Tags op HAW

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladygiroc

Re: Tags op HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:39

ik denk dat je evt alleen foto en film in TAGS moet zetten. (ik ben soms heel benieuwd en dan moet ik filmpjes kijken maar dat kan de pc niet allemaal tegelijk aan)
en persoonlijk zou ik het handig vinden dat ik spring dressuur of andere foto;s te zien krijg, dat dat dus vermeld staat.

verder ras.. sjah en fjord of kwpn Z..Z is Z.
niveau hoeft er van mij ook niet echt bij.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 00:35

Ook voor!
Ik vind het een heel goed plan en heel overzichtelijk op die manier Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 00:46

Ik vind het een beetje té, denk dat bijna niemand zich er aan gaat houden maar vind het aan de andere kant wel fijn zodat je weet wat je aanklikt
Ik sta een ebetje neutraal Clown

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:57

En wat nou als je foto's en film hebt? dan wordt het: [FILM][FOTO][Z2][KWPN] Cleo en Maiko @ training. Nee sorry ik vind het er niet overzichtelijker op worden. Geef mij maar zoiets: Cleo en Maiko @ Z2 training.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 00:39

Ik vind Film en Foto TAG goed, alleen ras etc. hoeft niet Knipoog Dat kan je ook in het begin zetten.
Heel veel zetten ook de afstamming er in en dan vind ik ook niet nodig.. zet dat dan in het begin. En 'Kijkje waard' in te titel vind ik ook onnodig...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:16

Allemachtig, die honderden tags is zeker om het posten op bokt net even makkelijker te maken ofzo? Clown
Als ik voor een topic moet openen, de hele lijst ([Dr],[Spr],[Men],[Wed],[Tr],[Bt],[Wn],[NH],[VD],[Lo],[KWPN],[Fries],[Haflinger],[Foto],[Film]) moet gaan uitpluizen om te kijken wat mijn topictitel moet worden, ben ik nog wel even zoet.. Clown

Ik zie het al voor me:
[Foto],[KWPN],[DrWed], [SprTr] en [Bt] :gevarieerde training van mijn paard..
Voor iemand die foto's van een dressuurwedstrijd, springtraining en buitenritje van haar KWPNner wil laten zien. Clown

Nee, dankje de koekoek, zijn we nou allemaal werkelijk zo lui dat we niet even een topic willen aanklikken om te kijken wat er daar te zien is? Haha!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 16:19

Je kan het ook overdrijven hoor Verward

Foto + film is gewoon zo dan:
[Foto/film]
en met gevarieerde training geef je imo al genoeg info. Maar ik, en blijkbaar meerder met mij, vinden het vervelend om eerst uren te moeten zoeken voordat je iets vind wat je intresseert.
Daarom vind ik het een goed idee om in de titel te zetten wat je doet.