'Bokt Magazine'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: 'Bokt Magazine'

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:47

erg leuk idee,

en ik bied (als freelance schrijfster en PR medewerker zijnde in het dagelijks leven Haha! ) ook mijn diensten aan, zowel redactioneel als voor artikelen of een column.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Haha. Lachen

Eén keer per 2 maanden kan ook, het moet wel leuk blijven...

Avonturier

Tja, moet het idee niet eerst goedgekeurd worden? En zouden er eisen aan de schrijvers gesteld moeten worden?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:49

Misschien lachen de mods ons nu al stiekem uit. Tong uitsteken

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:50

ROFL
Nou, als ze het niks vinden blijft het een grappig idee toch Huilen van het lachen

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:50

Bellatrix schreef:
Haha. Lachen

Eén keer per 2 maanden kan ook, het moet wel leuk blijven...

Ik denk wel dat 1x in de 2 maanden genoeg is. 1x in de maand lijkt me nog net iets te veel..

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:51

*ziet mods evil lachen* Ja, ze laten ons gewoon dingen verzinnen om om te lachen Clown

mooney

Hebben we zo alles gepland, komt er een mod. Whaaa het mag niet, slotje hier. Muwhaha

Anoniem

1 keer in de maand valt wel mee hoor, een maand is lang. Zeker als je ziet wat er in een maand allemaal alweer op Bokt (en sowieso in de paardenwereld) gebeurt is.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 11:51

Nou ik denk wel dat er als eis moet gelden dat je goed Nederlands typt. Al kunnen een aantal typfouten natuurlijk voorkomen mijn nederlandse spelling is ook niet top. Maar iig geen msntaal achtige stukjes!
Daarnaast moeten foto's gemaakt zijn door bokkers of van bokkers afkomstig zijn. Zodat het echt een boktblad blijft.
Laten we eerst maar met leuke ideeen komen en later om goedkeuring vragen Tong uitsteken Je moet eerst een concept hebben om op tafel te gooien toch Knipoog
Ik meld me natuurlijk als bedenker van dit plan aan als lid van de redactie Schijnheilig Ik wil de vormgeving graag doen en de stukjes die ingestuurd worden lezen/controleren op aantrekkelijkheid etc.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:52

Ik wil best vast helpen, maar ik heb niet echt egrens talent voor ROFL Maar tis wel een gaaf idee Hyper! 1x in de 2 maanden is denk ik ook wel vaak zat idd Ja Maar 1x in de maand is natuurlijk leuker Schijnheilig

mooney

Jaime1 schreef:
Nou ik denk wel dat er als eis moet gelden dat je goed Nederlands typt. Al kunnen een aantal typfouten natuurlijk voorkomen mijn nederlandse spelling is ook niet top. Maar iig geen msntaal achtige stukjes!
Daarnaast moeten foto's gemaakt zijn door bokkers of van bokkers afkomstig zijn. Zodat het echt een boktblad blijft.
Laten we eerst maar met leuke ideeen komen en later om goedkeuring vragen Tong uitsteken Je moet eerst een concept hebben om op tafel te gooien toch Knipoog
Ik meld me natuurlijk als bedenker van dit plan aan als lid van de redactie Schijnheilig Ik wil de vormgeving graag doen en de stukjes die ingestuurd worden lezen/controleren op aantrekkelijkheid etc.

Helemaal mee eens!

traan_beauty

Juul schreef:
1 keer in de maand valt wel mee hoor, een maand is lang. Zeker als je ziet wat er in een maand allemaal alweer op Bokt (en sowieso in de paardenwereld) gebeurt is.

Hmm.. Dat is ook zo ja.

Als er dan genoeg mensen zijn die er aan mee willen helpen moet het te doen zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:53

Jaime1 schreef:

Ja, begrijpelijk. Ik zou me dan ook willen aanmelden als lid van de redactie. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:53

Zullen we dan ook zo'n stukje 'droompaarden' doen? Huilen van het lachen
Voor jong bokt. Schijnheilig

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:54

Ik stem voor 1x per maand *LOL*
Ik geloof dat er wel genoeg mensen zijn die eraan mee willen werken Tong uitsteken

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:54

Vrijwel foutloos nederlands schrijven is wel een must, ja. Maar komen er verder ook gewoon informatieve paardenstukjes in? Of gewoon columns, en stukjes van topics? Want informatieve paardenstukjes, hebben we daar niet de wiki voor?

Ik wil ook wil ergens mee helpen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:55

Ik wil er ook wel aan meewerken, als het niet te veel werk is. Een klein stukje dus. Ik heb namelijk niet veel tijd maar vind het wel erg leuk! Ja

Denise

Ik heb genoeg tijd, zit toch de hele dag op bokt Huilen van het lachen

CaileyS

Ik zou wel graag mee willen helpen maar heb geen tijd,wil wel lid zijn .Misschien zou ik hier en daar wat info bij elkaar kunnen scharrelen ,ik rijd dan wel niet zo goed als de meeste maar ik weet best veel volgens mij.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:56

Nog één ding: als er een minimumleeftijd voor schrijver komt, maak die dan alsjeblieft 16 en niet 18 Schijnheilig

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ik wil ook graag meer betrokken zijn bij bokt en dit lijjkt me een zeer mooie gelegenheid.

MelanieB

Ik ben voor!
Zie amber op de voorpagina staan *LOL*

Anoniem

Dniesjj117 schreef:
Nog één ding: als er een minimumleeftijd voor schrijver komt, maak die dan alsjeblieft 16 en niet 18 Schijnheilig

Idd. Ik ben over 2 maandjes pas 18. Schijnheilig

Shorty21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:57

Mij lijkt 't ook een erg leuk initiatief!