke dingen zo op de kast)

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:07

Ik vind die filmpjes persoonlijk verschikkelijk! Ik schrik er niet zo van dat ik er last van heb maar ik vind ze gewoon heel erg vervelend, irritant en vermoeiend. Clown

Mijn beste vriendin heeft epilepsie en die kan een lange tijd compleet van slag zijn van zo'n filmpje (erger is het tot nu toe gelukkig niet geweest).

Een verplichte tag lijkt mij dus een prima plan, zo ook een waarschuwing in de tweede post. Even wat betreft het lezen van reacties voor het kijken van filmpjes; niet altijd uit de reacties blijkt dat het om een schrikfilmpje gaat, dus dit gaat niet altijd op. Op het moment dat je het risico loopt om echt last te krijgen van zo'n schrikreactie vind ik het niet minder dan logisch dat er een tag of waarschuwing in de tweede post verplicht gesteld wordt. Goed plan dus! Vork

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:12

Ik vind die filmpjes echt ongelovelijk vervelend. Ik zit iedere keer nog een kwartier trillend op mijn stoel en ik krijg het beeld van z'n lang zal ze leven niet meer uit mijn kop.
Meestal lees ik eerst alle commentaar bij een filmpje voordat ik ga kijken want de meeste filmpjes hier op bokt vertrouw ik gewoon niet meer.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:19

Ik kan me ook helemaal wild schrikken. Ben dan ook overdreven schrikachtig aangelegd. Zit dan inderdaad nog een uur onrustig op mijn stoel.
Ook ik lees eerst reacties voordat ik op een link klik, tot nu toe heb ik zo die nare filmpjes kunnen filteren Lachen

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:34

Ik zou graag willen weten wanneer we nieuws krijgen van een moderator over het hele gebeuren.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:35

We hebben het besproken en er komt geen regel voor deze filmpjes. Wanneer je de reacties doorleest kun je in de meeste gevallen al voorspellen dat het niet om een gewoon filmpje gaat. Wanneer je twijfelt, wacht dan nog even geduldig af om zo een schrikreactie te voorkomen.

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:35

Dat was snel! Thanks, dit wou ik horen. Lachen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:38

Fijn, zo'n snelle reactie Lachen
Kan me vinden in het besluit.

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:41

Kan ook de filmpjes helemaal niet bekijken Tong uitsteken

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 22:45

iefke schreef:
We hebben het besproken en er komt geen regel voor deze filmpjes. Wanneer je de reacties doorleest kun je in de meeste gevallen al voorspellen dat het niet om een gewoon filmpje gaat. Wanneer je twijfelt, wacht dan nog even geduldig af om zo een schrikreactie te voorkomen.

Bedankt voor de moeite...

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:47

Vjestagirl schreef:
iefke schreef:

Bedankt voor de moeite...

Voortaan dus gewoon héel goed oppassen met die linkjes.. Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:49

OK dan! Had geen andere beslissing kunnen voorstellen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:52

sronnie schreef:
OK dan! Had geen andere beslissing kunnen voorstellen.

Nee ik ook niet Clown . Als je een filmpje opent loop je het risico te schrikken. Ik vind die filmpjes bijna altijd wel gaaf.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:54

Huilen van het lachen Sorry, maar ik moest ff lachen hoor Nagelbijten / Gniffelen
Je moet gewoon goed kijken... Tong uitsteken
hahaha, ik vind het ook niet vreemd dat er geen regel voor komt.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 23:01

Ilsje_ schreef:
Huilen van het lachen Sorry, maar ik moest ff lachen hoor Nagelbijten / Gniffelen
Je moet gewoon goed kijken... Tong uitsteken
hahaha, ik vind het ook niet vreemd dat er geen regel voor komt.

ik lmoest er ook enorm om lachen(de titel al een troel haha), het is juist de bedoeling dat je schrikt van het filmpje!!!
en dat lukt dus Haha!
maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat dat heel vervelend is als je er niet zo goed tegen kunt,dus nu voel ik me wel een beetje schuldig dat ik moest lachen Bloos